Medyada alara var ;
Bugün yine mutsuz bir şekilde uyandım uykumdan annem beni uyandırdı demek çok isterdim ama onlar 3 kişilik çok mutlu bir aileler bana ihtiyaçları bile yok aşağıdan bağırma sesine kalkmak zorunda kaldım yataktan.
"alara gel şu zıkkımını yiceksen ye sonra da odana çekil "
diye bağırdı sözde annem böyle annemi olur ya "tamam geliyorum" demek zorunda kaldım
zaten başka ne diyebilirdim ki indim hemen aşağıya kahkahalar atıyorlardı beni görünce yine o ifadesiz suratlarına büründüler " sana diyoruz alara duymuyormusun bizi " diye bağırdı babam "duymamışım özür dilerim "dedim o sırada annem " Alara diyoruz ki artık git bence bu evden 18 yaşına da geldin bizimle yaşamanı gerekticek bir durum yok " bu kadar da olmaz ya bi insanın ailesi bu kadar kotu olabilirmi en sonunda dayanamayarak masadan kalktım ve " ya siz nasıl anne babasınız bende sizin evladınızım buğraya (erkek kardeş) davrandığınız gibi bana neden davranmıyorsunuz sadece sizden sevgi istedim siz hep beni ittiniz" o sırada babam elini masaya vurdu "yeter sus ve odana çık dedi " koşarak odama çıktım ve artık ağlamamı durduramıyorum hıçkırırarak ağlamaya başladım bi anda telefonum titredi bana kimse doğru düzgün mesaj atmazdı kim bu diye düşünmeden edemedim hemen baktım tanımadığım bir numaradandı0552** ağlama artık güzelim dayanamıyorum.
0552** onlar yüzünden döktüğün o her damla için hesap sormak istiyorum.
"buda kimdi şimdi ya nerden biliyor benim ağladığımı hemen camımdaki perdeyi kapattım ve hemen mesaj geldi.
0552** perdeyi kapatsanda o mavi gözlerinin ne kadar kızarık olduğunu tahmin edebiliyorum ve senin canın yandıkça benimde yanıyor.
"artık cevap verme gereği duydum bu kadarı da fazla diye "
Ben = kimsin ve evimi nerden biliyorsun
ağlıyorsam da sanane.
0552** kim olduğum soruyu şimdilik geçiyorum ve tek evin değil ben senin herşeyini biliyorum güzel kızım ❤️
Ben = öncelikle şu konuşma tarzına dikkat et güzel kızın falan değilim senin tekrar soruyorum kimsin.
0552** alara hatırlıyormusun antalyayı bir zamanlar ne kadar mutlu olduğumuzu o parkta
"bir süre düşündüm antalayı nerden biliyordu ve evet o zamanlar çok mutluydum ama bu kişi eğer kimse beni çok iyi tanıyan biri "
Ben = sanane kardeşim belki hatırlıyorum belki hatırlamıyorum kim olduğunu eğer söylemezsen engelliyorum.
"ayrıca hâlâ niye konuşuyorsam"
0552** dur dur engelleme bekle bi alara
0552** hem kardeş deme lazım olur ;)
0552** bak ben seni çocukluktan beri tanıyan ve bilen biriyim şu zamana kadar neden yazmadın diye aklından geçiyordur şimdi kendimde cesareti bulabildim beni istemezsin diye düşündüm çünkü bi ara sana kardeştim ama şimdi değilim aşık oldum ben sana alara lütfen bi şans ver.
" kardeş mi aşk mı ne diyor bu böyle ya "
Ben = nerden bileyim bi organ mafyası olmadığını ya da dolandırıcı.
0552** birde bayıl istersen güzelim sil öyle şeyleri aklından.
Ben = tamam o zaman kendini tanıt bana ve seni tanıyayım demekki tanıdığım birisin.
0552** o zaman soru sor bana cevaplayabilceklerimi cevaplarım.
Ben = tamam kabul başlıyorum
ismin ne
beni nerden tanıyorsun
kaç yaşındasın
kimsin0552** kim olduğumu anlatabildigimi düşünüyorum ismimi şimdilik boşver çünkü söylersem beni bulman kolay olur
Ben = ama bu haksızlık söyle
0552** söylicem ama şimdi değil ve 19 yaşındayım talibim sana kdmxkdk
" yüzümde ufak bı tebessüm oldu kendi kendime dedim Alara noluyor daha tanımıyorsun bile.
0552** ve son olarak seni Antalya'dan çocukluğundan tanıyorum...
Ben = kafamı çok karıştırdın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi boncuğum ( DÜZENLENİYOR )
Teen FictionKız hayatla mücadele ederken hiç ummadığı zaman aşk kapısını çalarsa ne olur