Genç çocuk takım elbiseleri arasından hangisini giymesi gerektiğini düşünürken çatkapı giren abisi yüzünden irkilmişti;"YA BENİM KRAVATIM NEREDE?!"
Abisinin böyle bir sorun yaratacağını bildiğinden kendisinin yedek kravatını yavaşça uzattı abisine Arda.Abisinin gözleri parlarken teşekkür etmiş ve odadan ayrılmıştı.Arda tekrardan gözlerini yatağında serili olan yakınlara çevirirken telefonuna gelen mesaj dikkatini çekmişti.
•2 yeni WhatsApp bildirimi
Ferdi Abi
Abine ulaşamıyorum
O beyinsize söyle iki dakika içersinde oradayımFerdi'nin abisine olan hitabı ile gülümserken telefonu kapatıp geri komodine koydu.En sonunda koyu kırmızı takım elbiseyi giymeye karar vermişti.
Gömleğini ve pantolonunu giydikten sonra odasındaki banyoda saçını ve yüzünü de hallettikten sonra geri dönüp ceketini omuzlarına almıştı.Zaten bol olan ceket ayrı bir hava katarken gömleğinin ilk düğmelerini açık bırakarak tamamlamıştı görünüşünü.
Telefonunu da alarak aşağı indiğinde abisinin holdeki aynada saçını düzelttiğini görebiliyordu. Full siyah bir takım giymişti her zamanki gibi,şık bir saat ve ceketinin cebinde bir mendil ile daha da klasik olamaz diye düşündü Arda.
"Tamam abi saçın iyi artık çıkabilir miyiz?"
Genç çocuğun bıkkınlığı sesine vururken Altay gözünü devirerek kapıyı açtı ve çıkması için Arda'nın önünden çekildi.Bahçede bekleyen siyah Mercedes marka arabayı görünce şaşırmadılar.Yavaşça arabaya yaklaştıklarında Ferdi de siyah camı indirmişti.
"Bir buluşmaya da farklı giyinsen ölürsün değil mi Altay?" Kıvırcık adamın önce gözleri sonra da başı Arda'ya dönerken sesindeki bariz flörtöz ton ile devam etti "Azıcık Arda gibi olsana..bak ne kadar güzel giyinmiş.."
Arda Ferdi'nin iltifatı ile utanarak başını eğdiğinde Altay kıvırcığa söylenmekle meşguldü.Genç çocuk gözünün ucuyla arabaya baktığında Ferdi abisini dinlemiyor sadece ona bakıyordu.Kısa olmasına rağmen ikisine de saatler gibi süren saniyelerin katili ise Altay'ın Ferdi'ye tokat atmasıydı-
"Nereye dalıyorsun lan senle konuşuyorum burada?"
Ferdi yapmacık bir şekilde yanağını tutup yüzünü burulturduğunda Arda onların bu hallerine gülemedim edememişti.Abisi ön koltuğa geçerken kendisi de arkaya oturmuştu ve böylelikle gidecekleri yere harekete geçmişlerdi.
•
Büyük binanın önüne geldiklerinde Ferdi arabayı valeye teslim etmişti,Altay çoktan içeri girmiş ve kalabalıkta kaybolmuşken Arda girişte kalmıştı.
Kalabalık ortamları hiç sevmememişti hatırlayabildiği zamandan beri...Onu hep germiş ve izlenildiği hissiyatını vermişti kalabalık.Sanki tek hatasında leşin üstüne çullanan akbabalar gibi insanların üstüne öyle davranacakları hissi hiç gitmiyordu.Onu derin düşüncelerinden çıkaran ise yakınında hissettiği cümlenin vücuduna çarpan nefesiydi;
"Arda iyi misin?"
Kelimeler boğazında istemsizce düğümlenirken Arda başını sallamakla yetinmişti.Ferdi desteğini göstermek amacıyla bir elini beline atmış tepkisini bekliyordu.Aksi bir tepki almayınca ise "hadi içeri geçelim baban bekliyordur" diyerek gence önderlik etmişti.
İçeri geçtiklerinde çok güzel bir balo salonu ile karşılaşmanın üstüne bir sürü tanımadığı surat da onunla karşılaşmıştı.Böyle etkinliklere katılan birisi değildi o yüzden burada olması çoğu kişinin dikkatini çekmişti.Herkes kendi arasında fısıldamaya başlarken dizlerinin bağı yavaş yavaş çözülüyordu,nefesi daralıyor kalbi hızla çarpıyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UFAKLIK |Ferdi K. x Arda G.|
FanfictionASKIDA "Sana benimle gelme demiştim." "Bu hayatın içinden geldiğimi unutuyorsun"