Bracia kupili mi taki pokoik, cały dla mnie był.
- Ale tu fajnie. Dużo miejsca jest. - Mówilam do siebie. - Ciekawe jak będzie u braci... - Wyszeptałam. - Dobra, po śpiewam sobie so love me like you do
<3
Chwilę sama śpiewałam, po chwili zadzwonił do mnie Shane. Gadaliśmy o wszystkim i niczym. Dzwonił na laptopa, a na telefonie słuchałam piosenki, przypadkowo kliknęłam piosenkę, i usłyszał piosenkę i zaczął śpiewać:
- Love me like you do !
- La-La-Love me like you do (like you do) ! - Dokończyłam za Shane'a.
- Love me like you do ! - Zaśpiewał Tony, z nikąd się wziął.
- La-La-Love me like you do (like you do) ! - Dalej śpiewał Shane.
- Touch me like you do ! - Później ja.
- Ta-Ta-Touch me kije you do ! - Dalej Tony. Tony bez uczuć zaczął najpierw tańczyć Makarenę.
- What are you waiting for ?! - Zaczął Will.
- Love me like you do ! - Później Dylan.
- La-La-Love me like you do (like you do) ! - Ja.
- Love me like you do ! - Shane.
- La-La-Love me like you do (like you do) ! - Vincent.
- Touch me like you do ! - Dylan.
- Ta-Ta-Touch me kije you do ! - Tony.
- What are you waiting for ?! - I Will.
Dylan i Tony podczas śpiewania najpierw tańczyli Makarenę a później zwane przeze mnie Dziwne tańce. Dlaczego dziwne ? Twerkowali i udawali głupka. Chłopaki krzyczeli ,,Wow !" ,,Że Vince zaśpiewał ?!" ,,Nie możliwe !" I tych podobne.
Znam ich prawie dwa tygodnie a już ich kocham.
- Ej, little Sister ! - Wydarł się Dylan.
- Co chcesz ?! - Wydarłam się również.
- Ty chyba zamknęłaś drzwi ? - Spytał. - Wiesz na kluczyk.
Spojrzałam na drzwi. Były uchylone, a ja zamykałam, ale nie na kluczyk. Widziałam tylko jak jakiejś dziewczyny włosy się przemieszczały, a ja kroków nie słyszałam, ona stała za rogiem. Wiedziałam jaką miałam minę. Zdziwioną, wystraszoną i taką głupią...
- Napiszę wam. - Wyszeptałam i się rozłączyłam.
Napisałam im ,,Chłopaki chyba jakaś dziewczyna nas podsłuchuje...". Will napisał: ,,Zamknij na klucz drzwi !" Od Dylana: ,,Bądź cicho !" Od Shane'a: ,,Udawaj nie wiem ! Jakby ciebie nie było !" Od Tony'ego: ,,Jak wygląda ?!" Zdziwiłam się, czemu pyta o wygląd ? ,,A czemu pytasz ?" Spytałam go. On odpisał: ,,Nie ważne !" Ciekawe, odpisałam, że widziałam tylko mały kawałek niebieskich włosów.
Później tylko Will napisał, żebym zamknęła drzwi i była cicho, a oni porozmawiają.
Przez dwie godziny oglądałam swój ulubiony serial, w pewnym momencie dostałam wiadomość od braci. Kliknęłam na telefonie przycisk ,,Pauza" i odpisałam.
Okazało się, że to raczej była, jakaś dziewczyna Tony'ego, była dziewczyna. No to zajebiście.
- Ej, bo jak Hailie jest sama w kabinie, ona może się czaić obok, to jak ona ma to zgłosić ? Jakby, że ktoś ją podsłuchuje. - Napisał Dylan.
CZYTASZ
Pięciu Prywatnych Ochroniarzy
Teen FictionJedenastoletnia dziewczyna o imieniu Hailie, dowiaduje się, że ma pięciu braci i się do nich przeprowadza. Dziewczynka nie znała ojca, matka akurat wyjechała, postanowiła do nich pojechać, gadała trochę z jednym z bliźniaków, on wytłumaczył jej kilk...