Ben Aoran 16 yaşındayım ve bu yıl Florida'nın ve tüm Amerika'nın en iyi eğitim veren okulu olan Orlensa Kolejine başlıyacağım ilk gündü. Ben Aoron 16 yaşında 1.86 cm uzunluğunda kısa dalgalı sarı saçlı ve mavi gözleri olan bir oğlan çocuğuydum. Bu okula başlamadan önce ben Ordana isimli bir liseye gidiyordum ama oradaki notlarım oldukça yüksek olduğundan dolayı öğretmenlerim aileme benim zekamdan bahsettiler ve Amerika'nın en iyi eğitim veren okuluna %100 burs ile alınmıştım babam bir doktorken annem ise bir hemşireydi. Bugün okulumun ilk günüydü alarmımın saat 07.10'da çalmasıyla uyanmıştım yatağımdan kalktım ve banyoma gittim yüzümü yıkadım ve ardından saçlarımı yıkayıp kuruladım saçlarımı fön makinesi ile kurutmuştum üstümden pijamalarımı çıkardım ve üstüme beyaz siyah baskıları olan bir sweat-shirt giymiştim onun üstünede siyah bol bir ceket giymiştim altıma siyah bol bir pantolon ve siyah spor ayakkabılarımı giymiştim.Kulağıma küpemi takmıştım ve parmaklarımada siyah yüzükler takmıştım.
Odamdan çıktım ve mutfağa gittim ailem oradaydi .
-Günaydın herkese.
-Günaydın tatlım.
-Günaydın oğlum.
Sandalyeme oturdum ve annem bana sosisli sandiwich yapmıştı tadı oldukça güzel olmuştu. Yemeğimi bitirdim ve kalktım.
-Seni bırakmamızı ister misin?
-Gerek yok anne okula kaykayım ile gidicem.
-Nasıl gitmeyi planlıyorsun kaykayla.
-Telefonumdan konumuna baktım evimize uzaklığı 20dk gözüküyo kaykayım ile.
-İyi madem git bakalım.
Odama gittim ve yanıma bir el çantası aldım ve elime kaykayımı aldım ve evden ayrıldım ve kaykayım ile gitmeye başladım kaykay kullanmakta oldukça yetenekli biriydim.Sokakta bir sürü insan beni izliyorlardı hızlıca gidiceğim yere gittim okul oldukça kocaman ve görkemli bir hali vardı otobüsle gelen öğrencilerle birlikte geldim kaykayımı elime aldım ve içeri geçtim öğrenciler beni izleyip duruyorlardı. Herkesle beraber sıraya girdim ve beklemeye başladım ardından kürsiye bir adam çıktı bembeyaz saçları olan gözlüklü ve siyah bir takım elbise giyen bir adam duruyordu kendisi anlaşılan bu okulun müdürüydü.
-Merhaba yeni gelen öğrenciler buraya gelmek basit bir durum değildir oldukça zorlu bir okuldur burası uyum sağlıyamaz iseniz bu okuldan ayrılma hakkınız olucak ve bu okulda artık yatılı olarak kalıcaksınız ailelerinize bu durum hakkında bilgi verildi ve tüm eşyalarınız odalarınıza yerleştirdi bu okulumuz fark ettiğiniz üzere bir ada şehridir gelirken yolla geldiniz ama dönem bitene kadar okuldan ayrılamayacaksınız ve yollarınız kapanacak.Umarım anlamışsınızdır sınıflarınıza geçtiğiniz zaman sınıf öğretmenleriniz size bilgi vericek . Uniformalarınız ise yurt odalarınızda bulunucaktır.Şimdi sınıflarınıza gidebilirsiniz .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmiş Sınıf
Teen FictionHiç kimseye güvenme herkes seni arkandan bıçaklaya bilir ve senin yeteneklerini kıskanıyor olabilir bu kitap bu konuyu ele alır Amerikanın Florida eyaletinde yaşayan süper zeka bir oğlanın süper akıllı kişilerin gittiği okula başlaması ile başlamış...