İYİ OKUMALAR💖 Yorum yapmayı ve beğeni atmayı unutmayınn,
@yyarensu5 hesabımı takip etmeyi unutmayın.
Okumaya başladığınız tarih;
Perdeden sızan ince güneş ışınları uyanmamı sağlamıştı. Üzerime yorganı biraz daha çekerek diğer tarafa doğru döndüm. Gözlerimi hafifçe araladığımda, istediğim manzara yerine boş bir yatak karşıladı beni. Kafamı kaldırıp odanın içinde gezdirdim gözlerimi. Terasa açılan kapı hafif aralanmıştı.
Gülümseyerek yorganı üzerimden attım. Geriye doğru kollarımı açarak esnedim.
Ayağa kalktım. Kalçamın hemen altında biten siyah saten geceliği düzelterek paytak adımlarla terasa yürüdüm.
Demirliklere yaslanarak sigara içen adamı görünce gülümsedim. Arkası dönük olduğu için beni görmemişti.
Kocaman gülümseyerek yanına yaklaştım. Çıplak sırtına başımı yaslayarak beline sarıldım.
"Günaydın sevgilim." dedim. Güldüğünü belirten sesler çıkarttıktan Sonra sigarasını söndürecek, karnına sarılı olan bileklerimi tuttu. Tek hareketiyle sırtımı Demirliklere yaslarken yanağıma küçük öpücükler bırakıyordu.
"Günaydın güzelim." dedi. Elimi yanağına yaslayarak bana bakmasını sağladım. Dolgun dudakları konuşmama izin vermiyordu. Küçük bir öpücük bırakarak, hafifçe çekildim.
"Erken uyanmışsın." dedim. Gülerek belime sardı büyük ellerini.
"Yavrum, saat öğlene geliyor." dedikleriyle gözlerim açılırken gülümsemesi daha da büyüdü.
Ela gözleri güneşte daha da güzel bir hâl alırken daha çok aşık oluyordum bu koca adama.
"Hadi kahvaltıya küçük hanım acıkmışsındır." dedikleriyle daha çok gülmeye başladım.
"Sevgili kocam da doyurabilir aslında karnımı ama," dediklerimle tek kaşı hafifçe kalkmış, dudağının kenarıyla gülümsüyordu.
"Ama?"
Tam da dudağının kenarına küçük bir öpücük kondurdum. Dahasını ister gibi devam ettirdi.
"O da aç sanırım." dedim geri çekilirken. Elini tutarak kolları arasından çıktım. Elini bırakmadan içeri çekiştirdim. Beni takip ederken odamızda olan giyinme odasına girdik. Üzerimdeki elbiseyi tek hamlede çıkardım.
Üzerimde hiçbir şey yokken dolabı açarak içinden iç çamaşırları aldım. Üzerime giyerken Barkın da beni izliyordu.
"Hadi sende giyinsene sevgilim." kafasını sallayarak üzerini çıkartmaya başladı.
Askıdan aldığım elbiseyi üzerime giydim. Omuzdan bağlamalı çiçek desenli siyah, dizlerimin üzerinde biten bir elbiseydi. Saçlarımı açık bırakarak, siyah ince topuklu terliklerimi giydim. Güzel kokan parfümümden de sıkınca hazırdım.
Barkın ise, üstünü saran kısa kollu siyah bir tişört ve siyah bir pantolon giymişti.
Odadan çıkarak Banyoya girdi. Bende onu takip ederek Banyoya girdim. Saçlarını düzelterek şekil verdi. Daha sonra dolabı açarak içinden parfümünü çıkardı. Her tarafa parfümü sinmişti artık. Öksürerek banyodan çıktım. Öksürmeye devam ediyorken o'da banyodan çıkmıştı.
"Hadi inelim artık." dedi. Elini belime koyduğunda yürümeye başladık.
Aşağıya indiğimizde görevliler masayı kurmuştu. Barın masanın başına ben ise solundaki sandalyeye oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Tutkusu
Teen Fiction"Kirletilmiş bir ilişkiyi, bir tek ayrılık temizler." Klişe Mafya hikayeleri okudunuz. Peki mafyayla evli olan bir kadının, göreve yeni atanan bir korumaya aşık olmasını okudunuz mu? İşte tam zamanı girin ve sizde bu amansız maceraya atılın! VAVEYLA...