Wasza pierwsza interakcja
Harry Potter: Wpadł na ciebie gdy spieszył się na swój pierwszy trening quidditcha. Burknął szybkie przepraszam, a ty nie zdążyłaś zareagować.
Ron Weasley: Krukoni rzadko kiedy mieli zajęcia z gryfonami, więc poznałaś go na drugim roku. Zainteresowała cię sprawa komnaty tajemnic i na ostatniej w roku szkolnym uczcie w Wielkiej Sali, przysiadłaś się do stołu lwa prosząc o opowiedzenie wszystkiego.
Fred Weasley: Razem z bratem usiadł w tym samym przedziale co ty. Stresowałaś się nową szkołą, ale szybko poprawił ci się humor, gdy zaczęliście rozmawiać.
George Weasley: Zostałaś królikiem doświadczalnym dla bliźniaków, gdy zaczynali początki swojej kariery dowcipnisi w Hogwarcie. Twoja reakcja tym bardziej zachęciła go, do droczenia się z tobą.
Regulus A. Black: Usiadłaś obok niego przy stole po ceremonii przydziału. Wiedziałaś kim był, bo Twoi rodzice często wypowiadali się (pozytywnie) o rodzinie Blacków. Przywitałaś się skinieniem, lekkim uśmiechem i podaniem nazwiska. Chciałaś wywrzeć wrażenie tak samo dumnej jak on.
Luna Lovegood: Spotkałaś ją rozmawiającą ze skrzatem, obok kuchni. Była intrygująca, a mówiła tak niesamowicie, o rzeczach równie niesamowitych, że nie mogłaś jej nie polubić.
CZYTASZ
Preferencje HP vol. 2
RandomNowa edycja preferencji :) Postacie: Harry Potter Ron Weasley Fred Weasley George Weasley Regulus Arkturus Black Luna Lovegood Okładka by @Idunka (oznaczona w spisie treści) Enjoy!