2

521 30 4
                                    

Taehyung gittikten sonra masama oturdum ardından bir işçim geldi. "Patronum daha sonraya eklediğiniz şiretklerle buluşma var. Hangisini ekliyim" dedi. Elinden dosyayı aldım incelemee başladım. Bir isim gördüm

Tim

Tim iledemi buluşma yapmam geriyordu. Ne işi vardı benimle yine. "Tim'i buluşmaya ekle ve bana taehyung'u çağır." Dedim. Ardından elimdeki dosyayı alarak "tamam patronum" dedi.

2 dakika sonra kapı tıklatıldı ardından "gel" dedim. Kapı yavaş yavaş açıldı. Taehyung gelmişti. Bana doğru adımlayarak "efendim patronum beni çağırmışsınız" dedi. Ve önümde durdu. Gözlerini gözlerime dikti. Bana çok güzel bakıyordu. Gözlerine dalmıştım.

Taehyung daldığımı anlayınca "patronum? İyimisiniz?" Dedi ve gözlerimi kaçırarak "iyiyim" diyebildim. Ardında biraz daha yaklaşarak "beni neden çağırmıştınız?" dedi. Gözlerimi ona döndürerek " doğru o konu pardon dalmışım." dedim.

Gülümseyerek "evet sizi dinliyorum." dedi ve söze girdim " şirketlerle olan toplantılarımı bir dosyaya toplayarak getirirmisin ve..."

"Ve?"

"Ve şey" Tim adını ağzımı almak istemiyorum gözerimi yere dikerek istemsiz bir şekilde "Lee Tim'i listenin başına al" dedim ve ardından "Tim?" Dedi ve sözüne devam ederek "patronum iyimisiniz" dedi tedirgince.

Yere bakarak düşünüyordum sadece ve taehyung ben farketmeden sandalyemin yanına gelerek ellerini saçlarıma daldırdı. Bunu yapmasıya birlikte kafamı yukarı kaldırdım. Taehyung saçlarımı okşuyordu. Yüzüme yaklaşarak "isterseniz bu konuyu ben dosyayı hazırladıktan sonra konuşalım olurmu." dedi.

Bende onaylarcasına kafamı salladım. Ve birbirimize uzunca baktıktan sonra saçlarımdaki ellerini çekerek yavaşça bnas bakarak dışarı çıktı.

Tanrım ben neden böyleyim dedim kendi kendime. Yaptığım hiç bir şeye odaklanamıyordum. Ama Taehyung  nasıl olduysa bana iyi gelmişti.

Yapmam gerek sadece Taehyung'u bekleyip düşünmekti.

Sizce Jungkook neden bu böyle davranıyor?

Bölüm kısa oldu çünkü diğer bölümü bugün atacağım

Ben kaçtım
By By

*
*
*
*
*

FAMOUS COMPANY | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin