AY 🌒 BENİM GECE 🌃 SENİN 3

34 7 3
                                    

Biz öylece dururken.Söz verdiğim aklıma geldikçe şaşırıyor gerçekten olup olmadığını sorguluyordum.Salonun lambası birden yandı. Ayağa kalktım o huzurlu yerden ayrıldım.Toygar'ın o güzel gözlerine bakıp " haydi kalk oda turu yapalım ortak" dediğim de  kocaman sırıttı Toygar "tamam prenses" dedi.Birlikte evi gezmeye başladık. Birbirimize gittikçe daha da yakınlaşıyorduk. Bu beni biraz rahatsız etse de mutlu oluyordum.Sıra benim odama geldi . Kapıyı açtığımda herşey bıraktığım gibiydi.Bilgisiyarim açık kalmış, koltuğumda pembe papatya desenli yorganım ve dağınık kitaplığım Toygar birden kahkaha atmaya başladı."Evet "dedi gerisini gülmekten getiremiyordu ona baktım anlamsız bakışlarımla."Çok düzenlisin" dediği anda bende gülmeye başladım.Bilirsiniz bazıları gülerken yanındakinin kolluna vurup durur.Bende onlardan birriyim.Tolgarın kollarını tutup sarstığımda Toygar gülüşlerinin arasında " sakin ol prenses" dedi ve kitaplığıma yöneldi "çorap mı b-" dışarıdan bir çığlık sesi duyuldu.İkimiz şok içinde birbirimize baktık.Toygar kendinden emin adımlarla kapıya yöneldi hemen siyahlı beyazlı kareli ceketimi giyip.Hızlı adamlarla onun arkasından koştum .O kadar hızlı gidiyordu ki koşmak zorunda kalıyordum.Sokağa tam indiğimizde kendini asmış yani başka bir deyişle intihar eden güzel mi güzel sarışın,ela gözlü, zayıf bir kız kendi canına kıymaştı.Hemen sonra bir kadının çığlıkları,eda diye haykırışları... Toygar'a baktım uzun uzun onu yıllarca hata ömrüm boyunca izlerdim ama bu dehşet yüzü beni korkutmuştu bana döndü o sert yüzüyle "başlıyoruz " dedi.Herşey normal gidiyordu beş saat önce şimdi ise hayatıma farklı kişiler farklı renkler girdi.Toygar'ın kelimesi hatta cümlesi beni korkutmuştu ama bu yolda olmayı istiyordum."Tamam başlıyoruz " dediğim anda ikimizde birbirimize göz kırptık.

Evet arkadaşlar bu bölümü ilginç yapmak için elimden gelenin fazlasını yaptım. Okuduğunuz için teşekkürler. Umarım beğenirsiniz.

Ay benim Gece senin...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin