Simge apartmandaki merdivenleri teker teker çıkmaya başladı, başına gelecekleri biliyordu... Abisi çok kızacaktı gerçekten çok.
Annesi ve babasından kaçmıştı 2 yıl önce ikisi, sebebi ise abisinin "ibne" olmasıydı. Ailesine yönelimi söylediği zaman yaptıkları baskılara dayanamamış kardeşini de yanına alıp kaçmıştı Cafer. Diyarbakır'dan İzmir'e baskıdan kaçmıştı yanına sevgilisi ve kardeşini de alıp. Biliyordu kardeşine yükleneceklerdi bu sefer gitmesinin bedelini ondan bileceklerdi.Anneannesinin onlara verdiği eski apartmana yerleşmişlerdi, hem o hem sevgilisi sabahtan akşama kadar çalışıp yine de Simge'yi büyütmüşlerdi. Sevgilisi Kumsar Simge'ye anne olmuştu, o ise babası. Kadınsı giyinişi yüzünden ailesinden red yiyen Kumsar ve Cafer birbirlerini bulmuşlardı, hemde hiç bırakmamak üzere. Ölüm bile onları ayıramazdı.
Kiracılarının ayakkabılarına basmamaya özen göstere göstere üst katlara çıkan Simge kapıya vurmak için elini uzattığında abisi ona çoktan kapıyı açmıştı. Çatık kaşları, beyaz atleti ve siyah eşofmanıyla kapıda onu karşılıyordu.
Simge mahçup bir şekilde ona baktığında abisi hiçbir şey demeden kenara çekilip içeri girmesini sağladı. Çantasını odasından içeri fırlattığı gibi salona Kumsar enişteciğinin karşısına geçti, toz pembe ojesini sürüyordu. Normalde çok sevecen olup Simge'yi gördüğünde yerinde duramayan Kumsar bu sefer göz ucuyla ifadesizce ona bakıp ojesini sürmeye devam etmişti.Simge kendini rahatlatmaya çalışırken boku yediğini biliyordu. Abisi girdi içeri.
Kumsar'ın yanına oturdu."Ne yaptın?"
Simge ifadesizce abisine baktı, onların ona baktığı gibi."Bir şey yapmadım."
"Kızı soruyor, Simge'm" dedi Kumsar tırnaklarına üflerken.
"Ya ben sınıfta kendi halimde takılıyorum, kız bana gıcık oluyor neden bilmiyorum bugün de başım çok ağrıdı gittim tuvalete çektim içime iki fıs. Geldi hocalara ispikledi beni."
"Taciz?" dedi Cafer kalın sesiyle. Simge'nin böyle bir şey yapacağına inanmıyordu, yapmazdı o ama şüphelenmiyor da değildi.
"Ya yok öyle bir şey kızın ağzını kapatıyordum, hoca bi' girdi anasını satayım"
Cafer ayağa kalktı,
"Aç mısın?"Simge kafasını salladı. Cafer mutfağa doğru giderken Simge derin bir oh çekti. Abisi ona inanmıştı. Kumsar hala ojelerine üflerken bağırdı.
"Yardım lazım mı sevgilim!"
"Hayır sağol meleğim benim!" sesi duyuldu içeriden kalınca.Ayağa kalkıp kendi etrafında döndü Kumsar. "Eteğim nasıl sence Simgee?"
"Benlik değil ama yakışmış enişteciğime" dedi kıs kıs gülerek Simge.
"Teşekkür ederim, yeni aldım bunu."
"Farkettim" gülümsedi, Kumsar da onun gülümsemesine karşılık verdi.
"Tam olarak nasıl farkettin, arkamı çok mu büyük gösteriyor?" kaşlarını kaldırdı oğlan."Yok eniştem, zaten senin mal da maşallah ama sen hep siyah giyerdin bu seferki beyaz o yüzden" Oğlanın yüzü kızardı, sonra da büyük bir gülümseme belirdi yüzünde.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Esmer Güzeli (GxG)
Roman pour AdolescentsErkek fatma bir kız ve Ceylan'ı. Balerin ve Drillci bir kızın aşkı. "Sizi buraya hangi rüzgar poyraz karayel attı?" *bütün haklar Dilan'ın bale çantasında saklıdır!*