Part-12-

475 72 48
                                    

چێژ ببینن💗
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|

جۆنگکووک:باشە هەستەوە وەرە لەگەڵمان...(پاش ئەوەی سەیری تای کرد ئەویش سەری بۆی لەقاند دواتر کووک گووتی،وو شیک سەری لەقاند و هەستایەوە لە دوای تایکووک رۆی)

تایهیۆنگ:کووک لێی بپرسە هیچ خێزانێکی هەیە..(بە پستەوە لە لای کووک گووتی ئەو پیاوەکەی زۆر پێ نامۆیە حەزناکات لەگەڵی بدوێت ،ئەوەش رەفتارێکی تایهیۆنگ ئەگەر کەسێکی لا نامۆ بێت قسەی لەگەڵ ناکا کووک سەری لەقاند و گووتی....)

جۆنگکووک:ئایا هیچ خێزانێکت هەیە؟(سەیری وو شیکی کردوو و دواتر رووی بۆ رێگاکە سوڕاندەوە هێشتا دەستی تای لە ناو دەستەکانی بوو)

وو شیک:ئێهـ ،من خێزانێکم هەبوو بەڵام هەموویان گازیان لێگیرا وە ئاگاداربووم تەنها دوای ١٠ یان زۆرەکەی٢٠ خولەک بوو ،بوون بە زۆمبی...(بە ئاسایی گووتی)

جۆنگکووک:ئەی باشە تۆ چۆن کەوتوویە ئەم حاڵە؟(پرسیاری لێکرد وو شیک کەمێک بێدەنگ بوو دواتر گووتی...)

وو شیک:لە ماڵەوە خواردن نەمابوو منیش ناچاربووم بێمە دەرەوە...(تای سەیری کووکی کردوو و برۆی بەرز کرد)

جۆنگکووک:چۆن ؟،خۆ ئەم نەخۆشیە دوێنێ بڵاوبوویەوە واتە بە رۆژێک هیچ خواردنت نەما؟(تای بزەیەکی بۆ کرد کاتێک کووک ئەو پرسیارەی کرد کە لە مێشکی دەسووڕایەوە)

وو شیک:ئاخر خۆم بە تەنها دەژیم وە زیاتر لە قوتابخانەم دواتر بۆ کارەکەم دەرۆم بۆیە خواردنم زۆر کەم ئەکری بۆ ماڵەکەم....

جۆنگکووک:باشە،وەرە لێرەوە ئەوەتا ئۆتۆمبێلەکەمان..(وو شیک سەری لەقاند و سەیری ئۆتۆمبێلەکەی کرد،نزیک بوونەوە لە ئۆتۆمبێلەکە وە کاتێک نامجوون کووکی دیت لەگەڵ کەسێک کەمێک ترسا بەڵام خۆی ئاسایی کردەوە و بە خێرای لە ئۆتۆمبێلەکە دەرچوو و چووە لایان)

نامجوون:بۆچی ئەوەندە زۆرتان پێچوو؟،ئایا ئێوە باشن؟،ئەم کەسە کێیە؟(هەمووی لەسەر یەک کرد)

تایهیۆنگ:هێمن بەوە نام ،سەرەتا چاومان بەم  پیاوە کەوت بۆیە درەنگ هاتینەوە و درەنگ بووین،وە ئێمە باشین نیگەران مەبە،ئەمەش وو شیک لە دەست زۆمبیەکان رای کردووە و زۆر پاڕایەوە تا یارمەتی بدەین....(هەمووی بۆ روونکردەوە،نامجوونیش بە وردی گوێی گرتبوو سەیری پیاوەکەی دەکرد لەگەڵ قسەکانی تای سەری دەلقاند دواتر نامجوون سەرنجی چووە سەر قۆڵی وو شیک وە دواتر شوێنەکانی تری جلەکەی کە یان درابوون یانیش کەمێک پەڵەی خوێنی لەسەر بوو بە خێرای سەیری تایکووکی کرد کووک گووتی...)

جۆنگکووک:گووتی کە دەستی بەر ئاسنێک کەوتوە لە کاتی راکردن لەدەست زۆمبیەکان وە گووتی دڵنیابن کە گاز نییە...(نامجوون سەری لەقاند و گووتی...)

Stay_taekookWhere stories live. Discover now