Arabadan indik ve karşımda koskocaman çok güzel bie evdi. İçeri girdik ve etrafa bakmaya başladım. Taehyung bana sırıtarak bakıyordu.
Birden bana yaklaşmaya başladı. Ben şaşkın şaşkın ona bakıyordum sadece. Birden dudağıma yaklaşıp dudağıma kapandı. Ve sertçe öpmeye başladı. Bir eli belimdeydi. Ve belimin içine sokarak soğuk eli sıcak vücudumla buluştuğu an bedenim titredi. Beni birden kucağına alıp bi odaya götürmeye başladı. Ve o esnada hala beni öpüyordu.
Oda dediğim içeriye girdiğimizde yatak odası olduğunu anladım. Ve beni yatağa indirerek altına aldı. Beni nasıl öptüğüne şaşıyordum. Ve karşılık vermeye başladım. Çünkü galiba bende ondan etkileniyordum. İki eli yanda beni tutkuyla öpüyordu.
Dudaklanı, dudaklarımdan çekerek boynumu öpmeye başladı. Ellerimi taehyung'un boynuna doladım. Ve boynumu emdiğinde inledim. Ve taehyung bana bakarak sırıttı.
Ayağa kalkarak üstündekileri soyunmaya başladı. Bende ona bakıyordum endişeyle.
Üstünü tam olarak soyunduktan sonra yanıma yaklaştı."Taehyung"
"Efendim bebeğim"
"N-ne yapıyosun"
Sırıtmaya devam etti ve biraz daha yaklaşarak
"Seni sevmek istiyorum bebeğim"
"Ama..."
"Beni istemiyorumusun bebeğim"
"Taehyung ama"
" istemesende benden kurtulamazsın bebeğim. Her türlü benimsin."
Diyerek üstümdekileri ben istemesemde çıkarttı. İkimizde soyunuktuk. Kasıklarımı öpmeye başladığı an ineledim hafifce.
Elleriyle penisimi kavradığı an çığlık attım
"Taehyung ahh"
O sadece sırıtıyordu. Parmaklarını içime sokarak daha güçlü inlememi sağladı.
Çok utanıyordum. Çok pis geriliyordum. Parmaklarını çıkarıp tekrar dudağıma yapıştı. Ve sertçe öpmeye başladı.
O sırada taehyung'un telefonu çaldı ve dudaklarımdan ayrılıp telefonunu eline aldı.
Özür dilerim yarıda kestim biraz heyecanlanın
Off smut yazmak çok zor ya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
FAMOUS COMPANY | TAEKOOK
RomancePatron jungkook un şirketine yeni bir çalışan işe girmiştir. Fakat bir şirketin işini bititmeliydiler.