3. Bölüm.

154 18 12
                                    

[Mikey den]

Garip.
Garip hissediyorum...?
Karnımda bi soğukluk var..
Yanlış bir şey mi yaptım acaba?

Sanzu: Patron, şu restorana gidebilir miyiz?

Mikey: Siz gidin ben eve gidicem.

Kakucho: Tamam mikey.

Garip bi gündü. Özellikle sanzu ve takemichinin yaptıkları biraz sinirimi bozmuştu.

Eve gittim ve yine duş aldım. Rahatlamak istiyorum. İstediğim şeyi aldım. Acaba onunla ne yapsam?
Benim kölem/malım olduğuna göre ona istediğimi yapabilirim sanırım.
Bugün üstümde bi yorgunluk var. Uyumak istiyorum ama bugün bi şirketin verilerini alacağız. Yani hala rahatlamak için erken..

.

.

.

Ran: Ah, hoş geldin sanzu

Sanzu: Saol, az önce mesaj aldık ve hemen geldik. Hangi şirket? Bizimle arasında bi dava mı var? Sonuçta verileri alacağız

Rindou(Rin): Hmm, şu bilgisayara bi baksanıza

Ran: Noldu? Yeni bilgi mi?

Rin: Sayılır. Sanırım bunlar merdiven altı ürünlerle de ilgileniyorlar ve ayrıca internette bir sürü kaçak site de buldum.

Ran: Mikeye söylemeli miyiz?

Sanzu: Evet, tabi. Ben hemen haberi iletiyorum. Siz de daha çok açıklık bulmaya çalışın.

Kakucho: Sanzu peki bizim bu şirketle bi meselemiz var mı?

Sanzu: Bilmiyorum, bunu da mikeye sorarım..

.

.

.

Mikey: Gel.

Sanzu: Patron şu şirket hakkında yeni  bilgiler edindik. Ve ayrıca bizim bu şirketle nasıl bi bağlantımız var acaba?

Mikey: Eskiden bize çalışan piçlerin kurduğu bi şirket. Arada birkaç köstebekten duyduğumuz kadarıyla bizi batırmaya çalışıyorlarmış.

Sanzu: O zaman şirketn yaptığı her şeyi biliyoruz.?

Mikey: Yeter kadar bilgi elmizde değil bu yüzden veri edinmemiz lazım.

Kakucho: Mikey, Sanzu! Buraya gelin!

Bizi çağırmaları üzerine salona gittik.

Mikey: Bi sorun mu oluştu?

Rin: Bu hafta şiket bi sözleşme için farklı bi ülkeye gidiyormuş.

Sanzu: Yani?

Ran: Kısaca diyor ki bu hafta iş iptal.

Mikey: Madem durum böyle, çocuklar bugün izinlisiniz nereyi isterseniz oraya gidebilirsiniz. Ama sakın şirkete karışmayın, bakalım ne yapacaklar?

Sanzu: Emredersiniz.

[Yazar dan]

O gün herkes dışarı çıkıp eylenmişti. Günlerini gün ettikten sonra saat gece 11:20 civarı salonda oturup içmeye başladılar. Her taraf buram buram alkol kokuyordu. Saatler süren bir içmenin ardından, herkes tekrar salonda toplanıp iş konuşuyorlardı. Aslındda içlerinden hala sarhoşlar da vardı. O ara saat 02:55 falandı..

DİİNG DONG*

Kokoni: Ben bakarım..

Kokoni kapıyı açarken bütün gözler oradaydı. Koko kapıyı açtığında siyah bir Jeepten 2 tane adam kollarından tuttukları gözü bağlı ve siyah saçlı bir çocukla çıktılar. Adamlar çocuğu kapının önünde durdurdular.

??: Bizimle çalışmanız bir onurdu, tekrar görüşmek üzere hanagaki-kun.

Takemichi: Hı Hı ne demezsin!?

Adamlar takemichiyi kapının önünde bırakıp gittiler.

Kokoni: Gözünü açmalımıyım?

Takemichi: Evet, lütfen.!!

Kokoni: Tamam, kolumu tutup içeri gel önce..

Takemichi: İyi.

Takemichi kokoya tutunarak merdivenleri çıktı ve en son kapıdan içeri girmiş bulundu. İçeri girdiklerinde herkes bu çocuğun burada ne işi olduğunu sorguluyordu tabi. Koko takenin gözündekini çıkardı.

Takemichinin nutku tutulmuştu.  Kocaman bir malikanenin içindeydi ve şuan önünde en az birkaç düzüne kişi vardı. Ve aralarından....?
Ve aralarından iki kişiyle o gün tanışmıştı!?

Sanzu: Oooo~
Kimler gelmişş~~

Takemichi: Merhaba sanzu-kun..!?

Mikey takenin yanına gitti.

Mikey: Evet, burda görmüş olduğunuz kişi Takemichi Hanagaki onun an itibariyle bize hizmet edeceğini söylemeliyim. Artık bize ait biridir kendisi.! Takemichi sendenarkadaşlarınla tanış.

Mikey bunları söyledikten sonra take gidi herkesle tanıştı.

Mikey: Yarın işe başlıcaksın. Sanzu onu bi odaya götür.

Sanzu:  Hay hay.
Hadi gidelim.

Sanzu önde take arkada yukarı çıktılar. Sanzuyla take koridorları dolaşırken takenin ilgisini bi yer çekti.

Takemichi: Efendim bu oda kime ait acaba?

Sanzu:*piç smile* benim odam. Noldu içeri mi girmek istiyorsun, hm?

Takemichi: Ne demeye çalışı-

Sanzu michiyi duvarla kendi arasına almış ve dudaklarına yapışmıştı.

Takemichi: hmmp!

Sanzu takenin dudaklarını diliyle ıslattıktan somra emmeye başlar. Michi nefessiz kalınca ayrılırkar

Takemchi:*nefes nefese* Benim odam nerede?

Sanzu: Koridorun sonundaki oda~

Sanzu takeye daha fazla yaklaşırken takemichi onu bi güzle itip odasına doğru gider.

Sanzu: hahaah~~

.



.



.



.




Evet bu bölüm bu kadardı sonra görüşmek üzere..

bb<33333

Mitake~ Bana aitHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin