Ep-4

12.5K 20 0
                                    

ကားမောင်းနေတုန်း သူကြိုရမဲ့သူငယ်ချင်းကိုမြင်ယောင်နေသည် 'သူသာကိုယ်တုံးလုံးနဲ့ငါ့အောက်မာဆိုဘယ်လိုနေမလဲနော် fu*k စောက်ရမ်းလှမာပဲ'
(Nalson က အထန်ကြီးနော်)

လေဆိပ်ကိုရောက်တော့ သူ့သူငယ်ချင်းကိုလိုက်ရှာနေတယ် တွေ့ပါပီ သူမကို ဆံပင်ရှည်ရှည် အသားဖြးဖြူ အရပ်မြင့်မြင့်နဲ့ ရင်တေတင်တေဆိုတာလဲအပြစ်ပြောစရာမရှိအောင်ကိုလုံးကိတ်နေတာ ဆွဲစားချင်စရာကြီး
"ဧကရီ စောင့်နေတာကြာပီလား ကိုယ်ပါ" "အော် Nalson သိပ်မကြာသေးပါဘူး ဘာနဲ့လာတာလဲ" "ကိုယ့်ကားနဲ့ပါ လာ သွားရအောင်" "ဟုတ် သွားကြမယ်လေ" Nalsonက ဧကရီရဲ့ခရီးဆောင်အိတ်ကိုလှမ်းအဆွဲ ဧကရီကလဲတဖက်တလှည့် ဧကရီ့ဖင်လုံးလုံးရီးတေကိုသွားကိုင်မိလေသည် "sh*t sorryနော် ဧကရီ မတော်တဆပါ" "ဒါလေးဖြစ်တာ ရပါတယ် အဟင်းး" Nalsonစိတ်ထဲကြောင်သွားသည် ဒီဟာမလေးနိုင်ငံခြားကပြန်လာတာထန်တတ်လာတာလား အိမ်ပြန်ရောက်ရင်လက်သမားလုပ်ရတော့မယ်

