sevgili miniğim (6. AYIMIZ)

174 7 2
                                    

SEVGİLİ KIZIM ; 

babaannenle dedene gideceğiz şimdi fakat önce hastaneye uğrayıp  şeker yüklemesi için doktora gideceğiz aslında beşinci ayımızda şeker yüklemesi olacaktı fakat  babaanen ve dedenin durumlarını öğrenince gidemedim şimdi ölçümlerini yapıp fotoğrafını çekerler  artık az kaldı geliyorsun kızım sadece 3 ay kaldı teyzen beni arayacaktı ama o yoğun bu sene yeni pastahane açtı  hatırlarsın canım yeğenim pastanı o yapmıştı artık artık hoş geldin bebek pastasını de o yapacak  bunları düşünürken baban sanki içimi okumuş gibi çıktıktan sonra hastane çıkışı baldıza uğrayalım öyle geçelim dedi. belki birşeyler alacak şimdi ben aç gideceğim ya kızım muhtemelen ondan dolayı hastaneye gitmek için hazırlandık baban iş yerinden bu gün izin aldı gerçi babasının işlerini devam ettiriyor ama tek o değil ki amcaların da var kızım bu konular biraz karışık  hiç girmesek daha iyi hastaneye gittiğimiz sırada şeker yüklemesi için bir pet şişe  suya  hemşireden aldığımız   glikoz ilacını  boşalttık 1,5 lt suyu aç karınla sana gönderdim kızım  midem öylesine bulanmıştı ki içimde zor tutuyordum o ilaçlı suyu beş on dakika bekledikten sonra doktor yanına çağırdı. ultrasona baktı ölçümlerini yaptı  ve kilonun normalinden az olduğunu söyledi. ben bunca kiloyu kendime mi almışım azıcık yeseydin bari kızım. su kesesi biraz aşağadaymış erken doğum riskimiz varmış baban bunları duyduktan sonra surat ifadesi nasıl değişti anlatamam ve beni dedenle babannenin yanına götürmemeye karar verdi ne kadarda olmaz gidelim desem de dinlemez ki inat  tuttuk yolu gittik teyzenin dükkanına orada bıraktı beni gerçi şimdi oraya gitsemde deden de babaannende seni göremeyecekler o yüzden senin son fotoğrafını verdim babana ve birde geçmiş olsun dileklerimi ilettim teyzen bir şeyler koydu yemem için midem o kadar alt üst olmuştu ve senin kilo almadığını erken doğum riskimizin olduğunu duyunca iştah denen hiç  bir  şey  kalmamıştı bende. neyse yine de yedirdi hınzır teyzen.. yorgundum ve eve gidip uyumak istiyordum teyzen de dükkanı kapatıp beraber gideriz dedi. ve eve gittik... 

MUCİZE BEBEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin