baban benden çok sevindi bebeğim senin orada olduğuna. istanbuldan geldi uçarak vallahi .. şimdiden başladı muhakemelere, kızımız olursa benim kadar güzel olsunmuş, oğlumuz olursa onun kadar yakışıklı. baban çok mütevazi bir insan evladım. senin için bir sürü planlar bile yapmaya başladı şimdiden. teyzenlede dalga geçiyor hadi bakalım baldız darısı senin başına diye. teyzen aman enişteee dese de oda istemiyor değil hani. hadi diyor baban teyzene bak bizim yumurcak kardeşsiz kalmasın. teyzende laf hazır ikincisini de yaparsınız enişte diyor ve ben muhabbet daha fazla uzamadan giriyorum ikisinin arasına. durun bakalım daha benim bebeğim büyüsün bir kere. teyzen bana bakıyor ben teyzene bakıyorum babanda elini karnıma koyup bebeğim diyor annen de teyzen de zır deli. biz teyzenle babana dik dik bakıyoruz baban senin erkek olmandan yana erkek olursan seni kendisi gibi yetiştircekmiş kız olursa da erkek gibi. ne farkı var şimdi hele bir sağlıklı olsunda demekten kendimi alamıyorum. bebeğim iki gün sonra senin nasıl bir şey olduğunu ve cinsiyetini öğreneceğiz biz teyzenle o kadar sabırsız o kadar meraklıyız ki anlatamam. şimdi bir de işin en zor ve en güzel kısmı eşe dosta akrabaya söylemek senin geldiğini. en iyisi bir akşam bütün akrabaları yemekte toplamak o zaman söylemek. biraz kızacaklar belki ama 2 ay olmuş ne zaman söylemeyi düşünüyordunuz diyecekler belki ama ne yapabilirim bebeğim bende senin benle olduğunu anca 1 aylıkken öğrendim. :)) teyzen bir kaç kişiye söylemiş bence vardır haberleri ama aile büyüklerine bizim söylememiz gerekli saygı her zaman önemli bebeğim.. neyse teyzen herkesi arasın akşama bizi evde yemek yiyeceğiz desin. baban yemekleri almaya gitsin eskisi gibi yemek yapamıyorum kokular rahatsız etmeye başladı bebeğim. o yüzden dışarıdan hazır bişiler yiycez şimdilik böyle olsun ne yapalım bir dahaki sefere daha lezzetli yemekler hazırlayacağım...
sofrayı hazırlıyoruz teyzenle bebeğim. biliyorsun teyzen genç bir teyze daha evlenmedi enişten ona takılıyor arada evde kaldın diye. o da bir sinir bir sinir oluyor ki anlatamam küçükkende öyleydi zaten. kırar geçerdi etrafı aman bebeğim sakın teyzen gibi olma.. şşş duymasın sinirlenir yine. abla diyor yeni yemek takımlarını bulamadım. oradaydı kardeşim vitrinin en altında masa örtüsünü kaldırmayı unutma şamdanları yerleştir mumları üzerine koy kusursuz bir sofra olsun diyorum peki diyor bana güven dekor benim işim. gerçekten de bebeğim teyzen dekor ve düzenleme konusunda bir dahi. hani hem eline hem diline derler ya aynen öyle. neyse teyzen yine her zamanki gibi taktire şayan bir masa hazırlamış tek kelimeyle harika. birazdan baban gelir yemekleri servis tabaklarına koyarız diyorum teyzen peki abla diyor uzun uzun camdan dışarı bakıyor. noldu diyorum yine daldın. hiiç diyor abla keşke babamda burda olsaydı. onunda hakkı değil mi torununu görmek. duygusalım zaten diyorum ağlatma beni. öyle derken baban bu hüzün bulutunu dağıtıyor. kapı zilini çalarak hadi diyorum toparla kendini bak enişten geldi. hadi bebeğim mutfaktan seslenelim teyzene ''teyzesiiii'' geliyor teyzen servis tabaklarına açıyoruz yemekleri ohh miis !! her şey istediğimiz gibi... birazdan misafirler gelir eli kulağındadır. kapı çalıyor gerçekten de eli kulağındaymış kardeşim diyorum. herkes geliyor herkes masada yemekler yeniyor ve son dakikalar... biz babanla ayağa kalkıyoruz kraliyet ailesindekiler gibi. ananende orda bebeğim ne o diyor zengin kalkışı yaptınız anne diyoruz size bir şey söylemek istiyoruz kadın o kadar alışmış ki kötü şeyler duymaya gözleri yuvalarından fırlayacak gibi oluyor telaş yapma annecim diyorum iyi haber vereceğiz... torunun geliyoooor :D 2 buçuk aylık hamileyim... herkes tebrikler yağdırıyor babana babanda tavus kuşları gibi kabarıyor görceksin ama teyzen kıs kıs gülüyor ve gecenin sonunda teyzenin süprizinle herkes daha da neşeleniyor.. canım yiğenim yazılı bir pasta getiriyor teyzen mutfaktan ahh teyzen yok mu senin teyzen eskiden hiç böyle değildi bebeğim ama çok şükür her şey düzeldi şimdi. teşekkürler babası teşekkürler teyzesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE BEBEĞİM
ספרות נוערgelin sizinle geçmişinize hatta en geçmişinize gidelim. acaba anneniz siz karnındayken ilk andan itibaren ne hissetmiştir ? şimdi kendi cümlelerimle hem anne olacağım hem de çocuk.. hem annenin hislerini yansıtmaya çalışacağım sizlere hem çocuğ...