3. Silly games and dumb fights

2 0 0
                                    

𝘐 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘪𝘯 𝘢 𝘤𝘰𝘳𝘯𝘦𝘳 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘭𝘢𝘴𝘴𝘳𝘰𝘰𝘮. 𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘬𝘦𝘱𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘮𝘴𝘦𝘭𝘷𝘦𝘴 𝘣𝘶𝘴𝘺 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵 𝘨𝘰 𝘤𝘳𝘢𝘻𝘺. 𝘕𝘰𝘦𝘮𝘪𝘦 𝘣𝘳𝘢𝘪𝘥𝘦𝘥 𝘈𝘭𝘦𝘯𝘢'𝘴 𝘩𝘢𝘪𝘳. 𝘓𝘰𝘶𝘪𝘴𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘥𝘰𝘪𝘯𝘨 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭𝘸𝘰𝘳𝘬. 𝘑𝘶𝘭𝘪𝘦𝘵𝘵𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸. 𝘐𝘵 𝘩𝘢𝘴 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘩𝘢𝘥 𝘭𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘴 𝘪𝘯.

𝘈𝘯𝘵𝘰𝘯 𝘸𝘢𝘭𝘬𝘦𝘥 𝘵𝘰𝘸𝘢𝘳𝘥𝘴 𝘮𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘢𝘵 𝘥𝘰𝘸𝘯 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘮𝘦. 𝘖𝘶𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘵𝘰𝘶𝘤𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳.

"𝘚𝘰..." 𝘏𝘦 𝘴𝘢𝘪𝘥.

"𝘠𝘦𝘢𝘩 𝘴𝘰..." 𝘐 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘯𝘰𝘥𝘥𝘪𝘯𝘨.

"𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘰𝘦𝘴𝘯'𝘵 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘵𝘰𝘰 𝘨𝘰𝘰𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘶𝘴." 𝘈𝘯𝘵𝘰𝘯 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘭𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘳𝘢𝘪𝘯 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵. 𝘔𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘺 𝘯𝘰𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘢𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳 𝘩𝘢𝘱𝘱𝘦𝘯𝘦𝘥 𝘣𝘦𝘵𝘸𝘦𝘦𝘯 𝘶𝘴.

"𝘞𝘩𝘺 ? 𝘞𝘩𝘢𝘵 𝘥𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘮𝘦𝘢𝘯 ?" 𝘐 𝘢𝘴𝘬𝘦𝘥.

"𝘐 𝘮𝘦𝘢𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘪𝘴 𝘴𝘶𝘴𝘱𝘪𝘤𝘪𝘰𝘶𝘴. 𝘛𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘳𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘵𝘩𝘰𝘴𝘦 𝘥𝘰𝘤𝘵𝘰𝘳𝘴, 𝘸𝘩𝘰 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘤𝘢𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘭𝘰𝘰𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘯𝘰𝘵 𝘴𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘸𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘳𝘰𝘯𝘨..."

𝘏𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵. 𝘞𝘦 𝘢𝘭𝘭 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘢𝘥𝘮𝘪𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘦 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘢 𝘴𝘦𝘳𝘪𝘰𝘶𝘴 𝘴𝘪𝘵𝘶𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯. 𝘞𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘦 𝘪𝘯 𝘥𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳?

You are! I wanted to scream at my past self. Run!

"Let her experience what you had to go through." The hand said. It's voice, that seemed centuries old, came from everywhere and from nowhere at once.

I was naive.

"You still are little girl. Concentrate. let you memeories flow."

I did as I was told and the scene resumed. 

"𝘈𝘭𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘮𝘪𝘴𝘵𝘦𝘳 𝘴𝘶𝘯𝘴𝘩𝘪𝘯𝘦. 𝘛𝘩𝘪𝘴 𝘪𝘴 𝘱𝘳𝘰𝘣𝘢𝘣𝘭𝘺 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘢 𝘴𝘢𝘧𝘦𝘵𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬." 𝘐 𝘴𝘢𝘪𝘥. 𝘐 𝘩𝘰𝘱𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘴𝘰𝘳𝘵 𝘰𝘧 𝘴𝘢𝘧𝘦𝘵𝘺 𝘤𝘩𝘦𝘤𝘬. 𝘏𝘢𝘥 𝘸𝘦 𝘢 𝘥𝘢𝘯𝘨𝘦𝘳𝘰𝘶𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘪𝘯𝘤𝘶𝘳𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘪𝘭𝘭𝘯𝘦𝘴𝘴? 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘺𝘰𝘶𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘥𝘪𝘦, 𝘪 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵.

𝘞𝘦 𝘸𝘢𝘪𝘵𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘰𝘶𝘳𝘴. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘤𝘢𝘮𝘦. 𝘛𝘩𝘦 𝘰𝘵𝘩𝘦𝘳 𝘩𝘪𝘨𝘩𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭𝘦𝘳𝘴 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘦𝘷𝘢𝘤𝘶𝘢𝘵𝘦𝘥. 𝘞𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘴𝘦𝘦 𝘵𝘩𝘦𝘮 𝘰𝘶𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸 𝘭𝘦𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨. 𝘈𝘭𝘦𝘯𝘢 𝘬𝘯𝘰𝘤𝘬𝘦𝘥 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸𝘴 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘤𝘳𝘦𝘢𝘮𝘦𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘩𝘦𝘭𝘱. 𝘉𝘶𝘵 𝘯𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘶𝘴... 𝘛𝘩𝘦𝘴𝘦 𝘴𝘵𝘶𝘱𝘪𝘥 𝘸𝘪𝘯𝘥𝘰𝘸𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘸𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥𝘯'𝘵 𝘰𝘱𝘦𝘯 𝘧𝘰𝘳 𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘢𝘧𝘦𝘵𝘺.

ᴛʜᴇ ʟᴏᴠᴇ ᴡɪᴛᴄʜ | marvelWhere stories live. Discover now