15 Ci Bölüm

16 7 0
                                    

15 ci bölüm
Bir yandan Elifin arkadaşlarını sorgularken bir yandanda olay bölgesini araştırıyordular. Olay bölbesinde hiç bir ipuçu yoktu. Furkan ve Emir bey Elifin arkadaşlarından bilgi alıyordular. Fakat hala bir şey yoktu. Elifin en yakın arkadaşı Simge daha ayrıntılı bir şekilde bilgi veriyordu. Ama bana egolu ve itici geliyordu. Sorgu sırasında duygulanmaya başlamışdı. "Keşke ölmeseydi" mırıldanarak söyledi. Ama öyle mırıldandı ki her kes duydu. İşin ilginc tarafıysa Elif ormana yakın bir yerde ölmüş. Artık gece olmuşdu. Her kes eve gitmişdi. Ben bir az ormanda oturdum. Telefona baktığımda 2.32 olmuşdu. Ayağa kalktım. Tam yürüyücekken, tanımadığım birinin elini ağzımda hiss etdim. Artık bayıldığımı hiss etdim. Uyandığımda karanlık bir odada sandalyeye bağlı oturuyordum. Çok korkunçdu. Telefonum benden kaç km uzak masadaydı. Telefonum çalıyordu. Kim aradığını öyrenmek istiyordum. Odada beni kaçıran kişi de vardı. Bana bakıyordu. Ama ben ona bakmıyordum. Ağzım bağlı, ellerim bağlı, ayağım bağlı bir şekilde sandalyede oturuyordum.
Emir ve Furkan abi her halde beni arıyordular.        
Beni kaçıran adam siyah bir maske takıyordu. Kim olduğu anlaşılmıyordu. Korkudan elim ayağım titriyordu.

KATİLCİK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin