-Hadi Alaz geç kalıcaz acele et!
-Ege görmüyormusun ayakkabımı bağlıyorum.
-Dersin başlamasına on dakika kaldı hala bir ayakkabıyı bağlayamadın.
-Söylenmede yürü Ege!Birlikte koşarak okula yetiştik herzamanki gibi yine geç kalmıştık.Koşarak merdivenleri çıktık neyseki hoca gelmemişti. Nefes nefese oturduk sıralara ben uykumu alamamıştım çünkü o gece işten geç çıkmıştım gecede bir türlü uyuyamamıştım.Önümüzdeki 2 ders boştu bende uyumaya çalışıyordum ama biranda çok kötü bir şey hisstemiştim işte yine oluyordu şaşırmamıştım hemen koşarak tuvalete gittim çok midem bulanmıştı ve yine kusmuştum.
Bu bir hafatdır böyleydi nedenini bilmiyorum sürekli sabahları uykum geliyor geceleri uyuyamıyordum . Arada sırada midem bulanıyordu,gözlerim hep kırmızıydı, güneş ise çok canımı yakıyordu bunları aileme anlatmadım çünkü önemsemiyordum. Ama sanırım bu ciddi bir şeydi.Akşam bunu aileme söylemeliyim ama akşama kadarda sabretmeliyim.Kendimi toparlayıp sınıfa geçtim ve uyuyakaldım.Okulun sonunda beni uyandıran Ege idi ona neler oluğunu sordum ve bana uyurken anlamsız şeyler mırıldandığımı söyledi.
Bu tuhaftı ama başıma gelen bunca şeyden sonra bu benim için çok normaldi okuldan çıktıktan sonra otobüs durağına kadar yürüdüm. Otobüsü beklemeye başladım işe gidebilmek için otobüs gelince otobüse bindim ama gözümün karardığını hissettim ve sonrasını hatırlamıyordum gözümü açtığımda hastanedeydim nasıl yani?
Bana ne olmuştu bilmiyorum nerde olduğumu saati hiçbirşeyi bilmiyordum sağıma baktığımda annem ve abimi gördüm işte tam sırasıydı başıma gelenleri anlatmanın gözümü kırpıştırdım ve anneme baktım annem çok korkmuş görünüyordu.
-Alaz iyimisim oğlum
-iyiyim anne merak etme
-anne ama sana anlatmam gereken önemli bir şey var
-anlat oğlum dinliyorum
-son 1 haftadır sürekli gözlerim kızarıyor,nedensizce midem bulanıyor,sabahları uyuyorum geceleri ise hiç uykum gelmiyor ve nedense güneşe karşı çok hassasım.Tüm bunları anlattıktan sonra annem buz kesilmişti abimse bana gururla bakıyordu ben ise ne olduğunu anlamamıştım. Ne olmuştuki bu kadar şaşırmışlardıki.
-anne noldu iyimisin
-...
-Abi noldu
-Alaz bunu duymaya hazırmısın emin değilim
-Anne bişi söylesenize noldu!
-Sen bir vampirsin Alaz.
-Güldürmeyin beni anne bu ne biçim şaka.
-Alaz oğlum ciddiyiz sen bir vampirsin.Nasıl olurdu ki hayatımı hep akışına bırakmış bir insandım fakat şuan bu akış çok hızlıydı ve ben bunu kontrol edemiyordum.
-Alaz oğlum bunu bekliyorduk zaten abinle,bu güçlerinin ortaya çıkmasını abin 13 yaşındayken güçleri ortaya çıktı seninki daha geç oldu.
-Anne bu nasıl olabilir bana daha fazla ayrıntı verirmisin?
-Oğlum inan bende pek anlayamıyorum ama baban bir vampirdi ve sizde babanız gibisiniz. İkiniz yarı insan yarı vampirsiniz aslında benden dolayı.-Peki anne hayatımda ne gibi değişikler olucak?
-Oğlum ilk olarak artık güneşe fazla çıkamayacaksın uyku düzenin değişicek.
-Biraz zaman alır ama alışırım.
-Alaz oğlum al bu yüzüğü bu yüzüksüz güneşe asla ama asla çıkmamamlısın.
-Tamam.
-Oğlum her vampirin kendine has özellikleri ve güçleri olur bunları zamanla kendin keşfediceksin kötü yanlarıda olucak ama alışmak dışında bir seçeneğin yok.
-Tamam anne hadi çıkalım şu hastaneden.
Hastaneden çıkar çıkmaz eve gittik odama kapandım ve bu olanları düşünmeye başladım aslında güçlerim vardı ama bilmiyordum.Akışına bıraktım bunları zamanla öğrenicektim sonuçta. Acaba bu sırrımı Ege'ye söylesemmi ama inanmazki. Bunu bence gizli tutmalıydım sabretmeliydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gecenin Kanatları
RandomAlaz ve Karam ikisinin hikayesi ama Alaz'ın küçük bir sırrı var ve ailelerine rağmen birbirlerini seven iki gencin hikayesi...