5star era Felixe asikmisim onu fark ettim
_________________________________________________
,,Bi' kere ben Hyunjinden daha iyi kıvırtıyorum tamam mı?" Dedi 1,67 boyu olan..
,,Yoo. Benim sevgilim daha iyi kıvırtıyor."
,,SESSİZLİKK!"
,,Sen kimsende bize bağrıyon babba?"
,,Ben sizin Babanızım! Ben ne dersem o olur." Chan hyung da gitmiş...
Şu an benim evimde sekiz kişi toplanmıştık ve Changbin hyungun getirdiği alkollü içecekleri sonuna kadar içmiştik. Daha doğrusu içmişlerdi. Bana verdikleri şişeleri içmemiştim. Yoksa allah bilir halimiz ne olurdu..
Changbim hyungda Chris hyungun spor salonunda tanıştığı kaslı çocukmuş. Jeonginin düştüğü. Vallaha darısı başımıza. Demi yunan heykelim?
,,Yeter bi sessiz olun başım şişti." Artık gerçekten başım şişmişti.
,,Taamaaamm. Ama bi oyun oynayalım."
,,Ne oyunu Seung?"
,,Öpüşme oyunu."
,,O nasıl oluyo aw?Hem biz broyuz olmaz!"
,,Brolar arasında olur öyle şeyler. Şimdi dinleyin veletler. 2.Babanız olarak size anlatıyorum."
Hadi bismillah. Allahım ne olur düzgün bişe çıksın.
,,Hepimiz bir daire şeklinde yere oturicaz. Sonra ortada bir şişe olicak. Çevireceğiz ve iki ucunda çıkan kişiler öpüşicek ya da ikiside shot aticak."
Vallaha tam brolarla oynanmalık oyunmuş😃☠️
,,Herkes tamamsa başlayalım."
Neden bunu yapiyorum acaba.
,,İlk ben çevirim,ilk ben çevirim, ilk ben çevirim nolurr."
,,Tamam velet lix sen çevir."
Felix şişeyi çevirdi. Şişeyi nasıl çevirdiyse durmak bilmiyor. En sonunda durdu vee..
Sonunda Sangmin ve hyungum öpüşecek
,,Hadi öpüşün artık."
Seungum birden ortaya atlıyıp Chan hyunga doğru eğilmesi ve dudaklarını öne atması.. Onun bu anı beklediğine yemin edebilirim.
Wolf hyung önce şaşırsada kendiside istekli olduğunu belli edercesine yapıştı Sangminin dudaklarına.
Herkes WoĞOoĞoOğOoğOğ diye bağırırken ben sanki hergün aynı şey oluyormuş gibi onları izliyordum sadece.
Sonra birden sarhoş oldukları için bu anı yarın unutma ihtimalleri geldi aklıma ve telefomumla video çekmeye başladım.Ana Seungminim dudağındaki kan çenesine akmış. Chris daddy hard daddy hrr mhmmn miyaw. Oha mal Jisung.
,,Benim odam dolu malesef.."
İlk başta kimse dediğime anlam veremezken anladıklarda kahkahalar atmaya başladılar. Ve sonunda Chanmin ikilis ayrılabilmişti. Bende videoyu kapattım. Seung direk ağızındaki kanı temizlemek için banyoya koştu Chris ise anime kızları gibi utanıp kıpkırmızı olmuştu.
He yawrum he utandın.
,,Hadi biz devam oynayalım."
,,Bencede. Bu sefer jisonk çevirsin."
,,Adımı düzgün söyle Huncin."
Şişeyi çevirdim ve işte yine aşık biri şansıma. Taş fırın ekmek ve Binnie hyung çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Terlik/Minsung|Chanmin
Fiksi PenggemarHerşey sadece camdan dışarı fırlatılan bir Terliğin mahalleye yeni taşınan bir çocuğun önüne düşmesiyle başlar..