Sanzu: Zor bir gündü, iyi geceler patron.
Mikey: . . .
Mikey o hafta Kami den ayrılmıştı. Çünkü kız mikeyin gangster şirketinin bilgilerini para karşılığı bir yere satmıştı. Mikey ilk kez birine hisler beslemiş, onun yanında kendini huzurlu ve güvenli hissetmişti. Ve ona çok güvenmişti. Ama ne yazıkki sadece iyi bir oyunculuğun kurbanı olmuştu. Bu yüzden biraz bunalımdaydı.
~Rüya on
Mikey: Bana bunu yaptığına inanamıyorum. Kısso! Sana güvenmiştim!
Kami: Bu senin hatandı canım..
Ve zaten sen beni adattın değil mi?Mikey:Ne saçmalıyorsun sen..
Kami: Hem de bir erkekle..
Mikey: Bak! Biseksüel olmamı kendine koza olarak kullanamazsın!
Kami: Bu benim değil canım, senin sorunun..
Beni aldattın. Bense seni her zaman sevdim..Mikey: Bana hala 'seni sevdim' diyebiliyorsun ha!?
Seni aşağılık kadın..Mikey o sırada elinde hissettiği tabancayı kamiye doğrulttu.
Mikey: Beni kendinle kıyaslama...
Doğrusu sana teşekkürlerimi sunarım. Birdaha senin sayende kimseye güvenmeyeceğimden emin olabilirsin..Kami: haha~
Sevgilim..
onur duyarım.Mikey: Benim için omaivoa mo shindeiru
Kami: Nani! Wait!
~Rüya off
*Bilgi: 'Omaivoa mo shindeiru'
sen çoktan öldün demektir. Mikeycimiz de burda 'Sen benim için çoktan öldün' der. Zaten 'Nani' ninde
'Ne' demek olduğunu biliyorsunuz.*Manjiro uykusunda garip bir olay yaşadığı için biraz erken uyanmıştı.
Mikey ilk önce bir duş almış ve bu kötü/gereksiz/saçma düşüncelerden kurtulmak için yürüyüş yapmaya karar vermiştir. Saate baktığında daha sabahın 06:47 si olduğunu görür.
Ve diğerlerinin biraz fazla uyuduğunu düşünürsek, bu onun için iyi bir avantajdır. Dışarının hala serin olma riskine karşı üstüne bir tane sweat geçirdiMikey dışarı çıktığında eski kız kardeşi ile her zaman geldiği o sahil kenarına gitti. Onu hala sevdiğine inanıyordu, yani öyle umuyordu.
Sahil kenarının gizli bir bölgesi vardı.
Bu bölgede borçlar,kumarlar,fahişeler ve daha niceleri dönüp dolaşırdı. Taaki mikey bu olanlardan tiksinip o adamları öldürene kadarMikey neden olduğunu bilmeden bedeninin o bölgeye doğru gittiğini farketti.
??: Napıyorsun! Neden her zaman beni takip etmeyi bırakmıyorsun!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mitake~ Bana ait
Teen FictionMikey oç bir kız yüzünden daha da insanlara güvenini yitirmişti.. Sadece eğlence için yanına aldığı bir kişi hayatını nasıl değiştirebilir ki?