Hirtelen döntések

24 0 0
                                    

Másnap reggel későn keltem felöltöztem és lementem reggelizni. Szedtem magamnak egy kis tojást meg kenyeret és elülten a többiek mellé. Épp befejezte mindenki mikor Jeremy megszólalt.

-Szép jó reggelt mindenkinek. Mára szabad programra gondoltunk. Szóval mindenki oda megy ahova szeretne de ha akar akkor akár a hotelben is maradhat wellnessezni. De cserébe este buliba megyünk szóval készüljetek fel.
Mindenki elment valamerre. Én úgy döntötte, hogy a közeli boltba bemegyek körül nézni. Volt ott minden régi lemezektől elkezdve a legújabb exklúzív/ különkiadásos poszterekig. Vettem pár dolgot és utána visszaindultam a hotelbe. A nap további része nyugisan telt. Estéhez kezdtem el készülődni. Egy sima fekete rövid nadrágot vettem fel egy fekete metszetes harisnyával és egy fekete haspólóval. Biztonság kedvéért vittem magammal egy fekete bőrdzsekit. Lent gyülekeztünk a hallba. Majd együtt indultunk el. Aidant egész nap nem láttam de megörültem mikor végre megláttam a tömegben.

-Merre jártál egész nap?

-Volt pár elintézni valóm. -mondta majd megölelt és megcsókolt.

Bementünk és egyből arcin csapott az a bizonyos alkohol szag ami az emberekből áradt. De legalább a zene jó volt. Elkezdtünk bulizni. Majd mikor már mindenki kellően elázott állapotban találtam gondoltam elkezdem őket összeszedni és vissza tájolódni a hotelba. Épp Aidant kerestem mikor megláttam egy másik teljesen ismeretlen lánnyal smárolni az egyik sarokban. Teljesen ledöbbentem. Egy pár percig negmozdulni se tudtam. Majd fogtam és visszaindultam a többiekkel a hotelba. Aidant ott hagytuk. Miután mindenkit felvittem a szobájába én is elindultam az enyémbe. Bedőltem az ágyamba és álomba sírtam magam. Másnap reggel rettenetesen néztem ki. Elsehiszem, hogy Aidan pont itt csalt meg. Gondoltam elmegyek hozzá és negbeszélhetnénk hiszen nindenki bevolt rúgva rettenetesen. Rendbe szedtem magam és elindultam a szobája felé. Bekopogtam de nem érkezett válasz így benyitottam. A látványtól ami fogadott azt hittem elájulok. Aidan annak a lánynak a társaságában feküdt teljesen meztelenül akivel a klubban smárolt tegnap este is.

-Aidan..- mondtam szipogva mire elkezdte kinyitni szemeit. Rám nézett majd mint aki szellemet látott úgy nézett rám

-Olivia.. megtudom magyarázni!

-Mégis mit? Azt, hogy lefeküdtél azzal a lánnyal akivel smároltál a klubban is?

-Megmagyarázom. Bevoltam rúgva és összekevertelek titeket.

-Hát ez rohadt jó. Nem elég, hogy megcsalsz de még össze is keversz mással? Szánalmas vagy. Köztünk ezzel mindennek vége. -mondtam majd kirohantam a szobából egészen a sajátomig. Zokogva zuhantam be az ágyamba. Pár másodpercre rá halk kopogást hallottam.

-TAKARODJ INNEN!! -kiabáltam ki neki.

-Olivia kérlek had magyarázzam meg..

-HAGYJÁL BÉKÉN! SOHA TÖBBÉ NEM AKARLAK LÁTNI.

Ezután síri csend lett. Zokogtam megállás nelkül egészen addig ameddig könnycsatornáim kinem száradtak. Aztán a bánatom lassan haragba fordult át. Elővettem a telefonomat és mindenhonnan letiltottam Aidant. Hallani se akartam felőle. Látni sem akartam. Ezekután megkerestem és megvettem az első repjegyet haza. 5 óra múlva indult. Összepakoltam és elindultam kijelentkezni. Már majdnem végeztem mikor meghalottam Aidan hangját. Ignoráltam és folytattam a kijelentkezést. Majd negfogta vállamat és magafelé fordított, mélyen a szemembe nézett és megcsókolt. Én egyből eltoltam magamtól és felpofoztam.

-Azt mondtam hagyj békén. Ha mégegyszer ilyet mersz csinálni esküszöm addig ütlek ameddig még azt is megnem bánod, hogy hozzámszoltál.

Ezután elindultam kifelé és beszálltam az első taxiba amit láttam. Becsekkoltam, felszálltam a gépre és helyet foglaltam. Hazaérve jól bevásároltam annyira, hogy legalább 2 hétig kise kelljen mennem.

Aidan szemszöge

Olivia lelépett és beszélni se tudtam vele. Teltek a napok próbáltam hívni Oliviat de mindenhonnan letiltott. Éppen ebédeltünk amikor Jeremy felállt.

-Kérnék egy kis figyelmet. Sajnálattal kell közölnünk egy elég nagy veszteséget. Olivia ma reggeli hatállyal kilépett a csapatból és egyúttal a színészkedéssel is felhagyott. Ezért egy kis ideig leállunk amíg megnem tudjuk bezsélni Oliviaval, hogy térjen vissza hozzánk.

Amikor ezt meghallottam teljesen lefagytam. Fogtam és elvettem David telefonját és egyből elkezdtem Oliviat csörgetni. Fel is vette viszonylag egész hamar.

-Szia David. Miújság van veled? -szólt bele.

-Olivia. Mégis miért léptél ki?! -szóltam bele mérgesen.

-Aidan..mondtam, hogy szálj le rólam.

-Várj!! Ne tedd le... halgass végig kérlek.

-Mégis miért kéne? Honnan veszed azt a bátorságot, hogy felhívj, számonkérj engem és még azt is elvárd, hogy miután megcsaltál még végig is kéne hallgassalak.- Néma csend a válasza.
-Gondoltam..- mondtam majd rátettem a telefont.

-Ez meg mi volt Gallagher?! -kérdezte David.

-Ahhoz neked semmi közöd.

-De igenis van közöm hozzá. Sőt mindenkinek van köze hozzá mert azt gyanítom, hogy miattad lépett ki Olivia és mist miattad szívunk mindannyian. Tehát kivele mit csináltál!

-Amikir este a klubban voltunk smároltam egy csajjal. És lehet lefeküdtem vele és reggel Olivia ránk nyitott.

-Lehet?!

-Jó. Igen ránk nyitott majd kiviharzott és azóta nem érem el.

-Hát ezt jöl elszúrtad Gallagher! -mondta lenézően.
-Képzeld David tisztában vagyok vele, higy rohadtul elszúrtam. És én tényleg próbálom jóvá tenni de nem tudom mert mindenhonnan letiltott. És már egy hete próbálom elérni de nem tudom!

-Hát már gyanítom nekem se nagyon fogja felvenni és semelyikünknek sem. Szóval valamit ki kell találnunk mert nélküle ezt nem tudjuk jól megcsinálni! Jeremynek reméljük sikerül vele beszélnie és visszahoznia. Mert ha nem jön vissza akkor Hannaval kell forgatnunk és azt senki nem ajarja. Mit tudunk csinálni?

-Reménykedni David..reménykedni tudunk...- válaszoltam.

Szavak: 830 db

Dear my sweet actor <Aidan Gallagher ff>Where stories live. Discover now