0.0

11 3 3
                                    

Arkadaşlar merhaba bu benim yeni kitabım. Umarım beğenirsiniz^^.Yazım yanlışı olursa şimdiden özür dilerim.

Neyse yazarken dinlediğim şarkıyı yazmak istiyorum belki dinlersiniz^^.

Duman-Seni Kendime Sakladım
Onur Can Özcan-İntihaşk
_________________________________________

Gece yine uyumamıştım. Sabah 5 civarlarında balkona sigara içmeye çıkmıştım. İkra, Serra ve bu aralar konuştuğum bi çocuğa "günaydınnnn" mesajı atmıştım. Sigaram bitimişti. Kahvem yarıdaydı ondan bi sigara daha yaktım. Kahvem ve sıgaram bitmişti. Bende karnım ağrımaya başladıgı için içeri girdim.

Altımdaki dizime kadar olan şortumun üstüne kalın bir eşofman geçirdim. Üstüme de İkra'nın "yağmur yağıyor üşürsün üstüne bişey de almamışsın al şu hırkayı" dediği hırkayı giydim. Kalın bir çorap giyip su ısıtmaya başladım. Regl olmuştum. Sıcak su torbasını karnıma koyup kahve yaptım yeniden. İkra regl olup kahe içmeme çok kızıyodu. Kahve iyi gelmiyordu bana. İkra ve Serra kim diye sorarsanız. Onlar ablalarım onlar benim yara bandım herşeyim. İkisinede kısa bir sürede bağlandım. Herşeyimi bilen kişiler onlar. Ablalarım kısaca.

Kahvemi alıp içmeye başladım. Balkona çıktım yine. Yağmur yağmaya başlamış. Adımdan mıdır bilmem? (adım Gülsüm Yağmur) yağmuru çok severim. Saate baktım. 6'ya geliyodu dışarı çıkıp kısa bir gezinti yapmak geldi aklıma sonra vazgeçtim. İkra çok kızardı bana bu soğukta dışarı mı çıktın diye.

Şarkı dinliyodum tüm gün yaptığım tek şey. Okul yoktu bugün. İkra ne zaman uyanır derken içeri geçtim. Ve yine kahve yaptım. İkra yine kızcak bende onu annesini kızdırmışda azar yiyormuş küçük bir çocuk gibi dinlicektim. Oda dayanamayarak bana sarılcak ve öpücekti alıştım. Hep aynısı oluyodu.
_________________________________________

İlk bölüm baya kısa oldu ama bidahaki bölüm uzun olucak. Bay bay bebeklerim^^.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 29, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O Hep Yalnız BaşınaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin