BİZİM OKULUN HAYATI bölüm*1*

2 1 2
                                    

Burası İstanbul yarın yen i bir gün yani ortaokuldan liseye geçiyorduk. Doğrusu ben bile çok heyecanlıydım. Ama artık annemden bıkmıştım tamam annemide anlıyorum oda benim gibi çok heyecanlı ama çok abartmış olabilir. Sürekli bana kızım akşam erken uyu sabah erken kalkarasın diyordu her seferki gibi her cevabım anne ben bebek değilim. Annem de artık aslında o kelimeleri demekten bıkmıştı. Ayrıca artık akşam oldu ve yemeğimizi yedik ben biraz tiktokda falan gezdim. Daha sonra uykum geldi ve uyudum sabah olunca yı beklicekdim ki birden uyumadan önce aklıma birşey geldi. Bir dakka ben çantamı hazırladım mı? Diye kendi kendime soru sordum çantama baktım ve hemen çantama eşyalarımı koydum ve uykuya daldım.SABAH OLUR. Sabah erkenden uyandım gittim lavobaya ve direk elimi yüzümü yıkadım. Mutfaktan bir şeyler kokuyordu baktım ki annem nefis yemekler hazırlamış. Gittim ve yemekleri doya doya yedim.OKULA GİDER. Servisten indim bazıları yürüyerek bazıları benim gibi servisle bazılarıda otobüsle gelmişti okula önceden kayıt olmuştuk. Gittim ve sınıfımı buldum herkes hiç kimseyle konuşmuyordu çünkü kimse kendi kendini tanımıyordu. Ben boş olan bir sıra bulub oturdum o sırada öğretmen girdi içeri ve herkes ayağa kaltı ve hep bir ağızdan günaydın dediler . Hoca günaydın çocuklar yerlerinize oturun direk baştan başlayıp birbirlerinizi tanıtın bu arada ben burcu hocanız dedi.herkes birbirlerini tanıttıktan sonra burcu hoca dediki evet çocuklar 10/B sınıfından aranïzdan biri ordaki 29 tane kitabı alabilirmi dedi ve direk Melisa el kaldırarak dediki hocam ben alıp gelebilirmiyim dedi burcu hoca ise hadi melisacığım al gel bakalım dedi ve Melisa kitapları aldı ve geldi. Hocam istediğiniz kitaplar bunlarmı diye sordu ve burcu hoca dediki teşekkür ederim melisacığım evet bu kitaplar dedi. Ben dedimki hocam derse başlamıcazmı dedi burcu hoca ise bakıyorum ki dersleri seviyorsun defneciğim dedi. Ben ise evet hocam bu arada çok iyi bir öğretmen olacağınız belli gözüküyor dedim. Burcu hoca tşk etti ve dediki çocuklar yerlerinizi değiştircem baya karman karışık olmuş dedi . Yer değistirdik ve ders ler bitti okul çıkışı takım kurduk ve benim evime giderek takım çalışması araştırma ödevini yapıcaktık. Başladık başlar başlamaz bitti gibi oldu. Herkes evine dağıldı ben ise elime kahve alıp pijamamı giyip film izledim koltukta uyuya kalmışım uykumun ortasında annem beni uyandırdı ve dediki hadi kızım yatağına yat belin ağrır dedi zaten yarın okulum olduğu için böle diyeceğini biliyordum arkasından ekledi hadii hadi uyuzlanma dedi. Ben ise dedim ki tamam anne uykum açılınca bir şey yapamadım dedim . Ve de gittim yattım yatağıma belliydi zaten uykumun ortasında uyandırırsa annem olacağı bu olurdu dedim. Uyku tutmadı bende kalktım bir su içtim yatağıma gittim gözümü kırptım ve uyuya daldım.Rüya gördüm rüyamda Corona diye bir hastaliğa yakalanıyordum ve hastalık 1 ay boyunca bitmiyordu tam rüyamın ortasında kalktım......

Bölüm: 2; 1 gün sonra gelecek...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 11, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

BİZİM OKULWhere stories live. Discover now