RAHMİ POLAT TANRIKULU
1996 / İstanbul - Adalar
Uzman OnbaşıSAYER BULUT
1996 / Mersin - Bozyazı
Astsubay ÇavuşMETİN BOZKURT
1994 / Adana - Tufanbeyli
Astsubay Kıdemli ÇavuşASAF GEZGİNLER
1990 / Çankırı - Ilgaz
Kıdemli ÜsteğmenUFUK YILDIRIM
1995 / Eskişehir - Seyitgazi
Astsubay ÇavuşLEVENT GÖNGÖREN
1988 / Şanlıurfa - Suruç
Kıdemli YüzbaşıŞİYAR İŞÇİOĞLU
1991 / Elazığ - Kovancılar
AsteğmenKENAN SEZGİN
1991 / İzmir - Karşıyaka
Kıdemli Yüzbaşı-----------
*** Rütbeler konusunda söyleyeceğim bir şey var; Yüzbaşı ve Teğmen (Üst-Ast dahil) rütbesine sahip askerler -kıdemli veya değil- genellikle Ordu komutanlıklarında ve karargahlarda görevlendirilen askeri personellerdir. Ancak görev verilirse karakollarda da çalışabilirler.
Tabi şöyle de bir şey var; aynı karakolda birden fazla aynı rütbede astsubay ve uzman jandarma olabiliyor biliyorum ama yüksek rütbeliler oluyor mu, bu konuda hiç bir bilgim yok. Olmuyorsa da fazla detaylara takılacak değilim, siz de takılmayın. Nasılsa bu kurgu kafama estiği için eğlencesine yazdığım bir şey, olduğu kadar işte...
Genel olarak kitaptan bahsedecek olursam da;
† Kitabın ismini bir kelimenin anagramı ortaya çıkardı. Yeri geldiğinde hangisi olduğunu söyleyeceğim ama zaten basit bir anagram olduğu için siz de çözebilirsiniz.
† Ağırlıklı olarak text bölümler okuyacağınız, text-düz yazı karışık bir kitap yazmayı planlıyorum.
Tabi bu demek değil ki; bölümleri bu şekilde karışık yazacağım, hayır, eğer bir bölümde mesajlaşma yazıyorsam bölümün tamamını mesajlardan oluşturacağım. Düz yazı yazıyorsam da yine bölümün tamamı anlatım şeklinde olacak.
Bazı kitaplarda gördüğünüz karma yazım tarzını kullanma taraftarı değilim. Şahsen o tarzdan da gram hoşlanmıyorum.
Karakter mesaj atıyor mesela, örn; "Sayer: Naber?"
Altına upuzun anlatım eklemiş yazar, işte mesaj attıktan sonra şunu yaptı gibi. Sonra karşıdan gelen mesajı yazıyor, ardından bu mesajı okuyan karakter şöyle hissetti vs vs. Sonra tekrar bir mesaj, yine upuzun anlatım.
Kitabın okuyucusu mesajlaşan karakterlerin ne konuştuklarını, neyden bahsettiklerini unutuyor, karakterin duygularına, hissettiklerine, yaptıklarına odaklanacak diye resmen. Gereksiz yani...
Aranızda bu tarz yazan okurlarım varsa da kusura bakmasın, ben de kendi fikrimi belirtiyorum neticede.
† Tüm bu şeylerin dışında; okurken bölümlere yorum bırakırsanız çok minnettar olurum. Oy vermek yine takdirinize kalmış. Sizi bu konuda zorlamayı malumunuz sevmiyorum.
† Karakterleri nasıl bulduğunuzu da bu satıra yazabilirsiniz. Çoğu Türk zaten, fark etmişsinizdir.
Bazılarını bulmamda büyük emeği geçen KuraidesuBam çiçeğime, buradan kocaman kokulu öpücükler gönderiyorum. Ayrıca da kitabın ismini bulduğu için teşekkür ediyorum. Sen olmasan, ben ve bu kitaplar da olmazdı. İyi ki varsın.
Yarın ilk bölümde görüşmek üzere, kendinize iyi bakın!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seyen [BxB]
General FictionBeni öpmeden kaçtı, canımı yaktı... Başlangıç: 02.06.2023 Bitiş: - - Eşcinsel ilişki ve fazlaca argo cümle içermektedir. Rahatsız olacaksanız lütfen okumayın.