Shuriken

43 28 2
                                    

Multimedyadaki şarkı eşliğinde okuyabilirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum ❤️

 Yorumlarınızı bekliyorum ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Ruby Vance)

"Uyanma zamanın geldi artık." dedi bir ses kızın kulağına doğru. "Uyanma zamanı Ruby!" Kızdan hiçbir tepki alamayınca konuşmaya devam etti bir eliyle kızın tüm bedenini sarsarken. "Benimle oyun oynama hadi kalk."

Ruby, bedenindeki zelzeleye karşı sanki dünyaya geldiğinde aldığı ilk nefes kadar ani bir nefes alarak gözlerini açtı. Kalbi sanki ilk defa bedenine kan pompalıyor gibi hızlıydı. Sonsuzluğa kapadığını sandığı gözleri, açılınca şaşkınlıkla etrafına bakındı. Sanırım gerçekten öldüm ve cehennemdeyim diye düşündü kendi kendine. Bu uyumadan önce gördüğü dünyadan çok farklı bir yerdi. Çok, çok daha kötü bir yerdi. Hala kızı sarsmakta olan el, bir cevap alana kadar durmayacaktı. Büyük elin altında sarsılan beden artık daha fazla dayanamadı. Gözlerini usulca açıp kapattı.

"Benimle oyun oynama Ruby!" Duraksadı. Elini kızın üzerinden çekti. Ayağa kalktı ve birkaç adım geriye doğru yürüdükten sonra ellerini havaya kaldırarak etrafı gösterdi. Devasa büyüklükteki cehennem kapanı çocuğun iki kolu arasında ne kadar da büyüleyici görünüyordu.

"Oyun oynuyorsun di mi? Naptın yine ben uyurken sanal gözlüğü mü geçirdin gözüme?" Bir anda sustu ve elleriyle yüzünü yokladı. Olmayan gözlüğü yüzünden kazımak istercesine yokluyordu parmaklarıyla ama yoktu.

"Gözlük nerede Ruby? Bir şey söyle!" Ruby yattığı yerden doğrulup Axel'e çevirdi gözlerini. Aynı korkulu bakışlar Ruby'i de ele geçirmişti. Gördüğü manzara karşısında şaşkın ve ürkekti. Axel, kızın gözlerindeki korkuyu sezdiğinde daha da korkuya kapılarak ellerini saçlarının içinden geçirdi. Kız içinden keşke sandığı gibi bir oyun olsaydı diye düşündü.

"Yo... Bu gerçek değil, de! Dürt hadi, uyandır beni kızım. Biliyorum bu da lanet ilaçların bir oyunu. Hadi beni uyandır." Kız korkuyla sevgilisinin gözlerinin içine bakarken yerden destek alarak ayağa kalktı. Şaşkınlıktan sonuna kadar açtığı gözleri birazdan patlayacaktı. Ruby, önce ellerine baktı sonra da Axel'e yaklaşıp tuhaf ellerini pek tanıdık gelmeyen bu yüze yaklaştırdı. Elleriyle yüzünün her zerresini taradı ve hafif bir tokat attı. Hayır, kesinlikle tanıdığı yüz bu değildi. Çocuk homurdanarak konuştu.

"Rüyalarda canımızın acıdığını daha önce fark etmemişim. Gerçekte mi attın tokadı sevgilim?" Kız tokadı gerçekten attığına inanıyordu çünkü onun da elinde minik bir sızı hissedildi. Çocuğun tokadı hissetmesine sevinerek gülümsedi.

"Sanırım aynı rüyada olunca hissediliyormuş." dedi acı bir kahkaha atarak. Ruby gördüğü şeylere anlam veremiyordu. Etrafındaki gerçek üstü gibi görünen manzara ve sevgilisinin eski tanıdık yüzünün yerine gelmiş görüntü karşısında aklını kaybedecekti. Birden aklına gelen bir soruyla duraksadı. Kendisi nasıl görünüyordu?

TAVŞANCIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin