2. bölüm

10 2 0
                                    

Medyada yaman var ;

KESİT
0552** söylicem ama şimdi değil ve 19 yaşındayım talibim sana mdmckdm

" yüzümde ufak bı tebessüm oldu kendi kendime dedim Alara noluyor daha tanımıyorsun bile.

0552** ve son olarak seni Antalya'dan çocukluğundan tanıyorum...

Ben = kafamı çok karıştırdın

0552** haklısın ama lütfen kendimi sana tanıtmama izin ver beni yine sensiz bırakma mavi boncuğum..

" bir dakika ya mavi boncuğum mu bu bana çok tanıdık geldi ama tam çıkaramıyorum eskiyi unutmak için unutmuş olamam değil mi çünkü bu çok tanıdık bi kelime "

0552** hey nereye gittinnnn

Ben = burdayım ve tamam sana şans veriyorum ama tek bi hatanda topuğuna sıkarım ha

0552** ya aslanın eşi de aslandır keko tarafın açık kalmış kskkxskkd

0552** sana söz veriyorum bana güvendiğin inandığın için senin güvenini kirmicam

"tam mesaj atıcaktım ki odama bildiğin Buğra daldı"

"napıyorsun sen burda hiç sesin çıkmıyor kiminle mesajlaşıyordunn"

" sanane buğra ve birdaha odama böyle girme "

" şunun havalara bak istemiyoruz kızım seni anla işte "

"siktir git odamdan buğra."diye bağırdım artık dayanamadım.

o odadan çıktıktan sonra bataniyemin altına girip gözlerimden yaş aktırmamaya çalıştım ağlamak istemiyordum artık onlar için ve yarın ilk işim gidip bir iş bulmak kendime ve burdan defolup gitmek onların parasını istemiyorum varlıklı onlar hep bana parayla sevgi gösteriyorlardı. ben böyle düşüncelere dalmışken telefonum titredi.

0552** nereye gittin ?

0552** ordamısın Alara

0552*** iyimisin cevap verir misin artık güzelim korkuyorum..

" beni böyle düşünmesi hoşuma gitmişti ama güvenemiyordum bi o kadarda sevgiye aç büyüdüm "

Ben = burdayım kusura bakma yazamadım

Ben = Buğra yani kardeşim odama bir anda daldı da

Ben = neyse teşekkür ederim beni düşündüğün için

0552** ne demek güzelim iyisen sorun yok.

Ben = o zaman iyi geceler bay bilinmeyen.

0552= Alara sen bu saate uyumazsın asla ağlıcaksın demi düşünüp düşünüp

"beni bu kadar ailem bile tanımıyor bu çocuk nerden biliyor ya "

Ben = belki ;)

" son mesajı da atıp çıktım sohbetten oda görüldü attı zaten ne bekliyordum ki yeni tanıştığım insandan hemen."

Yamanın anlatımıyla;

Dayanamıyorum artık alaranın ağlamasına o ailesinin ona böyle davranmasına evet ona yazdım anonim olara çünkü cesareti kendimde şimdi bulabildim onu küçüklükten beri taniyorum ve seviyorum bir zamanlar kardeşim gibiydi ama şimdi aşık olduğum kız şimdi tekrar ağladığını bildiğim için ona orkide çiçeği yolladım o orkide çiçeğini çok sever çünkü...

Ben = güzelim kapıya birşey bıraktım alırmısın lütfen

Mavi boncuğum = ne kapısı ne diyorsun

Ben = güzel birşey lütfen kırma beni al :)

"hemen görüldü oldunonu mutlu etmeyi çok seviyorum ya "

Alaranın anlatımıyla ;

"Bana kapıya çıkmamı söyledikten sonra ilk tereddütte kaldım sonra en fazla ne olabilir diye çıktım bir kutu vardı kutuyu alıp hemen odama çıktım açtım ve gözlerim pörtledi ve doldu çünkü içinde en sevdiğim çiçek orkide ve en sevdiğim çikolatalar vardı hemen ona yazdım "

Ben = çok teşekkür ederim çok çok mutlu oldum

0552** mutlu olduysan ne mutlu güzelim o zaman afiyet olsun :))

Ben = anonim iyiki varsın çok teşekkür ederim ne kadar kısa süre de olsa zor zamanımda zor gününde beni güldürdün teşekkürler.

0552** teşekkür edip durma alara artık ağlamak yok gülmek var bu arada gerçekten iyiki varmıyımmm :))

Ben = peki ve evet varsın :)

" o bile beni böyle düşünürken ailem neden düşünmüyor ya neden neden "

0552** ben artık uyusam iyi olur yarın iş var malûm sende uyu o güzel gözlerin dinlesin seni seviyorum güzelim iyi geceler 😘

Ben = iyi geceler anonim








Mavi boncuğum ( DÜZENLENİYOR )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin