merhaba bebeğim ;
seni ilk hissettiğimde dünyanın en şanslı insanı oldum.seninle birlikte yeniden var oldum. ilk haftaları senin nasıl bir şey olduğunu bilmesem de içimdeki hislerim senin aynı bana benzeyeceğinden yana. daha söylemedim babana. umarım o da benim kadar sevinecektir. mutlu olacaktır sen dünyaya geldiğinde sana her şeyi öğreteceğim.. seni fark etmem biraz geç olsa da güç olmadı bebeğim. 1 aylık hamilesin dediklerinde bendeki şaşkın bakışları görmeliydin baban ne diyecekti bu duruma acaba ? gözlerim yuvalarından fırlayacak gibi olmuştu. seni öğrendiğimizde teyzenle birlikteydik baban iş için istanbula gitmişti. bende üzerimdeki şaşkınlığı biraz attıktan sonra babana senin ilk fotoğrafını gönderdim. her ay gidip seni doktor amcana fotoğraf çektireceğim ve senin albümünü yapacağım diye kendi kendime söz verdim. baban ilk fotoğrafını aldığında beni aradı o kadar şaşkındı ki nasıl anlayamamıştık senin 1 ay boyunca bizimle olduğunu ? öyle iyi saklanmışsın ki bebeğim anlamadık senin geldiğini. ancak bazı belirtiler verdiğin zaman şüphelenmiştim sabahları başım dönüyordu midem bulanıyordu en sevmediğim tatlıları, tuzluları canım ister oluyordu. yemek yiyemiyordum ama karnım aç oluyordu halsizdim ve sürekli uykum geliyordu. bu bir kaç hafta böyle devam etti. ama herhalde sıradan hayat yorgunluğumdur diyerek fazla dikkate almadım ta ki teyzenle çarşıda vitrinlere bakarken bebek mazasının önünde bayılana kadar... belli ki bebek mazasının önünde bayıltarak bir ip ucu vermişsin bebeğim. teyzen o telaşla ambulansı ararken insanlar başımıza toplanmışlar. baban istanbulda olduğu için teyzen babanı telaşe vermemek için aramamış ciddi bir şey olmadığını anlayınca birde ben uyanınca teyzenin de içi rahatlamış. sonra o sırada doktor kan tahlillerini ve ultrason sonuçlarını getirdi müjde dedi 1 aylık hamilesiniz. ben gözlerimi yuvalarından çıkarcasına açmıştım teyzene bakıyordum bu bir rüya mı dercesine. onun çimdiklerini kolumda hissettiğim an anladım ki gerçekten mucize bir şekilde ordaymışsın. babana hemen ilk fotoğrafını yolladım bebeğim.. seni nasıl karşıladı dersin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE BEBEĞİM
Teen Fictiongelin sizinle geçmişinize hatta en geçmişinize gidelim. acaba anneniz siz karnındayken ilk andan itibaren ne hissetmiştir ? şimdi kendi cümlelerimle hem anne olacağım hem de çocuk.. hem annenin hislerini yansıtmaya çalışacağım sizlere hem çocuğ...