Tanjiro Kamado:
Jesteś córką znanego i szanowanego w wiosce kowala.
Jesteś znana ze swojego spokoju i wielkiego szacunku do osób starszych.
Jak już mówiłam jesteś bardzo spokojna i oddana, ale również trochę straszna gdy się zdenerwujesz.
Ludzie w wiosce nazywają Cię "Aniołem wśród ludzi" ze względu na delikatną urodę.Zenitsu Agatsuma:
Jesteś zabójcą demonów o randze Tsuchinoto. Twój mundur jest niezbyt oryginalny. Nosisz długą spódnicę, pod którą są kolarki i na górze zwykłą koszulę. Twoje haori jest bardzo subtelne, bo po prostu lekko szare z nielicznymi kwiatami.
Inni zabójcy mówią o tobie "Diabeł spokoju" przez wzgląd na spokój z jakim walczysz z demonami. Posługujesz się sierpem i oddechem miłości.Inosuke Hashibira:
Jesteś kuzynką Zenitsu. Jesteś jednak zupełnie inna niż twój kuzyn. Ty byłaś bardzo odważna i porywcza, więc nikt się nie dziwił, że od razu dogadałaś się z Inosuke. Nie jesteś zabójcą demonów, ale to nie tak, że byłaś niewiadomo jaką kluchą.
Giyuu Tomioka:
Jesteś zabójcą demonów rangi Tsuchinoe. Masz granatowe haori i klasyczny mundur składający się z spódniczki sięgającej do kolan i koszuli z długim rękawem.
Nie jesteś znana, ale nie przejmujesz się tym zbytnio. Posługujesz się kataną i oddechem ognia.Rengoku Kyoujiro:
Jesteś przyjaciółką rodziny Rengoku. Nie jesteś zabójcą, lecz jesteś wyszkolona na shinobi. Nosisz więc strój taki jak żony Tengena, tylko, że czarny z czerwonym obi.
Tengen Uzui:
Jesteś Oiran. W dzielnicy czerwonych latarni jesteś najbardziej znaną osobą. Jesteś bardzo miła i pomocja, ale też mściwa.
Shinazugawa Sanemi:
Jesteś starszą siostrą Shinobu Kocho oraz nowym filarem Nocy. Masz 21 lat i wyglądasz prawie jak jej biologiczne rodzeństwo. Masz fioletowe oczy i długie czarno niebieskie włosy. Motyl w twoich włosach jest czarno biały by symbolizować żałobę po siostrze. Twój mundur jest dosyć odsłaniający gdyż górę munduru masz jak Mitsuri a dół to długie spodnie z wycięciami na bokach ud - od bioder do kolan. Twoje haori jest takie samo jak twojej siostry. Posługujesz się kataną i oddechem nocy (8 form) który sama stworzyłaś.
Akaza:
Jesteś zabójcą demonów rangi Tsuchinoe. Nie wyróżniasz się ani z wyglądu, ani z ubioru. Jednak twoja broń jest inna. Posługujesz się kosą i oddechem Wody
Douma:
Jesteś gejszą w rezydencji Doumy. Jesteś wścibska, nieugięta i nie boisz się swojego pracodawcy. Jesteś najwyżej postawiona w służbie i wszyscy się ciebie boją. Nie jesteś ani zabójcą, ani shinobi
Muzan Kibutsuji:
Jesteś zabójcą demonów rangi Tsuchinoto. Jesteś okrutna wobec demonów, ale także ludzi. Nie wyróżniasz się z tłumu, choć jesteś bardziej silna. Twoje haori jest fioletowe z białymi kwiatami. Posługujesz się wachlarzem i oddechem wiatru.
YOU ARE READING
Przysięgam Bronić Wszystkich Ludzi.. | Preferencje Demon Slayer
FanficA więc.. To moja pierwsza powieść na wattpadzie, ale mam w planach przepisać tu moją nieskończoną jeszcze powieść, więc wypatrujcie jej, a teraz miłego czytania!