12. bölüm

15 2 2
                                    

Herkes sofradan kalkmıştı Barça ile Işık yukarı çıkmıştı sofrada bize kalmıştı Helin toplamaya başlamıştı çoktan .

"Güzelim yardım edeyim mi ?" "Hmm etmek istiyorsan çok iyi olur çok yoruldum." Gerçekten yorgun gözüküyordu ona yardım etmem şarttı. "Tamam bebeğim sen otur istersen ya .". "İyiyim ben merak etme hadi uykum var zaten toplayalım." Onu onayladım ben masadaki tabakları tezgaha götürüyor o ise makineye diziyordu .

Sonunda bitmişti bende o da bitmişti tabi . Yorulmuştuk hem bedenen hem ruhen bitik haldeydik o benden kat kat daha iyi gözüküyordu ama ben ben iyi değildim ruhen bitik haldeydim. Sırf Helin için belli etmiyordum ama kötüydüm Barça beni yıkmıştı ben yıkılmıştım .

Helin "İyi misin ? Bir saattir sana bağırıyorum da.". "İyiyim yok birşeyim hadi çık sen odaya bende gelirim birazdan ."

Helin "Batu yalan söylemiyorsun dimi saklama benden .". "Kafam allak bullak ya Helin'im yoksa birşeyim yok hadi güzelim çık yukarı." Üzgün olduğu her halinden belliydi ama beni böyle görmesini de istemiyordum . Kafasını sallayıp odaya yukarı çıktı.

Bende sandelyeyi çektim çünkü biraz daha bir yere oturmazsam sinirden ve baş ağrısısından yere yığılacaktım. Olaylar beni maf etmişti nasıl ya nasıl ? Şu zamana kadar ben bu çocuğu niye görmedim ! Ya ya bu olaylar olmasaydı ve biz gene hiçbir boku öğrenemeseydik ,bilmeseydik! Ah çıldıracaktım resmen öldürüyordu kendini bir düşündüm de onun ölmesi beni de öldürürdu yıkardı beni yapamazdım. Yere çakılırdım . Ah Batu ah ne salaksın oğlum o senin kardeşin ya ben 19 yaşındayım ve ben kardeşimi yeni görüyorum tüm gerçekliği ile . Çıldıracaktım gözlerim kararıyordu kendimi kötü hissediyordum ama umrumda dahi değildi . Ne ayağa kalkabiliyor ne de oturabiliyordum. Bu durumlarda kendimi ayakta tutmak için çikolata yiyordum dolabı açtım dolapta ilk neyi gördüysem direk aldım ve dolabı kapadım ve kendimi sandalyeye zor attım .

Çikolatayı direk açıp yedim ama yedikçe midem ağrıyordu gözlerim çok acıyordu su içicektim ama gözlerim kararıyordu kendimi yerde buldum burnumun kanadığını fark ettim ama bilincim yerinde dahi değildi gözümle tek gördüğüm Helin'in çığlık sesiydi..

Helin'in ağzından;
Yarım saat olmuştu odada tıkılmış boş boş Batu'nun gelmesini bekliyordum ama yoktu ses soluk da çıkmıyordu canım sıkılmıştı ve çok susamıştım sürahi de de şu kalmamıştı mecbur aşağı incektim . Kendi kendime söylene söylene aşağı indim ve iyiki de indim Batu,Batu yerde burnu kanıyor vaziyette baygın durumda yatıyordu ağzımdan bir çığlık çıktı herkes benim bu çığlığım ile aşağı indi .

Barça dona kalmıştı " Helin ne oldu ona ne oldu ya !". "Bilmiyorum geldiğim de yerdeydi .". Yerdeki çikolata poşeti gözüme takıldı ben almadan hemen o almıştı .

"Ha siktir yapmadim de Batu nolur ."

"Barça korkutmasana beni nolmuş ya !" "Batu'nun yaban mersinine çok pis alerjisi var ve çikolatada yaban mersinliymiş,ve en kötüsü ne biliyor musun Batu bilerek yemiş ." Gözlerim dolmuştu hıçkırıklara boğulmuştum. "O kendi isteğiyle mi yapmış. Hayır Barça olmasın nolursun .". Işık ambulansı arıyordu . Barça " Yapmış kahretsin ki yapmış bunu !"

Ağlamaya devam ettim başında oturdum elini tuttum ,içimden ; " Nolur dayan sevgilim kal gitme sende beni bırakma ." Gözlerim kıpkırmızı olduğunu hissediyordum. "Barça  yemin ediyorum bilmiyordum alerjisi olduğunu benim yüzümden oldu benim ." Kendime vurucakken yavaşça kolumdan tuttu " Yapma güzelim Batu, Batu buna emin ol dayanamaz ." Buna daha çok ağladım Işık da yanıma çöktü . Işık" Helin güzelim ona birşey olmayacak korkma üzülür bak ." "Benim yüzümden oldu ama ah . Benim yüzümden .". Işık " Ama sen bilmiyordun ki kuzum o iyi olucak söz veriyorum."

