NOWA POSTAĆ

450 15 4
                                    

☀️ SENJURO ☀️

Gdzie się poznaliście?

Twój ociec był filarem powietrza i bardzo od małego przyjaźnił się z Shinjurou, ale z powodu wyjazdu waszej rodziny na drugi koniec Japonii nie mieli już ze sobą kontaktu. Ostatni raz kiedy mogłaś zobaczyć rodzine Rengoku to wtedy kiedy miałaś dwa latka tak samo jak Senjuro. Przez swój wiek nie pamiętałaś ich w ogóle. Dopiero w wieku 13 lat Ty wraz ze swoim tatą mogłaś wrócić do swojego starego miejsca zamieszkania. Twój ojciec już na drugi dzień leciał jak głupi do swojego starego przyjaciela. Ty stwierdziłaś, że chcesz iść razem z nim. Gdy już staliście przed domem rodziny Rengoku otworzył wam młody chłopak z miotłą i zapytał co was tu sprowadza. Twój tata oznajmił mu, że jest starym przyjacielem jego ojca i w tym momencie w progu drzwi stanął starszy mężczyzna który wyglądał dokładnie tak jak młody chłopak z miotłą i miał namalowane na twarzy wyraźne niezadowolenie. Dopiero po chwili kiedy mężczyzna ogarnął, że przed jego oczami stoi jego dawny przyjaciel jego niezadowolenie zeszło, ale nadal nie był jakoś bardzo szczęśliwy. Mimo wszystko przywitał się z Twoim ojcem i zaprosił was do środka. Wszyscy razem siedzieliście przy stole i rozmawialiście, a dokładniej dorośli rozmawiali a ty razem z Senjuro siedzieliście i słuchaliście o czym gadają. Dowiedziałaś się między innymi jak wszyscy mają na imię, że Senjuro ma starszego brata który jest filarem płomieni i że ich mama zmarła tak jak Twoja. Kilka razy dorośli wspomnieli, że ty i Senjuro byście byli świetną parą na co się rumieniłaś, a chłopak jeszcze bardziej. Pan Shinjuro wyglądał na o wiele bardziej żywego po waszym przybyciu. Twój ojciec uznał, że zaprosi ich wszystkich na następny dzień na obiad.

Czy się polubiliście?

Tak

Polepszenie kontaktu

Bardzo często widziałaś się z rodziną Rengoku, a to ojciec poszedł ich odwiedzić a ty razem z nim, a to trzeba było coś zanieść, a nawet w pewnym momencie zaczęłaś po prostu spotykać się na spacery i inne takie z Senjuro przez co wasi ojcowie coraz częściej wam dogryzali, że bylibyście świetną parą. Również po pewnym czasie zaczęłaś trenować ze starszym bratem Kyoujiro , ponieważ (tak jak twój ojciec mówił) zostałaś wybrana ponieważ jesteś Ty i Yoriichi jesteście spokrewnieni, ale nikt przez wiele lat nie miał oddechu słońca dopiero teraz okazało się, że Tobie udało się w pewien sposób odziedziczyć ten oddech i jesteś wielką nadzieją dla ludzkości.

Co o tobie myśli?

Jest piękną i uzdolnioną dziewczyną. Mój tata często mi mówi, że powinnismy zostać parą, ale czy ona by chciała być z kimś takim jak ja? Nie... Ona zasługuje na kogoś lepszego.

Kiedy zaczął do Ciebie coś czuć?

Zauroczył się w Tobie bardzo szybko, a zakochał jeszcze szybciej. Około dwa tygodnie od waszego ponownego spotkania.

Kiedy wyznał Ci to co czuje?

Bardzo długo mu to zajęło, ponieważ cały czas żył w przekonaniu, że zasługujesz na kogoś lepszego niż on, ale po dziesięciu miesiącach noszenia tych wszystkich uczuć w sobie uznał, że powie Ci to co czuje, bo chce być z Tobą szczery. Jego wyznanie uczuć wyglądało mniej więcej tak: „yn ja nie mogę tego w sobie dłużej trzymać. jesteś przeuroczą cudowną i bardzo utalentowaną dziewczyną i od dłuższego czasu czuje do Ciebie coś więcej niż przyjaźń. Kocham Cię yn. Zrozumiem jeżeli nie odwzajemniają moich uczuć, ponieważ nie zasługujesz na kogoś takiego jak ja." Po wypowiedzi Senjuro stałaś jak wryta, ale po przetworzeniu sobie jego wypowiedzi w głowie jeszcze raz uśmiechnęłaś się i rzuciłaś mu na szyje mówiąc, że też go kochasz i żeby już nigdy nie mówił niczego w stylu „nie jestem Ciebie wart"

Jak śpicie?

Niestety rzadko macie okazje spać w jednym łóżku, ponieważ wasi ojcowie uważają, że jesteście za młodzi na takie bajery, ale jak jest jakaś impreza i ojcowie się schleją i nie wiedzą co się dzieje to wtedy najczęściej śpicie razem (czyli w sumie często XD). Zazwyczaj śpicie w pozycjigdzie ty jesteś wtulona twarzą w tors chłopaka ale są momenty w których role się zamieniają.

Co Ci zrobi na śniadanie?

Jakie jego zdjęcie masz na tapecie?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Jakie jego zdjęcie masz na tapecie?

Jakie jego zdjęcie masz na tapecie?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Czy dał Ci jakąś ksywkę?

Kruszynka

Jaką Ty mu dałaś ksywkę?

Promyczek

Co lubi w tobie najbardziej? (wygląd)

Twoje oczy.

Co Cię w nim denerwuje?

To, że wieczni mówi, że nie jest ciebie wart i powinnaś być z kimś lepszym niż on.

~~~

Senjuro na prośbę Yumeno_bsd  mam nadzieje, że miło się czytało UwU i sorry, że jestem taka niesystematyczna we wstawianiu rozdziałów, ale moja dupa jest zbyt leniwa pzdr ~ Tori

preferencje z kimetsu no yaiba (demon slayer)  (zawieszone niestety znowu)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz