𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨 𝐝𝐞𝐚𝐫 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫! 𝐁𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝𝐢𝐧𝐠, 𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠𝐬 𝐲𝐨𝐮 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰.
-𝐓𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐦𝐲 𝐜𝐥𝐚𝐬𝐬𝐦𝐚𝐭𝐞𝐬. 𝐘𝐨𝐮 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐲 𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞𝐦.
-𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐧𝐨𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐨𝐟 𝐂𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫 𝐱 𝐍𝐨𝐧 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫. 𝐓𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐰𝐧 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐥𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐥𝐨𝐰:
Cindle (Cindy x Kyle [Non cannon characters])
Nophie (Sophie x Nico [Non cannon characters])
Cophie (Chirstopher x Sophie [Non cannon])
Cophico (Christopher x Sophie x Nico)
Davina (Joanna x David [Non cannon characters])
Obamitsu (Mitsuri x Obanai [Cannon characters])
-𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐝𝐝 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐢𝐩𝐬 𝐨𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐥𝐚𝐭𝐞𝐫 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲.
-𝐇𝐞𝐫𝐞 𝐢𝐬 𝐚 𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐨𝐟 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲.
-Angie (Demon)
-Amy (Demon)
-Nico (Slayer)
-Sophie (Slayer)
-Cindy (Slayer)
- Kyle (Swordsmith)
-Joanna (Slayer [Minor character.])
-David (Kakushi)
-Christopher (Slayer [Very minor character.])
-𝐬𝐨 𝐟𝐚𝐫, 𝐭𝐡𝐞𝐬𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐭𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐭 𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧.
-𝐈𝐦 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐥𝐢𝐤𝐞𝐥𝐲 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐟𝐨𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐭𝐡𝐞 𝐚𝐧𝐢𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐬𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐧𝐠𝐚, 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐢 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐉𝐚𝐩𝐚𝐧𝐞𝐬𝐞.
-𝐔𝐩𝐝𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐛𝐞 𝐬𝐥𝐨𝐰! 𝐈 𝐚𝐦 𝐚 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐞𝐧𝐭, 𝐚𝐧𝐝 𝐈 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐦𝐲 𝐨𝐰𝐧 𝐩𝐞𝐫𝐬𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐥𝐢𝐟𝐞 𝐠𝐨𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐧.
-𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐚 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐍.𝐂.𝐂 (𝐧𝐨𝐧-𝐜𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬) 𝐚 𝐬𝐥𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐝𝐞𝐬𝐜𝐫𝐢𝐩𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐚𝐩𝐩𝐞𝐚𝐫𝐚𝐧𝐜𝐞.
-𝐀𝐥𝐥 𝐍.𝐂.𝐂 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐂.𝐂 (𝐂𝐚𝐧𝐧𝐨𝐧 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬), 𝐚𝐧𝐝 𝐦𝐨𝐬𝐭 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐚𝐛𝐥𝐲 𝐛𝐞 𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧𝐬, 𝐬𝐜𝐞𝐧𝐞𝐬, 𝐞𝐭𝐜.
-𝐈'𝐦 𝐠𝐨𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐫𝐲 𝐦𝐲 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐭𝐨 𝐧𝐨𝐭 𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡.
𝐓𝐡𝐢𝐬 𝐢𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐚𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐲𝐨𝐮 𝐠𝐮𝐲𝐬 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐡𝐚𝐧𝐝. 𝐈 𝐦𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐟𝐟 𝐢𝐧 𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐜𝐡𝐚𝐩𝐭𝐞𝐫𝐬.
𝐀𝐧𝐲𝐰𝐚𝐲, 𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭, 𝐧𝐨𝐨𝐧, 𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐟 𝐲𝐨𝐮. 𝐂𝐢𝐚𝐨!
𝓢𝓲𝓷𝓬𝓮𝓻𝓮𝓵𝔂, 𝓢𝓪𝓹𝓹𝓱𝓲𝓻𝓮.🎐
YOU ARE READING
~𝓔𝓾𝓹𝓱𝓸𝓻𝓲𝓪~ {𝓓𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓼𝓵𝓪𝔂𝓮𝓻 𝔁 611 [𝓐𝓾𝓽𝓱𝓸𝓻'𝓼 𝓬𝓵𝓪𝓼𝓼]}
Pertualangan𝓘𝓷 𝓪 𝔀𝓸𝓻𝓵𝓭 𝓯𝓾𝓵𝓵 𝓸𝓯 𝓪 𝓶𝓪𝓷 𝓮𝓪𝓽𝓲𝓷𝓰 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷𝓼, 𝓪 𝓫𝓸𝔂 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 𝓣𝓪𝓷𝓳𝓲𝓻𝓸 𝓚𝓪𝓶𝓪𝓭𝓸 𝓳𝓸𝓲𝓷𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓶𝓸𝓷 𝓼𝓵𝓪𝔂𝓮𝓻 𝓬𝓸𝓻𝓹𝓼. 𝓗𝓲𝓼 𝓰𝓸𝓪𝓵 𝓲𝓼 𝓽𝓸 𝓬𝓾𝓻𝓮 𝓱𝓲𝓼 𝓼𝓲𝓼𝓽𝓮𝓻, 𝓝𝓮𝔃𝓾𝓴𝓸 𝓚𝓪𝓶�...