ကားမောင်းနေရင်း ဧကရီမှသကားစလိုက်သည် "Nalson က ခုအိမ်ထောင်ရှိလား ဧကရီ့သူငယ်ချင်းထဲကအောင်သွယ်ပေးရမလား" "မရှိပါဘူးဗျာ မအောင်သွယ်ပါနဲ့ ကြောက်လွန်းလို့ပါ" "ဘာလို့ကြောက်တာ ဧကရီကတော့အိပ်ရာပေါ်က Nalsonကိုပဲကြောက်တယ်" "ဟမ်" Nalson ကားမှန်ကနေဧကရီ့ကိုကြည့်လိုက်တော့ သူ့မျက်လုံးတေနက်မြူစွယ်သလိုလုပ်နေတာတွေ့ရတယ် လိုးဖို့စကားစရမလား ဘယ်လိုလေးလဲကွာ သူကားကိုချက်ချင်းရပ်လိုက်သည် "Nalson ဘာလို့လဲ ကားကစက်ပြတ်သွားတာလား" "ဧကရီ ကိုယ်တို့တချီဆွဲကြမလား ပြန်တွေ့တဲ့အထိမ်းအမှတ်အနေနဲ့ပေါ့" "Nalson သဘောလေ အဟင်းဟင်း ကိုကိုပဲလား" sh*t ဘယ်လိုအသံတေနဲ့ခေါ်နေတာလဲ မရ​တော့ဘူး Nalson ကားနောက်ခန်းကိုသွားလိုက်သည် ထို့နောက် ဧကရီကလဲ ထိုင်ခုံပေါ်မာမထိုင်ပဲအောက်ဆိုင်းထိုင်လေသည် Nalsonရုတ်တရက်ကြောင်သွားကာ ဧကရီ့ကိုထူးဆန်းစွာကြည့်နေသည် "မလန့်ပါနဲ့ ကိုကိုရယ် ကောင်းအောင်လုပ်ပေးပါ့မယ် အဟင့် ကိုကို့လီးကအကြီးကြီးပဲ" အက်လိုပြောပီး လီးထိပ်လေးကိုစုပ်လိုက်သည် 'အားးး လျှာထိပ်ကနွေးနေတာပဲကွာ ပိုသုပ်ပေးရင်ကောင်းမယ်' "ပိုစုပ်ပေး ဧကရီ မလုံလောက်သေးဘူး" အက်လိုပြေ​တော့ လီးကိုဂွင်းတိုက်ပေးပီးဥတွေကိုယက်နေလေရဲ့ တချောင်းလုံးကိုကုန်းစုပ်နေတော့တာပဲ "ပြွတ်စ်ပြွတ်စ် အွန့် ကောင်းလား ကိုကို" "arr sh*t ဖေလိုးမ ကောင်းကောင်းစုပ်စမ်း စောက်စကားမများနဲ့" အက်လိုပြောပီး ဆံပင်ကနေကိုင်လိုက်ပီးအားနဲ့ပါးစပ်ကိုလိုးလေသည် "arr shit ကောင်းတယ်ကွာ ဘယ်လို​လေးလဲမသိဘူး ပါးစပ်အလိုးခံရတာကောင်းရဲ့လား" " အင့်အင့် ကောင်းတယ် ကိုကို အွန့် ခန....ခနရပ်ပေးပါ." "ဘာအတွက်လဲ ကောင်းပီလေ" လက်ကိုဖယ်ပေးလိုက်တော့ Nalson ပေါင်ပေါ်ကိုခွထိုင်လေသည် position ပြောင်းတော့Nalsonကသိတာပေါ့ ဧကရီကအောက်ခံဘောင်းဘီကိုချွတ်လိုက်ပီး Nalson လီးကြီးကိုစောက်ဖုတ်အဝနဲ့တေ့ကာဆောင့်ပီးထိုင်ချလိုကသည် "အာ့ ကိုကို" ဉ်းသံလေးတချက်ထွက်လာသည် "Nalson တို့ကိုလိုးပေးမလား" "မလိုးပေးဘူး မင်းဘာသာမွှေ လီးကိုစောက်ဖုတ်ထဲအပြည့်ထည့်ပစ်လိုက်" အက်လိုပြောတော့ ဧကရီကNalsonလည်ပင်းမာသူ့လက်တေကိုချိတ်ထားပီအသေဆောင့်ချကာစကောဝိုင်းလှည့်သလိုမွှေတော့သည် Nalson တယောက်ကတော့ပျော်တာပေါ့ ဒါပေမဲ့ သူမကဖောက်ပီးသားကြီးဆိုတော့သိပ်လိုးလို့မကောင်း "ကိုကို ဧကရီ့ကိုအမြဲလိုးပေးမလားဟင်" "ဧကရီ့သဘောလေ မအားတဲ့ချိန်တော့မရဘူးလေ ကုမ္ပဏီကိစ္စတေရှိသေးတယ်" (ဖင်လိုက်လိုးတဲ့ကိစ္စပါ)
"ဟုတ်ကဲ့ပါ ကိုကို လီးကြီးကအရမ်းကြီးတော့မွှေရတာအရမ်းကောင်းတယ် ဟင့်ဟင့် မောလာပီ" "မောရင်ခနနားလေ ဧကရီရယ် ခနနေရင်ပြန်ပို့ပေးမယ်" 'ဟင် ဒီသူတောင်းစားကငါပေးတာကိုမကြိုက်တာလား တွေ့ကျသေးတာပေါ့ နောင်မှတွေ့တယ် အက်မှဧကရီရဲ့စောက်ဖုတ်ကိုအသဲစွဲနေစေရမယ် ဟွန့်' "ဟုတ်ကဲ့ နားပီနော် ကိုကို" သူတို့ကားပေါ်မာတင်မောကာခနနားခဲ့ကြသည်

—————————————

Lovely Sex🔞Where stories live. Discover now