Merabalar.
Keyifli okumalar.
*****************************************
"Hadi Aonung!" Aonung gözüne giren dalları elleriyle çekmeye çalışırken bir yandan da Neteyam'a yetişmeye çalışıyordu,pek başardığı söylenemezdi ama deniyordu. "Neteyam,nereye gidiyorsun Eywa aşkına?!" Neteyam onu umursamadan koşmaya devam etti,yüksek bir dağa tırmanıyorlardı,ama Aonung buranın neresi olduğunu bilmiyordu. "Şşşş,sessiz ol." Aonung Neteyam'ın göğsünden bastırıp yere doğru eğmesiyle mecburen eğilmişti,Neteyam'ın baktığı yere baktı. "Bekle,neden Banshee'lerin yanına geldik?" Neteyam ona baktı sırıtarak "Sana kendi Banshee'ni bulacağız." Aonung Banshee'lere göz gezdirip ona baktı "İkran mı demek istedin?" Neteyam kafasını salladı,Aonung bir şeyler biliyordu demek ki.
"Ben bu şeylerle ne yapacağım." Neteyam göz devirdi "Onlardan birisi senin ruh eşin gibi,doğru olanı seçmen gerek." Aonung gözlerini büyük,ejderhaya benzeyen yaratıklarda gezdirdi "Benimkinin hangisi olduğu nasıl anlayacağız?" Neteyam elindeki ipi eline tutuşturdu "Seni öldürmeye çalışacak,dövüşeceksiniz,kazanırsan yaşarsın,kaybedersen,Eywa günahlarını affetsin." Aonung ona bir bakış attı,önündeki hayvanlar oldukça saldırgan duruyorlardı. Dönüp Neteyam'ın yüzüne baktı,genç na'vi farklı tonlardaki İkranlara bakıyordu.
"Pekala,hadi bitirelim şunu." Aonung elindeki iple saklandıkları yerden çıktı,onun hemen ardından Neteyam ne olur ne olmaz tetikte beklemeye başlamıştı. Aonung göründüğü anda bütün İkran'lar adeta alarma geçmişti,hepsi ondan ya kaçıyor,yada tıslayarak uçuyordu. En sonunda mavi,baya büyük bir İkran ile karşılaşmıştı. İkran ondan kaçmak yerine üzerine doğru gitmeye başlamıştı,Aonung sırıtıp elindeki ipi gerdi "Hadi bakalım koca adam." Aonung iple İkran'ın ağzını bağladı,daha ne olduğunu bile anlamadan hayvanın üzerine atlayıp boynundan kavradı. İkisi yerde boğuşurken Neteyam gözünü bile kırpmadan onu izliyordu.
Aonung İkran'ın sırtına binmeyi başarmıştı,ama tek bir sorun vardı,İkran onu sırtından öyle bir atmıştı ki Aonung neredeyse uçurumdan düşecekti. "Aonung!" Aonung Neteyam'ın bağırışına cevap bile vermeden tekrar İkran'ın üstüne atlamıştı,bu sefer hayvanı tam anlamıyla etkisiz hale getirmişken "Bağlantı kur Aonung!" diye seslenmişti Neteyam, Aonung dediğini yaparken örgüsünü hayvanla bağladı,İkran çırpınmayı bırakırken göz bebekleri büyümüştü. Aonung onu serbest bıraktı,İkran sevinçli bir şekilde ona bakarken Neteyam yanlarına gelmişti hızlıca "Hadi hadi! Bağı kurdunuz,geç olmadan uçun!" "Ne yapalım?-" Netayam onu İkran'ın sırtına ittirip "Uç!" diye emir vermişti,ikisi beraber uçurumdan düşerken Neteyam tekrar arkalarından bakmıştı.
"Ah! Lanet olsun!" Aonung kayadan kayaya çarparken bağırmıştı,İkran ile uçmak çok zordu! "Lanet olsun,düzgün uç artık!" İkran bundan sonra düz bir şekilde uçmaya başlarken Aonung kaşlarını kaldırdı,bu kadar kolaymıydı yani?! "Aferin Aonung!" Aonung kafasını çevirip Neteyam'a baktı,Neteyam kendi İkran'ında uçup ona bakıyordu "İmkansızı başardın!" Aonung gülümseyerek ona baktı,Neteyamda ona gülümsüyordu,Aonung kalbinde bir sıcaklık ve karnında kelebekler uçuyormuş gibi hissetmişti.
********************************************************
Bölüm sonu
Ne düşünüyorsunuz bakalım?
Adios.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Way of Love
FanfictionTonowari ve ailesi Sully ailesini tam iki yıl sonra ziyaret etme kararı almıştı.