BEBEĞİM (5.AYIMIZ)

295 14 2
                                    

selam kızım.. 

 hepimiz o kadar çok heycanlıyız ki iyi ki bizimlesin.   teyzen baban ananen herkes seni dört gözle bekliyorlar  adının ne olacağı konusu büyük gerginlik yaratmadı değil ama ben senin adını çoktan düşündüm bile  de  bu kargaşa da benim fikrimin   sorulmasını bile umuyorum inan. herkes o kadar heycanlı ve o kadar istekli ki..   bana kalırsa adın sanın ne olursa olsun senin canın sağ olsun canım kızım.. ben hala anne olduğuma inanamazken  herkes her şey normalmiş gibi davranıyor bebeğim gerçi herkes yine aynı davranıyor ama ben galiba hala bu durumun normalliğini  anlamış değilim. diye düşünürken teyzenin sesiyle irkildim.  bana kalırsa adı '' kumsal''olmalı .  güzel isim aslında kumsal  diye düşünürken  ananen deniz dedi. deniz gerçekten de müthiş bir isimdi. babanda  nehir dedi   bana  kalırsa  ne kumsal ne deniz ne de nehir  bence senin masal olsun. diyeceğim de herkes kendi sesinde kaybolurken benim sesimi kimse duymuyor ki babanda illa yancı olacak ya sevgili kayınvalidesine  kumsal deniz olsunmuş adın baldızını da kırmadı.   an itibariyle adın  kumsal deniz olmuştu. olsun yine de memnundum bu durumdan sonuçta  kumsal deniz çok uyumlu birer isimdiler. bu uyumu düşünürken saat epeyce geç olmuştu ve ben hala aynı noktada dalmış senin ilk fotoğrafından itibaren beşinci ayımıza kadar olan fotoğrafına bakarken bu günlüğü yazıyordum.  sevgili bebeğim sana babannen ve dedende bahsedeceğim derken bu gün tesadüf eseri öğrendiğim haber  bu kadar dalgın olmama  sebebiyet verdi zaten. verdiğimiz aile yemeğine katılamadılar çünkü deden çok hasta babannen de dedenin yanında gerçi biz gideceğiz babanla dedenin yanına  dedenin rüyasına girmişsin bebeğim kız olacağını da o söylemiş babana  benimde onun hastanede olduğundan yeni haberim oldu. söylememişler bana  ama   tahmin etmeliydim son isteğim bir kız torun demiş babannene senin bizimle olduğunu bilmediğimiz o  günlerde aramış babanı babannen  böyle söylemiş  fakat baban bana bunu anlatmadı  zaten sonrada deden hastalanmış  deden senin bizimle olduğun haberini yüz yüze  olarak yemekte öğrenemedi umarım daha sonra seni kucağına alır görür. kızım unutma  en önemlisi  9. ayımıza 1 hafta kala sana hamileyken  son mektubumu yazacağım.  allah kısmet ederse kollarımda olacaksın ..  babannen ve deden seni öyle seviyorlar ki herkes seni bekliyor bebeğim her şey iyi güzelde bu hayat biraz  acımasız son  haftalarımızda sana bu hayattanda bahsedeceğim sevgili bebeğim. kızım canım  iyi ki varsın ve iyi ki seni hissetmişim..  sen benim uğurumsun masalımsın mutluluğumsun   korkma kızım hayat acımasız ama ben senin  ellerini hiç bir zaman bırakmayacağım  haziranın 23ünde doğacaksın hesaplamalarıma göre yani babanla tanıştığımız tarihte.   satırlarımı bitirirken   seni sevdiğimizi ekliyorum ve uyumaya gidiyorum görüşürüz sevgili kızım... 

MUCİZE BEBEĞİM Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin