2. Bölüm 👏

205 19 30
                                    

Mikey yatağında biraz uzandıktan sonra tekrar uykuya daldı.

Mikey zorla uyanmıştı, çünkü rüyasında takemichiyi görmüştü. Güzel gözlü çocuk mikeye sarılıyordu.
Onun yüzünü seviyor ve saçını karıştırıyordu. 'Bana güveniyor musun?'

Takemichi'nin bu sorusu mikeyin biraz afallamasına sebep olmuştu. Rüya bile olsa bu mikeyin zayıf noktasıydı.

Mikey: Bu da neydi şimdi?

Kalp: Abi beni suçlama. Duygulardan bi haberim valla.

Mikey: Peki sen değilsen bugünkü olayı yaşatan aklıma saçma düşünceler sokan kim?

Beyin: Ben olabilirim..

Mikey: Peki.. ne!?
Dur bi sn...
Kalp bile bilmiyorken birader sen hayırdır?

Beyin: Şimdi açıklamak gerekirse ben en önemlilerdenim. Hem fiziksel ve ruhsal hareketlerin benim elimde. Ve emin ol bu çocuk tam bizim tipimiz.

Kalp: Doğru~
Tatlı siyah saçları var! Ve gözlerine sözüm yetmez, hafif kızarık burnu, minyon tatlı yüzü..
Mikey, onu istiyorum!

Mikey: Ne kadar istesemde artık kimseye güvenmek,birlikte olmak istemiyorum. O çocuğun kişiliğinin çok çirkin olduğuna bahse girerim. Belki o kamiden daha kötüdür?
Diyelim ki onu buldum. Yönelimini nerden bileceğim? Diyelim ki birlikte olduk, ona soğuk davranırım ve asla ona yüz vermem belki onu terk bile ederim..
Hayır!
Artık birinden hoşlanamam, birdaha asla. Bu durumun sadece bir yanlış anlaşılma olduğundan eminim. Hem bir daha onunla hiç bir zaman görüşmiyeceğim. Sizde artık bu saçma işlere beni sürüklemeyin.

Kalp: AMA!..
peki..

Beyin: Bir teklifim var.?

Mikey: Evet?

Beyin: Diyelim ki onunla bi şekilde karşılaştık. Zorla bizi sevmesini sağlarız yada sadece biraz kullanırız?
Her şekilde istediğimizi almış oluyoruz.

Kalp: Çocuklar emin misiniz?
Bu biraz kirli değil mi?

Mikey: Tamam. Bu fikiri uyguluyabilirim.
Ve sen..
Bu iş için senin naifliğine soran olmadı. Bana karışma.

Kalp: Peki efendim.

Beyin: Evet söylediğim gibi. Ondan en sonunda kurtuluruz, keyfimiz bilir.
Ya da onu şu andan itibaren sileriz?

Mikey: Biraz zamanın geçmesine izin vereceğim.

Beyin: Tamamdır.

Kakucho: Mikey uyandıysan hadi aşağı gel.

Mikey kakuchonun içeri girmesiyle birlikte, herkesin uyandığını anlar ve kahvaltı için yemek odasına gider.

Sanzu: Hoşheldin patron.

Mikey: Hı hı..

*Note: Bonten deki herkes burda.*

Birlikte kahvaltı yarparlar işte, uzatmaya gerek yok.d

Mikey elini yıkayıp odasına gider.

Mikey yatağa uzanır ve telefonundaki bildirimleri kontrol eder.

Mikey: Hmm gaybar dan mesaj?

Mesaj*

Gaybar
Merhabalar. Bugün çok güzel etkinliklerimiz var. Siz V.I.P olarak seçilenlerdensiniz. Ve bu güne ait bir açık arttırma dürprizimiz de var. Katılmanızdan onur duyarız.

Mitake~ Bana aitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin