Kiedy wracasz mocno ranna z misji
❤️Tanjiro❤️
Kiedy chłopak Cię zobaczył w rezydencji motyli o mało się nie popłakał. Był zły ja siebie, że puścił Cię na tą walkę samą. Za każdą Twoją ranę i Twój ból obwiniał siebie. Kiedy tylko wyzdrowiałaś chodziłaś na walki zawsze u boku Tanjiro.
⚡️Zenitsu⚡️
On przeszedł zawał trzy razy, za każdym razem kiedy Cię widział. Był pewien, że już się nie obudzisz mimo że Shinobu powtarzała mu, że jesteś na dobrej drodze, aby się wybudzić. Jak tylko doszłaś do siebie Zenitsu Ci się oświadczył, bo bał się, że niedługo noże być już za późno.
🐗Inosuke🐗
Mimo, że chłop rzadko okazuje smutek to w chwili gdy zobaczył Ciebie zmasakrowaną to łzy mu napłynęły do oczu i to było ostatnie co zobaczyłaś, bo potem zasnęłaś. Inosuke odwiedzał Cię każdego dnia i przynosił żołędzie mając nadzieje, że się wybudzisz. Gdy po długim czasie w końcu otworzyłaś oczy zobaczyłaś przygnębionego Inosuke leżącego na Twoich nogach. Nie był zwrócony w Twoją stronę więc nie zauważył, że się obudziłaś. Zaczęłaś go po chili głaskać po głowie, a ten momentalnie podniósł się i Cię przytulił. Było to dla Ciebie dziwne, bo chłopak rzadko Cię przytulał. Powiedział też żebyś już nie zasypiała na tak długo, ale musiał też dodać, że musisz więcej ćwiczyć, bo jesteś słaba i, że następnym razem możesz skończyć gorzej.
🌊Giyuu🌊
Nie wróciłaś jakoś bardzo ranna z misji, ponieważ na każdą misje jesteś wysyłana razem z Tomioką, a ten nie pozwoliłby, aby ktoś Cię skrzywdził tak mocno. Boi się, że Cię straci tak jak Sabito, Makomo i swoją siostrę więc jesteś bardzo dobrze chroniona.
☁️Muichiro☁️
On zapomniał, że byłaś na misji, ale fakt, że długo z niej nie wracałaś go zmartwił. Kiedy Shinobu mu powiedziała, że leżysz w rezydencji motyli strasznie się przejął i nie opuszczał Twojego łóżka w ogóle, ewentualnie kiedy musiał skorzystać z toalety. Chłopak nawet spał na podłodze, a kiedy w dzień ktoś coś do niego mówił to nie reagował tylko patrzył Ci się w twarz i czekał, az się wybudzisz. Kiedy w końcu Mui zobaczył Twoje otwarte oczy to się rozpłakał. Dopiero wtedy zdał sobie sprawę jak bardzo jesteś dla niego ważna. Przez następny miesiąc Muichiro spał zawsze przytulony do ciebie
🐍Iguro🐍
Może nie było tego po nim widać, ale mega się martwił, że się nie wybudzisz tym bardziej przez to, że Shinobu powiedziała mu jak bardzo duże jest prawdopodobieństwo, że z tego nie wyjdziesz. Chodził bardzo zestresowany i nie spał nocami. Igu ogólnie mało je, ale przez tą całą sytuacje przestał jeść w ogóle. Bardzo mało rozmawiał z innymi i zdarzało mu się uronić łzy kiedy tylko myślał o tym, że może już nigdy nie usłyszeć Twojego głosu. Po Twoim wybudzeniu Iguro namawiał Cię, abyś zrezygnowała z bycia zabójcą, ale Ty sie nie zgodziłaś więc na każdą misje chodzi z Tobą.
🐈Yushiro🐈
Był zły na Ciebie, ale również zmartwiony. Dbał o Ciebie i podawał Ci leki. Często też siedział przy Tobie malował Ci obrazy i czytał jak i również zdarzało mu się pośpiewać. Gdy się wybudziłaś to Cię przytulił, ale zaraz po chwili dostałaś opieprz, że to mogło się gorzej skończyć i musisz być bardziej ostrożna.
😈Muzan😈
Kiedy on zobaczył Cię w opłakanym stanie to uznał, że musi Ci dać więcej swojej krwi. Gdy już Ci ją dał powiedział tylko, że ma nadzieje, że nie zmarnujesz tego co Ci dał po czym odszedł.
🍡Mitsuri🍡
Ona bardzo mocno płakała kiedy zobaczyła Cię w stanie krytycznym. Tak jak Tanjiro obwiniała siebie, że Ci nie pomogła kiedy byłaś w potrzebie. I obiecała sobie, że już nigdy nie pozwoli Ci iść na misje samej, bo woli oberwać trzy razy mocniej niż patrzeć jak cierpisz. Kiedy wyzdrowiałaś to przez długi czas Mitsuri i tak się Tobą opiekowała. Robiła to co tylko zechcesz, żebyś tylko wybaczyła jej to, że jej nie było podczas Twojej trudnej walki.
☀️Senjuro☀️
On również obwiniał siebie. Płakał niemal cały czas i prosił Cię żebyś zrezygnowała z bycia zabójcą demonów. Mimo, że nie byłaś jakoś bardzo zmasakrowana tylko ciężko Ci się chodziło to i tak młody Rengoku kazał Ci leżeć w łożku i on Ci robił za służącego. W sumie to nawet kiedy jesteś w pełni sprawna to i tak Ci służy, bo jak to on mówi „nie jest ciebie wart" i próbuje chociaż trochę robić za kogoś ważnego w Twoim życiu. W Twoich oczach on nie musi robić nic, a i tak będzie najwspanialszą i najcudowniejszą osobą na tej planecie.
~~~
Sorka, że moje rozdziały pojawiają się tak długo, że aż wcale, ale moja dupa jest zbyt leniwa, żeby cokolwiek pisać ~ Tori
CZYTASZ
preferencje z kimetsu no yaiba (demon slayer) (zawieszone niestety znowu)
FantasyNo tak jak tytuł mówi Postacie: Tanjiro Zenitsu Inosuke Giyuu Muichirou Iguro Yushiro Muzan Jak chcecie kogoś jeszcze to piszcie