Illness

0 0 0
                                    

Dahh scoliosis pulakk aku nii.. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.. Aku betul2 rasa nak mati ja.. Penat susahkn orang lain.. Penat jadi beban.. Penat minta tlg.. Penat dgr org ckp seolah2 aku ni beban..

Aku sakit tgk mak ayah aku terpaksa ulang-alik utk aku.. Aku sakit tgk diorang berhabis utk sembuhkan aku.. Aku sakit tgk adik aku terpaksa tolong aku.. Aku bahkan xboleh angkat barang aku sendiri..

Event, acara, semua yg aku nak join dan perlu aku join semua aku kena cancel.. Dugaan kann.. Tapi kenapa org masih berharap dkt orang sakit macam aku ni.. Kenapa? Aku ni tak guna.. Susahkan orang.. Sakitkan orang.. Beban betul aku ni..

Tapi nak tau tak apa yang lagi sakit, lagi penat.. Bila aku takda manusia utk aku mengadu.. Aku takda tempat tu.. Sakit, sesak bila kena tanggung rasa ni sorang2.. Bila aku cerita kat orang, muka diorang macam nak bagitau aku ni beban.. Jujur aku cakap, tak pernah terlintas dekat fikiran aku, aku nak susahkan orang lain.. Tapi aku boleh buat apa ja..

Mak aku, ayh aku makin lama, makin berusia.. Tapi diorang kena jaga aku yg sakit ni.. Kena bawa berubat, kena bayar lagi.. Study aku lagii..

Beban kan aku ni.. Korang pun mesti rasa benda yang sama..

Semoga korang sihat2 selalu ya

HurtWhere stories live. Discover now