¿"Evet bay kim, lütfen diğer kolunuzuda kaldırın"
Söylediğim şeyle beraber diğer kolunuda havaya kaldırıp kaslı vücudunun daha fazla ortaya çıkmasını sağlayan Taehyung beni çok zor durumda bırakıyordu.Kamera ayarlarını yaptıktan sonra gözümü iyice kameraya hizaladım. Şu an Taehyung nasıl göründüğü bilse kesinlikle bayılabilirdi.
Üç
İki
Bir
Ve çek
Çıkan fotoğraf sesinden sonra kamerayı gözümden ayırdım ve incelemeye başladım. Nasıl bu kadar güzel görünebilirdi?
Yandan ayrık sabitlenmiş saçı, kaslı vücudu, altındaki mavi jean'i ve boynundaki kolyeleri.
İyi değilim.
"Belkide bir gözlük fena olmaz." Arka taraftan gelen kalın ve bir o kadarda alaycı olan kadın sesi tüm moralimin anında yeri boylamasını sağlamıştı.
Kim Jisoo
Gülerek fotoğraf çekiminin olduğu yere yaklaşan Jisoo'yu görmek kan akışımın tamamen değişmesine yol açmıştı. Ayağındaki son model topuklularını yere çarpa çarpa yavaşça Taehyung'un yanına doğru ilerledi.
Şu an istediğim iki şey vardı; O yere sertçe vurduğu ve Taehyung'un yanına doğru ilerlediği ayaklarını koparmak, özenle her birini kendim seçtiğim kolyeli boynuna uzattığı narin ve ince parmaklarını ise kırmak-
Bir dakika ne?Ona sarıldı.
Gözümün önünde.
Benim Taehyung'u sevdiğimi bildiği halde.Kim Jisoo yine şaşırtmıyor...
Sarılırken tabiki gözlerimin en derinine de bakmayı ihmal etmeyen Kim Jisoo'ya içimden bir kere daha lanet okudum.
Ve o an bir şey oldu.
Bu berbat ortamı hayatımın en mutlu anına çevirecek şey oldu.Taehyung onu ittirdi.
Evet, bileklerinden tuttu ve onu ittirdi.
"Ne yaptığını sanıyorsun?" Taehyung'un sesindeki sitemi fısıldamasına rağmen hissederken bir çocuk gibi yerimde tepinmemek için çok zor duruyordum.
İstemeden de olsa yüzümde beliren hafif sırıtışa şahit olan Jisoo hemen biricik sevgilisini koruma moduna geçmişti.
Senin kadar iki yüzlü birini görmedim.
Gerçekten tam bir Şeytansın.Ancak onun aksine Taehyung Jisoo'nun kolunu sertçe tuttu ve o tapılası dudaklarını kadının kulağına yaklaştırdı. Söylediği hiç bir şeyi duymamıştım ancak Jisoo'nun suratının girdiği halleri izlemek benim için muhteşem bir görüntüydü.
Karma yaşıyorsun Jisoo.
ve bunun çok iyi farkındasın.Jisoo hızla kolunu Taehyung'un elinden kurtardı ve arkasını dönmeden son bir defa Taehyung'a büyük bir sinirle baktığına şahitlik ettim.
Yavaşça bana doğru yaklaştığını hissettiğim şeytanın tüm dikkati bana kesilmişti. Onu takmıyormuş gibi yaparak az önce çektiğim sanat eserini incelemeye devam ettim. Siyah beyaz çok güzel olurdu.
"Merhaba Jennie." Karşımda dikilmiş bana pis pis bakan kadına doğru kaldırdım başımı. Hafifçe gülümsedim. Bu gülümsemeyi dışarıda biri görse kesinlikle ona içten bir gülümseme sunduğumu düşünebilirdi.
Ancak o biliyordu.Bu gülümsemeyi iyi bilirsin Kim Jisoo.
"Sana da merhaba Jisoo." Benim söylediğim şeyi hiç takmadan bir çırpıda yanımdan geçip gittiğinde geriye sadece oluşturduğu saçma sapan gergin bir ortam ve yanımdan hızlıca geçtiği için rüzgardan dolayı havalanan saçlarımı bıraktı.
?
Selamm
Bu Jisoo da neyin nesi acaba merak edenlerrr??
Yorum yapın lütfen😞
Sevgiler beacheas...💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer
FanfictionCeline'in en ünlü modellerinden Kim Taehyung ve ona aşık olan kameraman Kim Jennie. Photographer by beacheas