Sexslav

1.9K 3 1
                                    


"Kom hit din lilla hora" säger han och jag går genast bort till honom. Han reser sig upp och tar tag i mitt spetslinne. Han gillar inte när jag har för mycket kläder på mig, så idag har jag på mig ett tunt spetslinne och en minikjol. Han följer konturerna av mina bröst, som genast styvnar, och smeker sin väg upp till min käke. Han lägger handen under min haka och lyfter upp mitt huvud. Han måste ha sätt kåtheten i mitt ansikte för han säger:

"Så kåt på mig?"

"Sir..." säger jag svagt. Han tar tag i mitt linne och river sönder både det och min kjol. Han sätter sig i fåtöljen igen och drar ner mig i sitt knä. 

"Jag gillade din strippshow igår" viskar han i mitt öra och jag ryser av välbehag för berömmet.

"Jag kan göra det igen!" säger jag snabbt men han skakar på huvudet.

"Idag vill jag bara knulla dig, tror du att du kan göra mig nöjd eller måste jag ta in någon annan också?" 

Jag skakar snabbt på huvudet som svar, han brukar vilja knulla i flera timmar. När en av hans horor inte klarar mer kör han på med nästa. Han brukar vara nöjd med mig, jag klarar längre och hårdare än de flesta. Nu har han inte knullat mig på en hel vecka så jag tror att jag kan klara längre nu. 

"Du tror inte det, hm?" Mina trosor är genomvåta och jag stönar svagt när han smeker mitt innerlår. 

"Du får nog bevisa det tror jag" säger han och reser sig upp, han puttar bort bort mig till fönstret och trycker upp mig mot det. Han drar snabbt sönder mina string och min spetsbh innan han trycker mig mot det kalla glaset, mina bröst blir genast stenhårda. Jag hör hur han drar ner sin gylf och några sekunder senare känner jag hur han förbereder sig för att tränga in i mig. Plötsligt känner jag hur han kör in sin stora kuk i mig, jag stönar högt och han klämmer hårt på mina bröst. Han börjar pumpa ut och in med snabba och hårda rörelser, jag stönar högre och högre. Jag kommer och han kör snabbare och snabbare, jag dunkar mot fönstret i takt med hans stötar.

"Sir..." stönar jag.

"Fortfarande säker på att du kan få mig att njuta hora?" väser han i mitt öra. "Du kanske behöver hjälp?" 

Jag skakar snabbt på huvudet och han kommer plötsligt i mig. Så fort han är klar drar han bort mig till det stora skrivbordet av ek och lägger mig över det. Hans varma sperma börjar droppa ner för mina lår men han trycker in sin kuk i mig och börjar knulla hårt igen. Hans stora kuk fyller mig till brädden och kan kommer igen. Men den här gången drar han inte ur direkt, han ökar bara takten och kör ännu hårdare. 

"Nu din lilla slampa" säger han. "nu ska jag knulla dig så hårt" Jag stönar högt och okontrollerat och han kommer i mig igen. Han drar sig genast ut och låter kummet rinna ner för mina lår. Jag vänder mig om och ser att han fortfarande har alla kläder på sig. 

Han går och sätter sig i fåtöljen och jag följer genast efter honom, även om det är lite svårt att gå med hela fittan fylld med hans sperma. Han säger åt mig att vända mig om, jag gör som han säger och han puttar ner mig i sitt knä. Såklart träffar han precis rätt och jag sjunker långsamt ner runt om hans stora kuk. Jag stönar högt medans han långsamt fyller mig, han börjar röra mina höfter och jag följer genast med i rörelserna, ivrig att göra honom nöjd. Han ökar takten och snart kommer han igen.

Han knullar mig i flera timmar till och vi har inte ens kommit i närheten av den stora sängen, jag är nära att kollapsa när han drar sig ur och går ut till badrummet.                                                           Jag slänger mig på sängen och stönar svagt, min fitta värker som vanligt och jag somnar genast, utan att bry mig om sperman över min kropp.

Jag vaknar av att han tränger in i mig igen och jag stönar oförberett.

"Trodde du jag var färdig fittslyna?" väser han i mitt öra medans han ökar farten, han kommer och byter direkt ställning så att jag står på alla fyra. Han tränger in i mig igen och fortsätter i samma takt som innan han kom. Han slår till mig hårt på röven när jag kvider till och ökar bara farten. 

När han har kommit två gånger drar han sig äntligen ur, min fitta ömmar och jag kommer falla ihop av utmattning i vilket ögonblick som helst. Plötsligt känner jag hur han trycker in den i röven och jag drar efter andan, han juckar hårdare och snabbare och kommer flera gånger innan han drar sig ur och betraktar mig som står på alla fyra med hans sperma rinnande ur analen och fittan. Han slår till mig hårt på röven igen innan han vänder mig så att jag ligger på rygg och tecknar åt mig att trycka ihop mina bröst. Jag gör det och han trycker in sin kuk mellan de, han börjar knulla mina bröst och kommer snart över hela mitt ansikte och bröst.

Han reser sig upp och slår till mig på brösten innan han tränger in i min fulla fitta och börjar knulla sönder den igen. Jag känner hur jag börjar somna igen och tänker att han kommer iallafall vara nöjd med att jag till och med klarade en andra runda. Han kommer säker knulla sönder mig innan han börjar med någon annan.   


Jag ba: den här ska inte bli så lång 

men aja hoppas ni gillade den i alla fall

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 05, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

noveller om du är kåtWhere stories live. Discover now