5

318 20 3
                                    

Kafeden çıktıktan sonra şirketin önünden arabamı almam gerekiyordu. Taehyung "şimdi nereye gideceksin" dedi.

"Şirketin önüne orada arabam var."

"Bugün benimle kalmak istermisin?" Dedi.

Neden onda kalmamı istediki.

"Nedenki" dedim.

"konular hakkında daha detaylı konuşuruz" dedi.

"Olur o zaman" dedim

"Gel arabam burada" dedi

Benimle beraber yürüdü. kafenin yanındaydı zaten. Arabanın olduğu yere gelmiştik. Taehyung kapımı açtı ve içeriye oturmam için gösterdi. Bende içeri girdim.

Daha sonra taehyung girdi. Oturduktan sonra baktı. Bana doğru yaklaştı. Çok fazla yaklaşmıştı hemde. Gözlerime bakıyordu. Bende ona anlamsızca bakıyordum. Birden emniyet kemerinin kapanma sesini duydum.

Emniyet kemerimi takmam için yaklaşmıştı. Sırıtarak "emniyet kemeri takmadan olmaz" diyerek geri çekildi.

Arabayı çalıştırdı. Arabada sessizlik çökmüştü. Hiçbirimiz konuşmuyorduk. O arabayı sürüyor. Ben ise ciddi bir şekilde yola bakıyordum.

"Patronum..." dedi.
Neden patronum demişti anlayamadım. 30 saniye sonra

"Seni dinliyorum" dedim.

Fakat bir şey demedi. Bende umursamadım zaten.

Araba durmuştu. Sanırım gelmiştik. Arabadan indi. Sonra bende indim. Arabanın önünde durdum. Taehyung yanıma gelerek "apartmanım burası" dedi.

Apartmanı çok güzeldi, aynı... neyse

Beraber yürüdük. Ve karşımda hiç  istemediğim bir şey gördüm.

Bir Asansör...

Yinemi asansör dedim kendi kendime.

İstemsizce "ben asansöre binmek istemiyorum" dedim.

"Neden" dedi.

"Şeyy istemiyorum sadece" dedim.

Hafifçe gülerek "en üst kata yürüyebilirsen sorun yok" dedi ve aniden "NE!?" Dedim.

Hayır hayır asla katlanamam. Asansöre binmek şu an daha iyi gibi geldi.

Asansöre binem fikri alarak asansöre bindim oda arkamdan bindi.

Nolur tekrar olmasın diye geçirdim içimden. Taehyung düğmeye bastı. Asansör yukarı çıktı.

Ve bir katta durdu...

Hayır hayır bu tekrar olamaz

Asansörün kapısı açıldı içeriye sadece bir kişi girdi fakat o kişi

Timdi

Gözlerimi ona çevirdim oda bana. Ve ben ona aniden "TİM!?!" Oda bana aniden "JUNGKOOK?" Dedi.

Taehyung "Tim mi?" Dedi. Tim ona doğru döndü içeri girdi.

"Evet Timim noldu" dedi sinirli bir şekilde.

Taehyung dikeler yanıma gelerek beni kendisine çekti. Bedenlerim bir birine değiyordu. Tim o anda şok olmuştu ve bende.

İçerde bi sessizlik vardı.

Taehyung, Time

Ben, Taehyunga

Timde bana bakıyordu.

Taehyung beni koruyordu...

Bunu anlayınca time döndüm. Ve onu sinir etmek için taehyunga sarıldım. Tim  ve taehyung bana aniden baktılar

Tim şaşkın ve sinirli

Taehyungta ne yaptığımı anlayarak gülümsemişti.

Katımız geldiğinde asansör dumuştu. Timi geride bırakar çıktık ve bedenlerimizi ayırdım.

"teşekkür ederim" dedim.

"Lafı bile olmaz" dedi

Lafı bilemi olmaz taehyung

*
*
*
*
*

FAMOUS COMPANY | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin