¿@thv: Thanks 🙏🏻 @celine @ellekorea @jennierubyjane
13.114.369 beğenme@thv: Trip to Paris 🇫🇷 @celine
3.450.036 beğenme@jennierubyjane: Quick trip to paris 😊🤞
7.522.187 beğenme<Bay Hwang~Jennie>
Bay Hwang
Merhaba Jennie
Nasılsın?Jennie
Merhaba Bay Hwang
İyiyim teşekkürler siz nasılsınız?Bay Hwang
Ben de iyiyim sağol
Yolculuk nasıl geçtiJennie
Çok güzel geçti
Çok sağolun uçak çok konforluyduBay Hwang
Çok sevindim rahat geçmesine
Taehyung ile hiç konuştunuz mu?Jennie
Hayır hiç konuşmadık
en son uçakta görmüştüm
Bir sorun mu vardı?Bay Hwang
Otele yerleştiğinizden beri ulaşamadım.
Roseanne zaten Paris'e gelemediği için ona da soramıyorum acaba rica etsem Taehyung'a bir şekilde ulaşıp bana yazmasını söyleyebilir misin?Jennie
Tamamdır Bay Hwang ben halledeceğimBay Hwang
Teşekkürler
Seen...
19.17¿
Topuklu ayakkabılarımın zeminde çıkardığı sesle beraber hızla Taehyung'un odasına doğru ilerlemeye başladım.
Kalbim göğüs kafesimden dışarı çıkacak şekilde atarken heyecandan terleyen ellerimi eteğime sürdüm.
Sakin ol...
Odalarımız aynı katta olduğundan odasına varmam çok uzun sürmemişti. Tam kapısının önünde durdum ve üzerimdeki siyah beyaz desenli ceketimi biraz aşağıya doğru çektim.
Elimi yavaşça kaldırdım ve kapıya iki kere tıklattım. Birkaç saniye sonra üzeri çıplak altında ise beyaz şortuyla Taehyung beni karşıladığında kalbimin tam o an durduğunu ve bu güzelliğin rüya olabileceğine kesinlikle emin oldum.
Önümde sallanan elle bir adım geriye gittiğimde rüya olmadığına karar vererek daha fazla rezil olmadan tüm odağımı önümdeki sanat eserine verdim.
"Hey Jennie bir sorun mu var?"
"Ah şey... Bay Hwang size ulaşamayınca benim size haber vermemi söyledi."
Elleriyle geriye taradığı ıslak saçları daha yeni duştan çıktığını gösterirken içimden çatallı çıkan sesim için kendime küfür ediyordum.
"Duştaydım. Ben yazarım şimdi ona."
İster istemez odasının içini incelemeye başladım. Gözlerim sırayla açık banyo ışığıyla, dağınık yatak ve yatağın üzerindeki bornozla en sonunda ise o soğuk gözlerle kesişti.
"Kusura bakma davet edemiyorum içeri. Biraz dağınıkta."
"Yok sorun değil, zaten stüdyoya geçmem lazım kamera ayarlarını yapmalıyım."
"Tamam ben de geleceğim 1 saate haber verdiğin için tekrardan sağol."
Gülümsedim ve gözlerinin içine son kez baktıktan sonra arkamı dönüp ilerlemeye başladım. Kapının kapanma sesini duyduğumda uzun süredir tuttuğum nefesimi hızla dışarıya saldım.
Böyle bir güzelliğin karşısında nasıl olurda nefesimi tutmazdım? Uzun koridorda ilerlemeye devam ederken cebimden telefonumu çıkardım ve her zamanki gibi her Taehyung'a olan aşkım depreştiğinde yaptığım şeyi yaptım.
Roseanne'e yazdım.
?
Selamm oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim.
Sevgiler beacheas...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer
FanfictionCeline'in en ünlü modellerinden Kim Taehyung ve ona aşık olan kameraman Kim Jennie. Photographer by beacheas