ڤۆت & کۆمێنێت پێش خوێندنەوەꨄ
..."ئەو کاتەی کە تۆ وەک سەگێک بەسترابویەوە..هاوسەرەکەت لەگەڵ من خەریکی سێکس بوو"...وتی بە فیزەوە بە تەواوی مێشکم وەستا لە بیر کردنەوە یانی چۆن کیم تایهیۆنگ لەگەڵ ئەو سێکسی کردوە، بەڵام خۆم تێک نەیا..."درۆ ئەکەیت هاوسەرەکەم هەرگیز کاری ئاوا ناکات"...وتم
بە فیزەوە بەڵام ئەو شتەی کە دەری هێنا بە تەواوی بێ ئومێدی کردم..."ئای گیانەکەم زۆر بێ ئاگایت..سەیری هاوسەرەکەت بکە چۆن لە نێو باوەشم خەوتوە بە ئارامی"...وتی و وێنەیەکی پیشان دام لە نێو مۆبایلەکەی ئەوان لەسەر جێگای خەوەکە درێژ ببون و کیم تایهیۆنگ چاوەکانی داخست بوو ئەو سۆزانیەش لە باوەشی بوو سەیری کردبوو..."سەیرکە هاوسەرەکەت چەند ئارامە لەلای من وادیارە ئەوەی ئەیەوێت تۆ پێی نادەی شیرینەکەم"...وتی بە بزەیەکی لارەوە منیش زۆر توڕە بووم بە شێوەیەک ئەمەویست بی کوژم، تاوەکو هێزم تیا بوو زلەیەکم کێشا بە ڕومەتی لای ڕاستیا بە شێوەیەک دەنگی دایەوە..."هەت بێ ڕەوشتی لەشفرۆش..تۆ گەر تۆزێک خۆت لا گرینگ با لەگەڵ کەسێک سێکست نە ئەکرد کە هاوسەری هەبێت..بەڵام تۆش و کیم تایهیۆنگ وەکو زبڵ وان هەردوکتان وەک یەک پیس نەفرەتان لێبێت..خوا هەردوکتان لە ناو بەرێت ئاژەڵینە"...وتم بە هاوارەوە بە شێوەیەک فرمێسەکانم هەڕەشەی هاتنە خوارەوەیان ئەکرد بەڵام نەخێر لەبەر چاوی ئەو خۆم لاواز نیاشان نەدا، ئەویش بە پیسیەوە خەندەی کرد وڕوی کردە ئاوێنەکە ئافرەتی پیس جانتاکەم هەڵگرت و بە خێرای ڕۆشتمە دەرەوە لەبەر دەرگا هەناسەیەکیم هەڵمژی و خۆم ئاسای کردەوە ڕۆشتمەوە سەر هەمان مێز، هەر کاتێک سەیری کیم تایهیۆنگ ئەکەم وێنەکە و قسەکانی ئێڵیم بیر ئەکەوێتەوە ئەمەوێت نینۆکەکانم بچەقێنمە نێو پێستی تاوەکو دەمارەکانی ئەتەقێنم..."تۆ باشی؟"...سۆل و وتی لەتەنیشت منەوە وەستا..."بۆچی"...وتم بە ئاسای لە کاتێکا ناخم داوا ئەکات بگریم و هاوار بکەم..."چونکە سەیری کاکەم ئەکەیت بە ڕقەوە..ئایە شتێک هەراسانی کردوی "...وتی سەیری منی کرد..."نا تەنیا تۆزێک ماندوم و سەرم ژان ئەکات بۆیە ئاوا دەر ئەکەوم"...وتم بە خەندەی درۆینەو وئەویش سەری بە باشە جوڵاند، دوای ئەوەی کیم تایهیۆنگ و بەڕێز بەیکەر وتارەکەیان پێشکەش کرد دەربارەی کار من کە ئەسڵەن نەم زانی باسی چی ئەکەن تەنیا تاکە شت کە لە مێشکاما ئەخولێتەوە ئەوەیە'کیم تایهیۆنگ خیانەتی کرد'خەریکە لە ناوەوە خۆم ئەخۆمەوە ئەمەوێت لێرە وەکو تیرۆرستێک بڕۆمە ناوەندی هۆڵەکە و هاوار بکەم خۆم ئەتەقينمەوە بۆ ئەوەی لەگەڵ من کەس ڕزگاری نەبێت،دوای ئەوە دامی بە زۆری شەربەتێکی بۆ هێنام ئێسات خەریکی خواردنەوەی ئەوم هەمووان ئەپرسن بۆچی ئاوایت منیش تەنیا درۆ لە دوی درۆ ئەکەم خۆ پێیان ناڵێم ئەو کەسەی بەناو هاوسەرمە لەگەڵ لەشفرۆشێکە خیانەتی لێم کرد من بۆ ئەوە دڵگران نیم کە خیانەتی لێم کردوە بەڵکو ئەو منی بە کەم دانا لە بەردەم ئەم لەش فرۆشە فرمێسک بە لای ڕاستی چاومدا هاتە خوارەوە بەڵام خێرا سڕیم بۆ ئەوەی کەس هەستی پێ نەکات.
ESTÁS LEYENDO
خـانـەدان.../کـیـم تـایـهـیـۆنـگ(کۆتای هاتووە)
Fanfic'کیم تایهیۆنگ' وەکو گڕکانێک وایە لە دەرەوە هێمن و بێکێشە لەناوەوە سوتێنەر و تێکدەر و بێ ویژدان.. ئەمێلیا ئەبێتە قوربانی دەستی خێزانە پارە پەرستەکەی... [پارە]ئەو شتەی بە تەواوەتی ژیانی ئەمێلیای گەنج سەرا و ژێر ئەکات و خەونەکانی تێک ئەشکێنێ... نوسەر:ل...