Słońce zdążyło już zajść, gdy czarnowłosy Hwang Hyunjin siedział na swoim łóżku okryty szarym kocem, wpatrując się w ekran swojej komórki. Światło biegnące z niewielkiego urządzenia uderzało prosto w twarz nastolatka, który przegryzając swoje różowe, z lekka suche wargi, przyglądał się uważnie, jak nowa aplikacja powoli pobierała się na jego telefonie. Sam nie wiedział, dlaczego postanowił nacisnąć przycisk "instaluj", a potem przyglądać się jak owy proces ciągnie się dalej zamiast nacisnąć "anuluj". Mogła to być kwestia ciekawości, znudzenia, a może chwilowego impulsu, który mówił chłopakowi, że w końcu potrzebuje kogoś znaleźć, kogoś kto nie będzie go znał.
Aplikacja Soulmates była idealna do poznania osoby bez jakichkolwiek szczegółów. To tam użytkownicy byli dobierani, zdaniem producenta, do przeznaczonych dla siebie osób (Hyunjin jednak uparcie twierdził, że to zwykłe losowanie). Co najważniejsze, konta wskazywały tylko płeć rozmówcy, a pozostałe dane były całkowicie ukryte. Nikt nie mógł wejść na czyjś profil, aby przejrzeć jego zdjęcia czy też jakiekolwiek informacje. Wyłącznie osoby piszące razem ustalały same, kiedy postanowią pokazać się, podać swoje imię, swój wiek, swoje zainteresowania i inne szczegóły, które na innych portalach randkowych, mediach społecznościowych były od razu do wychwycenia. Tutaj górowała dyskretność, czego pragnął nastolatek z Seulu mający dość ukrywania swojej orientacji w strachu, że gdy wyjdzie ona na jaw stanie się znienawidzony przez innych i nadadzą mu łatkę dziwaka.
Chwilę mu zajęło, aby kliknąć w ikonkę aplikacji, gdy tylko ta zainstalowana spoczywała na ekranie telefonu zasłaniając kawałek tapety nastolatka. W końcu, gdy to zrobi skutki tego mogą być różne. Może faktycznie osoba, z którą będzie pisać mu się spodoba. Może to będzie tylko przyjaciel albo wręcz go znienawidzi. Pobrał aplikację, aby poznać kogoś i zostać przy tym anonimowym jak najdłużej, ale czy na pewno był gotowy, aby ta druga osoba również się ukrywała? Ciężko było mu określić, co chciał, co czuł, ale po krótkiej walce ze swoimi myślami w końcu kliknął w ikonkę z nadzieją, że wszystko potoczy się dobrze.
Witaj w aplikacji Soulmates!
To tutaj znajdziesz kogoś odpowiedniego dla siebie :)Zaloguj się/zarejestruj się
Nazwa użytkownika
HywxnHasło
********Płeć
Chłopak/dzieczyna/inneWiek
17 latOrientacja
Heteroseksualny(a)/homoseksualny(a)/biseksualny(a)/inneNr telefonu
*********Miejsce zamieszkania
Korea, SeulGrupa krwi
B[...]
Hyunjinowi nie zajęło dużo czasu na odpowiedzenia na wszystkie piętnaście pytań. Były dość proste, podstawowe i w większości, jego zdaniem, w ogóle nie potrzebne. Mimo to doszedł do końca ich, zaakceptował regulamin i czekał na dopasowanie mu pary. Liczył na to, że szybko zostanie z kimś powiązany, aby w między czasie nie móc się rozmyślić i odinstalować aplikację, bo może tak naprawdę pobrał ją tylko dlatego, bo była noc, podczas której zawsze czuł się pewniej. Kiedy postanawiał pójść spać, a rano budził się, to co było w nocy wydawało mu się zwykłym snem. Aura tworząca się w czasie panowania zmroku od zawsze wydawała mu się dziwna. Nie wiedział dlaczego, ale to w tym czasie odczuwał chęć wygadania się, powiedzenia wszystkiego, traktując tę porę jako moment, w którym wszystko, co się robi czy też mówi po jakimś czasie rozmazuje się w pamięci i pozostaje pytanie, czy to naprawdę się stało.
Zaczął przeczuwać, że po przebudzeniu będzie żałował, ale póki co czekał z niecierpliwością na jakąś wiadomość, aż spokojnie zasnął czując, jak chłodne powietrze dostaje się do jego pokoju przez lekko uchylone okno.
***
Soulmates 03:47
Gratulację! Znaleźliśmy dla ciebie odpowiednią osobę. Napisz do Sunsun, aby poznać go lepiej i wspólnie stworzyć niezapomniane chwile.-------------------------------------------
Cześć!
Chciałam jedynie życzyć miłego czytania każdemu kto postanowił zajrzeć tutaj ^^
Mam nadzieję że następne rozdziały będzie dało się czytać:'>
Jak coś to nazwa aplikacji jest przypadkowa! Nie umiałam wymyślić niczego kreatywniejszego
CZYTASZ
It's just an app || HYUNLIX
FanfictionHwang Hyunjin z drugiej klasy szkoły średniej postanawia pobrać nową, randkową aplikację, "Soulmates". Od samego początku, gdy tylko weszła do sieci, miał wątpliwe zdanie, co do jej działalności i nawet, gdy założył na niej konto jego podejście nie...