Saat sabah 8 idi hızla yanıma baktım minho yoktu
Ustümu giyinerek banyoda işlerini hallettim , çantamı koluma taktım hızla evden çıktım ve okula ilerledim dün gece aklımdan çıkmıyordu...Minho bir şeytandı ve benim yanımda sadece bana gozukuyordu neden ?
Aynı hayali arkadaş gibi hayali arkadaşımın olmasını çok istemişimdir ama bir şeytanım olmasını değil.
Okula girdim okul bu saatlerde hep boştu aon dakikalarda gelirdi herkes hızla sınıfa gittim çantamı sıraya koyup biraz koridorda dolaştım müzik odasından sesler geliyordu yavaşça oraya girdim ...
Minho?
Şarki söylüyordu
...
Bir anda tüylerim diken diken oldu...
Bu şarkıdan küçükken hep korkardım etrafimdaki cinler hep ben korkayım diye bu şarkıyı söylerdi ...Yutkundum ve geldiğimi belirtmek için sesli adım attım minho bana döndü
Ağzından kan geliyordu ve gözleri kıpkırmızıydı..."M-minho?"
Minhonun göz rengi kahverengiye döndü gözlerini kocaman açtı ve hızla kolumdan tuttu beni lavaboya getirdi
"Minho neler oluyor !"
"Kes sesini jisung!"
Yutkundum ...
Direk tuvaletin içine girdik
"Minho anlat artık!""Sus dedim sana!"
Minhonun göz rengi yeniden kırmızıya döndü derin bir nefes alarak bana baktı
"Jisung. Bak bana"
Ona baktım
"Bak şimdi söyleyeceğim ancak beni dinle ."
"Söyle artık!" Dedim
Minho "jisung ben şeytanım bunu biliyorsun"
"Evet?"
"Şimdi şöyle senin etrafındaki bazı cinlerin sana zarar verebileceği için sana görükmeye başladım. Bu cinler ya sana musallat olucaktı ya da seni öldüreceklerdi buna göz yumamazdım . Ben iyi şeytanlardanım. Insanlara yardım eden şeytanlardanım. Seni korumak görevim jisung"
"Ne diyiyorsun sen ya? Peki ya o ev?"
"O evde siz sinema izlerken seni buraya çekmek için mutfakta bir sey kırdım. O önünüzden geçen siyah şey ise sana zarar vermek isteyen cindi. Hem sana zarar verecekti , hemde arkadaslarina ."
Ağzım açık onu dinledim
"Müzik odasında şarkı söylerken o cini gördüm. Senin tam arkanda sana bakıp sırıtıyordu elinde bıçak vardı. Jisung Şimdi bana ne kadar inanırsan inan... yada hiç inanma ancak ben seni her zaman takip edeceğim. Sana bir sey olmasına asla izin vermeyecegim."
"Sen... Saka mısın?"
"Hayır ciddiyim"
"Minho... benim 3. Gözüm açık eğer bana zarar vermek isteseydi onu görürdüm hem neden beni çocukluğumdan beri öldürmedi?"
"Bak jisung seni çocukluğundan beri takip ediyorum . Sana asla zarar vermesine izin vermedim . Onu neden mı göremiyorsun? Onu görebilirsin ancak o çok hızlı haraket ediyor göremiyorsun..."
"Minho...Ben..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MINSUNG / şeytan
Romance-TAMAMLANDI- jisungun 3. gözü doğduğundan beri açıktır... Bunu bilen minho jisungu korumak için onu takip etmektedir tabii bir anda jisung üstünü giyinerken karşısına çıkıp ji-sung tekme atana kadar BEN FIC YAZARI OLARAK HIC CIDDI FIC YAZAMAM