1

1.1K 49 29
                                    

Uyanma vaktiydi. İlk olarak duşa girdim. Duştan sonra üstümü giyinip kıravatımı yaptım. Arabaya gittim. Arabayı sürmeye başladım. Bugün yeni bir çalışan işe almıştım o gelicekti. Şirkete vardım. Arabadan çıktım. Ve şirketime doğru yürüdüm.

Beni görenler yanıma geldiler. İmza istediler. Ama vermedim ve şirkete girdim. Asansöre bindim tam kapı kapanacakken bir el  kapının arasına koyup asansorün kapanmasını engelledi. Asansör kapısı tamamen açıldığında o içeri girdi.

Saçları üstü çok güzeldi. Şirketteki herkezi işe ben aldığım için herkezi tanıyordum fakat onu ilk defa görmüştüm. İçeri girerken gözleri bana yöneldi. İçeri girdi ve tam düğmeye basacakken durdu.

Oda benimle aynı kata gideceğini anlayarak bana baktı. Hiç bir şey demiyorduk. Bir üst katta asansör durdu ve içeriye beş kişi girdi.

O kalabalıktan dolayı o adamı ittirdiler ve burun buruna geldik. Şokla ve ciddiyetle ona baktım. Oda bana. Elini arkamdaki cama koydu. Arkadakiler onu birazdaha ittirince dudaklarımız birbirine sütüştü.

O hiç bir şey demeden sadece bana bakıyordu. Ben ise yere. Göz teması kurmak istimiyorum. Sonunda bir üst katta o beş kişi asansörden çıktı. Ve sadece ikimiz kalmıştık. Buna rağmen geri çekilmedi. Ona bakarak "onlar gitti geri çekilebilirsin" dedim.

Bana biraz daha yaklaşarak "bu beni hiç ilgilendirmez" dedi. "Seni daha önce hiç görmemiştim" dedim.
Ardından "çok normal çünkü bugün işimin ilk günü ve patronun yanına gidiyorum" dedi. Gözlerim şaşkınlıkla fal taşı gibi açtım.

"N-ne" dedim. "Duydun" dedi. Ardından dikelerek "bende yeni işçim geldi onu odamda karşılayacağım" dediğim anda birden geri çekildi. Ve bana şaşkınlıkla baktı. Benim patronu  olduğumu anlamıştı.

"S-siz buranın patronumusunuz" dedi.
Bende "evet" dedim. "Özür dileri-" dediği anda "sorun değil beni tanımıyordun bana yürümen normal" dedim. Ve ardından dikeldi.

Gitceğimiz kata gelmiştik. Asansörden ilk ben çıkarken arkamdan o geliyordu. Odamın önüne geldiğimde anahtarı çıkartıp  kapı deliğine sokup çevirdim. Ve çıkartıp kapıyı açtım. Önce ben girerek ardından o geldi. Masama oturdum. Karşısına o oturdu.

"Evet kendini tanıtmayla başlayabilirsin" dedim.

"Ismim Kim Taehyung 27 yaşıdayım. " dedi. "Pekiya bilgisayardan anlıyorsun değilmi" dedim.
"Evet hemde çok iyi bilirim ." Dedi.
"Tamam yeni işin hayırlı olsun" diyerek ona anahtar uzattım.
"Bu senin" dedim. Ve  teşekkür etti.

"Bir soru sorabilirmiyim." Dedi. Bende "evet" dedim. "Normalde patonlar bu kadar anlayışlı ve sempatik olmaz siz nasıl böylesiniz" dedi. Düşündüm ve "ben katı biri değilim. Hemde böyle olmamada gerek yok değilmi" dedim.
"Evet tabikide" dedi.

Ardından yere bakıp biraz düşünmeye başladı ve bana tekradan bakarak yavaşça "kızlar sorun olmuyormu" dedi ve yere baktı.
"Anlamadım?" dedim. "Şey yaniii bir sürü kız sizin peşinizde ve sevgiliniz bu durumdan rahatsız olmuyormu?" dedi.

"Sevgilim yok ve gayım" dedim aniden bana bakarak sırıttı.
Aklından neler geçiyordu biliyorum ama bilmiyomuş gibi davranmaya kara verdim. Telefonunu eline alarak "patronum numaranızı vericeksiniz değilmi biliyorsunuz bir olduğunda size sizi aramam gerikiyor" dedi. "Doğu evet vermek geriyor*****" dedim.

Teşekkür edip gitti.


Selam nasıl buldunuz

FAMOUS COMPANY | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin