Bölüm şarkısı - Dedübluman- En Dibine Kadar.
🕸️
Doktordan izin almıştım yavaşça yataktan kalktım kalkerken Işık'tan yardım almıştım. Zor da olsa kalktım başım ağrıyordu ona sözüm yoktu ama umrumda değildi tek istediğim onun iyi olduğunu görmekti.Işık ile odaya doğru yürüdük geldiğimizi anlamıştım ve yavaşladım ilk önce camdan bakacaktım . Onu gördüm bembeyaz yüzü ile yatıyordu neyse ki iyiydi ona şükrettim! İçin gitmişti onu böyle görünce gözümden yaşlar dökülmüştü Işık bunu fark etmişti."Kızım iyi olucak ağlama bak senin için üzüntü çok tehlikeli üzülme bebeğim he iyi bak enişteme hiçbir şey olamaz zaten !"
Gülümsedim ama eh işte gelin bir de içime bakın kendimi garip hissetmiştim. Daha 21 yaşında olan bir kızdım evli değildim daha üniversiteden bile mezun değildim. İkimizin de hayalleri vardı ben ,ben avukat olmak istemiştim babam evet babam bir avukattı hayatımda gördüğüm en iyi insandı benim için çok değerliydi . Ama o adam beni bırakıp gitmişti bir buçuk sene olmuştu..
"Olmaz dimi Işık ,olmaz de bana nolur ben ben onu çok seviyorum." Gözlerimden yaşlar arasında kalmıştı resmen onun için ağlıyordum bunu bana bir sene önce söyleseydiniz inanmazdım. O adam beni değiştirmişti. Tamam evet okulda bana çok gıcıklık yapıyordu ama tatlı bir gıcıklıkmış bunu anlamış oldum . Hep yanımda geziyordu ama bende uyuzluk yapıyor sanardım eh bazen ondan o zamanlar nefret ediyordum beni hiç üzmemişti belki ama yaptığı seyler bazen beni kırıyordu. "Olmaz güzelim olmayacak iyileşecek ve sende sende güzelim iyi olucaksın çok zor olucak belki ikiniz için ama geçicek ve atlatıcaksınız."
Omzumu okşadı. Yüzüme gülümsedi gördüğüm şey ile kıpırdandırdı beni Batu gözlerini açmıştı he Barça ise uyuya kalmıştı yanında ona da nedense iyimser oluyordum evet belki hiç güzel geçirdiğimiz bir güzel zaman olmadı ama ben onu abim olarak kabullenmiştim . Doktor gelmişti kapıyı açıp bize selam verdi . Bizde verdik o ise Batu'yu muayene ediyordu . İşini bitirip dışarı çıktı ve yanımıza geldi . "Kızlar durumu gayet iyi ama sizi üzmek istemem bundan sonra asla ama asla panik , üzüntü,sinir, tarzı duygular içinde olmamalı bu onun için çok ama çok tehlikeli. Geçmiş olsun." Baş selamı verip yanımızdan gitti son dediği şey canımı sıkmıştı benim yüzümden kendi canını ortaya koya bilirdi çünkü ben ona hep yük oluyordum hep o benimle ilgileniyordu ama ben ben ise sap gibi duruyordum. Neyse ki girmemizi izin vermişti bizde içeri girdik yüzüme baktı bende onu inceledim bitik haldeydi canım acımıştı Barça'yı Işık çoktan uyandırıp dışarı çıkarmıştı bende Barça'nın oturduğu koltuğa oturdum . Ben daha cümleme başlamadan o başladı
"İyi misin prensesim?" Bu durumda bile beni düşünüyordu bu yüzden sana aşığım işte be adam ;) "İyi-yiz sen ama beni boşver sen iyi misin Batuş." Gözlerim dolmuştu tekrar ağzımdan bir hıçkırık çıkmıştı. O narin elleri ile yüzümü sildi. "Ağlama aşkım iyiyim ben sadece kendimi çok yorgun hissediyorum . Canın çok acıyor mu Helin ?" Allah'ım adam ölürüm sana;( "Geçicek mi sevgilim? Biz iyi olabilecek miyiz ?" Yüzüme derin derin baktı " Olucağız buna inanıyorum prensesim bu arada alınma ama artık sana prensesim diyemicem." Yüzüm düşmüştü o buna sırıtmıştı" Çünkü -eli ile karnımı işaret etti - benim artık yeni bir prensesim var ." Gülümsedim o iyi bir baba olucakdı" Batu yani sen istiyor musun ?" "Güzelim ben senden gelen herşeyi istiyorum ayrıca o çok küçük neden istemeyin?" "Bilmem sen yanıma gelmeyince beni bıraktın sanmıştım." Yüzümü eğdim ama o eli ile çevirmişti." Seni ölsem gene bırakamam Helin bırakamam seni böyle bir şey için yarı yolda bırakmam !" Güldüm" Peki sen kızının olacağını nerden çıkardın?" "Helin ben hiç hayatım da hayal kurmadım biliyor musun bu sana saçma gelicek ama hiç kurmadım daha doğrusu bir tane kurmuştum ama sen geldin hayatıma ve ben senden sonra eksik olan herşeyi görmeye başladım ben seninle ilgili çok hayal kurdum Helin ama hepsi çok güzel heh biri de seninle ikimizin, bir kızımızın olmasını çok isterdim." Gözlerim sele dönüştü resmen bu çok güzel hayallerdi ya ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sana Aşık Mıyım?
Teen Fiction"Sana bağlanmak istemiyordum, sana karşı koyamıyorum evet bu çok saçma!" Herşeyden habersiz olan Helin annesinin başkası ile olan evliliğinden sonra neler yaşayacakdı. Aşık ona aşık olabilir miydi ki bunu bile bilmiyordu!