Chapter 26 - Ending

3.8K 287 47
                                    

20 tahun kemudian , di library di hadapan apartment lame Min Ah ...

???? : Anyeonghaseyo .... *melangkah masuk*

Seorang gadis yang cantik masuk ke dalam library itu . Dia memejamkan matanya dan tersenyum . Kemudian , gadis itu berjalan ke arah rak buku di library itu . Terus dia mencari-cari sebuah buku . Setelah beberapa minit mencari , akhirnya dia jumpa buku yang dicari-carinya ... A Boy Who Cried Were Wolf .

???? : *smile*

???? : Omma and appa first meet was here . Their first book was this book . *belek buku tu*

?? : Sooyoung-sshi !!

Gadis itu berpaling ke arah suara itu ...

Sooyoung : Nae ??

?? : What are you doing here ??

Sooyoung : Ouh , appa . Dekat surat yang omma tulis ni dia ade bagitau pasal library ni . So , Sooyoung datanglah sini .

D.O : *smile*

Sooyoung : Library love , huh ?? What a romantic love story .

D.O : *cuit pipi Sooyoung* You're pretty like your mother .

Sooyoung : Yeah , teringin sangat nak jumpe omma . Dia mesti penyayang kan ?? Sebab dia sanggup tulis 10 surat untuk Sooyoung .

D.O : She's perfect . Dia baik , penyayang , cantik , pandai and banyak lagi .

Sooyoung : Kenape appa tipu omma ??

D.O : *pelik* Tipu ??

Sooyoung : Dalam surat omma yang ke-2 , dia kate yang appa tipu dia sebab nak omma jadi couple appa mase Valentine Day .

D.O : *smile* Omma kamu tulis semua bende ye ??

Sooyoung : Yup . Setiap memori hidup dia lepas jumpa appa .

D.O : *hug Sooyoung* So , macam mane hubungan Sooyoung dengan Jungkook ??

Sooyoung : Okay je .

D.O : Love you , my daughter .

Sooyoung : Love you too , appa .

D.O : Love you , Min Ah ....

~~ The End ~~

Library Love [Complete]Where stories live. Discover now