Ona güven ile baktım ama ona bakamıyordum bile Barça'yı da ilk defa bu kadar çaresiz ve üzgün görmüştüm kardeşinin yanına çökmüş bir şeyler sayılıyordu. " Batu gitme sen olur mu ? Sen beni affetmedin biliyorum ama olsun gene de küs kal ama gitme tamam mı? Sen bırakma beni . Helin nolacak hem !" Onun ağladığına şahit olmuştum onun için ağlıyordu. Işık bu sefer onun yanına gitti . " Barça'm yapma ağlama artık bak geldiler ." Gözünü Batu'dan bir saniye bile ayirmiyordu . Onun yanında dahi olamıyordum.

Barça'nın ağzından;

Batu'yu direk müdahale odasına aldılar
İşlerini bitirdikten sonra normal odaya aldılar ama son işlemleri yüzünden kimseyi içeri almadılar zaten alsalarda ben galiba son girebilirdim Helin ilk girerdi.

Helin yerde Batu diye sayılıyordu bende onu teselli etmeye çalışıyordum ama sakinleşmiyordu aslında hemşireler sakinleştirici vermişti ama pek işe yaramamıştı .

Helin" Barça?". "Şöyle güzelim ." "Ona bir şey olmayacak dimi olmasın ,olmasın." Hıçkırıklara boğuluyordu canım yanmıştı. Sarılmak istesem de istemez diye yapmadım ama o an hiç dusunmedigim bir şey oldu bana sıkı sıkı sarıldı "Olmasın Barça!" "Olmayacak güzelim o iyi olacak Batuşun seni bırakmaz .". "Bırakmasın batuşu çok özledim. Hep benim yüzümden oldu zaten!". "Senin suçun yok Helin ,nerden bilebilirdin ki? Hadi gel doktor geldi Batuşa gidelim ." "Batuşum." Diye hala sayikliyordu ilacın etkisi nedeniyle zor yürüyordu o yüzden Işık'a dayanarak yürüyordu bizde içeri girdik ben hariç . Onu sadece camdan izledim ama neyseki beni fark etmedi . Cesaretim yoktu hiç yoktu yere çöktüm bunun için daha çok ağladım . Biz bu duruma gelmiştik kardeşim orda yatıyordu ve ben ona gidip sarılamıyordum bile !

Helin'in ağzından;
Ona bir şey olsaydı kendimi asla affetmezdim benim yüzümden olmuştu canım acıyordu o orda ben burda . Onun canı çok yanıyordu ,onunla beraber benim de..

Barça'nın demesiyle hemen odaya girdim yatıyordu gözleri açıktı .

"B-Batuşum!" "Batuşun seni yer bebeğim." "Hepsi benim yüzümden oldu beni affedicek misin ?" Batu duraksadı "Güzelim senin bir suçun yok çünkü , çünkü ben bilerek yedim o çikolatayı." Başım dönmüştü koltuğa düştüm " Helin Helin tamam yapma nolur ." Elimi tuttu Işık beni otutturdukdan sonra Barça'nın yanına gitmişti. "Bunu kendine nasıl yaparsın sen Barça'ya bunun için kızmadın mı ya ben ne olucakdım ne olucakdım."  "Yapmayı denedim dayanamıyorum Helin sen beni affet nolur ben bu duyguyla yaşayamam." Ona sıkı sıkı sarıldım göz yaşlarım göğsünü ıslatıyordu boynuma bir buse kondurdu " Özür dilerim Helin bu aptalca düşüncem için özür dilerim." "Sana birşey olsaydı ben yaşayamazdım Batu.". "İyiyim ben korkma seni birakmıyacağım bebeğim tamam mı ?"

"Tamam bidaha yapıcak mısın peki ." Gözlerimi boş boş oturdum başım dönmüştü.

"Helin tamam güzelim yapmıcam." Elimi tuttu " Bu eli başkalarına kaptırır mıyım sanıyorsun!" Elimin üzerini öptü " Korkma burdayım ve seninleyim." Gülümsedim.

"Şey Helin'im bir şey dicem ?" "Söyle bitanem noldu ?" "Barça neden gelmedi istemiyor mu beni ?" "Ya deme öyle geldi benden daha çok korktu hatta ama çekindi galiba !" "Gelse olmaz mı ?" "Çağırayım mı?" Kafasını eğerek salladı .

~ Işık yanıma gelip oturdu bende boş boş yere bakıyordum ve ağlıyordum biz nasıl bu hale gelmiştik ki ya o orda yatıyordu iki metre ötem de ama ben ona sarılamıyordum bile . Işık " Barça'm yapma nolur elimden de birşey gelmiyor ya." "Aslında güzelim senden bir dey isteyebilir miyim?" "İste dinliyorum." "Bana sarılır mısın sana ihtiyacım var!" Bana sarıldı altimda minik bir kız çocuğu gibi kalıyordu o kadar narindi ki kokusunu içime çektim çok güzeldi . Kokusu yaşadığımı hissettiriyordu resmen ve kokusunu anlamıştım yasemin kokuyordu aşırı hoştu. Helin'i gördüm birden gözlerimi ona diktim .

Helin " Barça'm hadi gel canım Batu seni istiyormuş üzüldü bak sen yoksun diye ." Şaşırmıştım baya hemde kafamı salladım ve Işık'a döndüm başına bir öpücük bıraktım ve utanarak kalktım .

Bölüm sonu canavarı;)
Sizce nasıldı bölüm? Yorumlarınızı bekliyorum 🤟🏻

Sana Aşık Mıyım?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin