Romiooo💞💅🏻

107 13 12
                                    

Felix'den
Koşarak okula gidiyordum, 10 dakika geç kalmıştım yine sıçtım yemin ediyorum. Hızla sınıfa girdiğimde gördüğüm manzara ile geri dönmek istedim ama hoca ensemden tuttu.

"nereye gidiyorsunuz bay Lee?"

"e-e ben şey geç kağıdı almam lazım da-"

"gördüğün üzere müdür burada o halde kimden alıcaksın?"

"e bilmem kimden alıcam?"

"çocuğum delirtme beni de geç sıraya"

Of Bi gün serbest geliyim dedim nasıl bir şans bu ya hemen arama olsun-ananı satıyım çantamda puff vardı, aha şimdi fena sikilcem of napıcam.

Hemen hoca görmeden kalemlerden birinin kapağını oturtmaya çalıştım ama elim ayağım dolaştı, bu sırada hoca adımı yüksek sesle söyledi.

"lee Felix! Ne yapıyorsun?!"

Hoca bana doğru gelirken bacaklarım titremeye başladı yok valla gidiyom ben. Tam teslim olucakken hiç beklemediğim bir şey oldu ve Hyunjin bağırdı.

"aaaağğğğğğhhh hocaaam yardım edin aaaaa bacağım!"

"ne oldu Hyunjin!?"

Bir anda hocanın dikkati dağıldı ve benden uzaklaşıp Hyunjin'e doğru gitti bu sırada Hyunjin de ban kaş göz yapıyordu. Hemen kapağı takıp kalemiğime attım ve kapağını çıkardığım kalemi de yere fırlattım.

"e hani bir şey yok Hyunjin?"

"ay hocam kırampmış galiba:)"

"aptal velet ya sende geç formasızların yanına"

"büyük bir zevkle"

Hemen forma giymeyenlerin yanına geçti zaten çoğunluğu arkadaşıydı bunlar niye boyle abi.

"Felix çantanı masaya koy!"

Kalbim güm güm atıyordu korkumu belli etmemeye çalışarak çantayı sıranın üstüne koydum, yakalınırsam bittim ha. Hoca çantanın her yerini karıştırmaya başladı, kalemliğimi çıkardı ve puf'u koyduğum kısmı açtı biraz karıştırdi ama anlamadı. Oh valla ne biçim kurtuldum valla Hyunjin olmasa.. Sahi niye yardım etti ki bana?

"neden forman üstünde değil Felix?"

"onu söyleyemiyoruz maalesef🦄"

"FELIXXXX!!!"

"Tamam tamam kızmayın hocam geçiyorum"

Telefonumu cebime sokuşturup Jisung'un yanına gittim

"diğerleri nerde?"

"gerizekalı Jeongin ve Seungmin bahçedeler"

"ne bok yiyorlar acaba"

"jeongin uğur böceği bulmuş şarkı söyleyip uçurtmadan gelmeyiz diyorlar"

"bizim ne günahımız vardı da bunlara düştük.."

Jisung'dan kafamı çevirip sağa baktım, hyunjin ve arkadaşları gülüşüyolardı....bu çocuk niye bu kadar güzel gülüyor? Ay aman banane. Kafamı iki yana sallayıp önüme döndüğüm sırada müdür bağırarak konuşmaya başladı, kendi sesini duyamıyo yaşlandı bu da iyice
-_-

"beni dinleyin! formasız olanlara söylüyorum, umursamazlığınızın cezasını çekeceksiniz bugün müzik sınıfını temizleyecek ve akşam etütü bitene kadar orada kalacaksınız! Siz okulu şaka falan mı sanıyorsunuz ha?"

"eee hocam cringe yaz dizisinde miyiz niye böyle Bi ceza yanih"

"Hyunjin bugün kaşınıyorsun ha!!"

"tamam bişey demedik ya"

Müdür tam konuşacakken Jeongin ve Seungmin zıplayarak mutlu multu sınıfa girdiler.

"Yeeeeey dedim ben sana uçar diye!"

"Yaşasın başardıkkk!!!"

Gözüm Changbin'e kaydı Jeongin'e bakıp gülüyordu valla aşık bence.

"oooo teşrif ettiniz bakıyorum?"

"hocam uğur böceği uçurduk daa"

"beni daha fazla delirtmeden geçin arkadaşlarınızın yanına yine ekip tamamlandı bakıyorum?"

"eeee ne ekibi hocam?"

"bu okulda her halt kimin başından cıkıyo Felix'cim?"

"kimin?"

Hyunjinin ve sizin gruptan!"

" Yaa benim gibi bir melek çocuk ne yapmış olabilir kii👼💞"

"tabi... Sınıfın 2 kez camını Bi kez de duvarını aşağı indiren sen değildin"

"A-lindim"

"okuldan atılınca daha çok a-lınacaksın"

"şaka ya"

Müdür bana göz devirdi ve gözüyle dışarıyı işaret etti.

"hadi müzik sınıfına"

hepimiz sallana sallana yürümeye başladık, hayır ne gerek var ki? Okuldan uzaklaştırma alsak oh ne güzel tatil yaparız.

"ya of ama of of of of ya ben çalıştırılcak adam mıyım?! Prensim ben!"

Jisung'un dediği ile Minho göz ucuyla hiç bir yüz ifadesi yapmadan Jisung'a baktı, bu çocugun düşüncelerini anlamak o kadar zordu ki of yazık Hanniye.
Müzik odasına girdiğimizde düşündüğüm kadar pis olmadığını fark ettim, sadece uzun zamandır kullanılmadığından bakıma ve düzenlenmeye ihtiyacı vardı.

"eee nerden başlıyoruz?"

Hyunjin ve Changbin kendini koltuklara attı, ve esneyerek konuşmaya başladılar"

"siz başlayın biz yetişiriz.."

"oldu paşam başka Bi arzunuz var mıydı?"

"soğuk su var mı?"

"sabır"

Jeongin laf dalaşını bırakıp bana bisey de şunlara bakışı attı.

"odayı hızlı toplarsak dersten sıyrılmış ve boş vakite sahip olmuş oluruz o yüzden kalkın"

Chris de beni onayladı ve konuşmaya başladı.

"Changbin, Jay, Minho ve ben ağır eşyaları taşıyalım, lia, jeongin, Ryunjin ve Han camları tahtayı, yerleri falan hallederler son olarak Felix, Seungmin, Hyunjin ve Minnie ortalığı düzene soksunlar kabuk ediyor mu herkes?"

"ya hayır cam silmem asla!"

"lia herkes bisi yapcak sen napcan pardonda?"

"sizi motive ederim ben"

"sıcacam ağzına şimdi, git kova getir"

"offf"

Bu bölüm kısa oldu biliyorum bana aşıksınız ama yapcak bisi yok aynı anda Bi kaç hikaye daha yazıyorum hesap hesap ⚽🙀

Zor aga oy ve yorum atın bari

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bela Mısın lan! /HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin