چێژ ببینن🩷🩷
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|جۆنگکووک:تای شازادەکەم تکایە لەبەر من هم؟..(کووک بە زۆر لێکردن تای بردە سەر سیسەمەکەی تر و رایکشاند بۆ ئەوەی کەمێک پشوو بدات،دەستی تای توند گرت و گووتی....)تەواو ئازیزەکەم هەموو شت باش دەبێ...(ماچێکی نێو چەوانی تای کرد و تایش سەری لەقاند..)..ئێستا کەمێک بخەوە باشە...(تای دووبارە سەری لەقاند دوای ١٠ خولەک توانی بخەوێت)
/
(تای چاوەکانی دوو سێ جار لەسەر یەک دەکردەوە و دایدەخست هەوڵی دەدا بینینی باش بکات هەستایەوە دیتی جیمین لە لای جین دەگریێ و جهۆپیش هەروا یۆنگیش لەلای سەر راوەستاوە و بە بێدەنگی ئاو لە چاوی دێت کووکیش لە لایەک دانیشتووە و باوەشی لە قاچەکانی داوە ،سەیری جین دەکات بەڵام ئەو سەرچەفەی بە لاشەیان دادابوو ئێستا بەسەر تەواوی جەستەیان داداوە و هیچ شوێنێکی دیار نییە،تای دوو سێ جار سەری جووڵاند بە مانای نەخێر،بە جەستە لەرزیوەکەی لەسەر سیسەمەکەی هەستایەوە و بە هەنگاوە بچووکەکانی بەرەو لای جین رۆی )
جۆنگکووک:تایهیۆنگ...(هەستایەوە چووە لای)
تایهیۆنگ:بەراستی..؟(بە چاوی فرمێسکەوە گووتی)
جۆنگکووک:شیرینەکەم...(باوەشی لێدا،تایش بە هەردوو دەستی دەموو چاوی داپۆشی و گریا )
تایهیۆنگ:ج..جین هیۆنگ..(هەنسک)..ئەوە راست نییە وایە؟..(زیاتر و زیاتر دەگریا جۆنگکووکیش لەگەڵ ئەو دەگریا ،ئاخر جین هەر کەسێک نییە ئەو وەک دایکێک وابوو بۆیان بۆ هەموویان...!)
تایهیۆنگ:جین...(چووە لای و دەستی گرت )..دەستەکانت زۆر ساردە...(بە هەردووک دەستی دەیهەویست دەستەکانی جین گەرم بکات)...رەنگت سپی بووە هیۆنگ...(گووتی کاتێک ئەو سەرچەفەی سەر جینی لادا و رووخساری بەدەر کەوت)..تکایە هەستەوە و بڵێ راست نییە...(زیاتر گریا جیمین لە دواوە باوەشی لە تایهیۆنگ دا)
/
شەو-
/(تایکووک لە ژووری خۆیانن ،تاکوو ئێستا گوێت لە هەنسکەکانی تای دەبوو ،تای لە باوەشی کووکە دوای ئەوەی تەواوی ئەمرۆ گریا بوون ئێستا کەمێک گریانەکانیان وەستاوە)
جۆنگکووک:بەرای من ئێستا جین هیۆنگ ئارامە و دەتوانێ شەوان بە ئارامی بخەوێت...(تای سەیری کووکی کرد وەک ئەوە بڵێ درێژە بە قسەکەت بدە کووکیش سەیری چاوی تای کرد و درێژەی بە قسەیەکەی دا....)..مەبەستم ئەوەیە لە دوای نامجوون هیۆنگ هیچ کاتێک نەمدیت لە دڵەوە پێبکەنێت و دڵخۆش بێت ..(تای سەری لەسەر سینگی کووک دانایەوە و سەری لەقاند)
تایهیۆنگ:را...(تفی زاری قووت دایەوە)...راست دەکەیت...(لە دەنگی دەتزانی کە گریانی دێت)
YOU ARE READING
Stay_taekook
Randomلە کاتێکدا ڤایرۆسێک بڵاو دەبێتەوە ئایا کۆمەڵێک هاوڕێ دەتوانن تاکوو کۆتایی یەکتر بپارێزن و لای یەک بمینێن؟ Main:#taekook #yoonmin #namjin Starts:20/5/2023 Ends:9/7/2023 Hope you enjoy<3