𝐀 𝐒𝐜𝐫𝐞𝐚𝐦 𝐒𝐞𝐫𝐢𝐞𝐬 𝐅𝐚𝐧𝐅𝐢𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧
𝐄𝐯𝐞𝐫𝐲𝐨𝐧𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐚 𝐝𝐚𝐫𝐤 𝐩𝐚𝐬𝐭 & 𝐚 𝐬𝐞𝐜𝐫𝐞𝐭 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐬 𝐰𝐡𝐨 𝐰𝐞 𝐚𝐫𝐞 𝐧𝐨𝐰.
𝐏𝐚𝐫𝐚𝐧𝐨𝐢𝐚 𝐢𝐬 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲𝐰𝐡𝐞𝐫𝐞, 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐞𝐜𝐨𝐧𝐝 𝐨𝐟 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲-𝐝𝐚𝐲 𝐭𝐚𝐮𝐧𝐭𝐢𝐧𝐠 & 𝐠𝐢𝐯𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐬 𝐭𝐡𝐞 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐭𝐨 𝐟𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐮𝐫𝐯𝐢𝐯𝐚𝐥 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐫 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐦𝐨𝐦𝐞𝐧𝐭𝐬.𝙔/𝙣 𝙇/𝙣 𝙒𝙖𝙨 𝙗𝙤𝙧𝙣 & 𝙧𝙖𝙞𝙨𝙚𝙙 𝙞𝙣 𝙒𝙤𝙤𝙙𝙨𝙗𝙤𝙧𝙤, 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙠𝙣𝙤𝙬𝙣 𝙖𝙨 𝙖 𝙝𝙤𝙧𝙧𝙞𝙛𝙞𝙘 𝙥𝙡𝙖𝙘𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙖 𝙙𝙖𝙧𝙠 𝙝𝙞𝙨𝙩𝙤𝙧𝙮 𝙩𝙝𝙧𝙤𝙪𝙜𝙝𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙚𝙦𝙪𝙚𝙣𝙘𝙚 𝙤𝙛 𝙮𝙚𝙖𝙧𝙨. 𝙃𝙚𝙧 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙞𝙢𝙥𝙤𝙧𝙩𝙖𝙣𝙩 𝙗𝙪𝙨𝙞𝙣𝙚𝙨𝙨 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙩𝙝𝙖𝙩 𝙝𝙖𝙙 𝙩𝙧𝙞𝙥𝙨 𝙤𝙛𝙩𝙚𝙣 𝙢𝙖𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙝𝙚𝙧 𝙜𝙤 𝙤𝙫𝙚𝙧 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝘾𝙖𝙧𝙥𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙖-𝙡𝙤𝙩 𝙙𝙪𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚 𝙣𝙚𝙞𝙜𝙝𝙗𝙤𝙧𝙨.
𝙃𝙚𝙧 𝙥𝙖𝙧𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙥𝙖𝙨𝙨𝙚𝙙 𝙖𝙬𝙖𝙮 𝙙𝙪𝙧𝙞𝙣𝙜 𝙖 𝙘𝙖𝙧 𝙘𝙧𝙖𝙨𝙝 𝙬𝙝𝙞𝙘𝙝 𝙢𝙖𝙙𝙚 𝙝𝙚𝙧 𝙢𝙤𝙫𝙚 𝙞𝙣 𝙧𝙞𝙜𝙝𝙩 𝙣𝙚𝙭𝙩 𝙙𝙤𝙤𝙧 𝙛𝙪𝙡𝙡 𝙘𝙪𝙨𝙩𝙤𝙙𝙮 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚𝙢.𝙔/𝙣 𝙝𝙖𝙨 𝘼𝙇𝙒𝘼𝙔𝙎 𝙗𝙚𝙚𝙣 𝙘𝙡𝙤𝙨𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚 𝘾𝙖𝙧𝙥𝙚𝙣𝙩𝙚𝙧 𝙨𝙞𝙨𝙩𝙚𝙧𝙨 𝙚𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡𝙡𝙮 𝙏𝙖𝙧𝙖 𝙙𝙪𝙚 𝙩𝙤 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙚𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚 𝙖𝙜𝙚. 𝙎𝙖𝙢 & 𝙔/𝙣 𝙬𝙞𝙡𝙡 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙝𝙖𝙫𝙚 𝙖 𝙨𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙗𝙤𝙣𝙙 𝙖𝙨 𝙬𝙚𝙡𝙡 𝙨𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙖 𝙡𝙞𝙩𝙩𝙡𝙚 𝙜𝙞𝙧𝙡, 𝙎𝙖𝙢 𝙬𝙤𝙪𝙡𝙙 𝙖𝙡𝙬𝙖𝙮𝙨 𝙩𝙖𝙠𝙚 𝙘𝙖𝙧𝙚 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙢 𝙗𝙤𝙩𝙝 𝙖𝙣𝙙 𝙬𝙚𝙧𝙚 𝙖𝙣 𝙞𝙣𝙨𝙚𝙥𝙖𝙧𝙖𝙗𝙡𝙚 𝙩𝙧𝙞𝙤 𝙪𝙣𝙩𝙞𝙡 𝙎𝙖𝙢 𝙡𝙚𝙛𝙩 𝙤𝙣𝙚 𝙙𝙖𝙮 𝙪𝙣𝙚𝙭𝙥𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙𝙡𝙮.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
𝐋𝐚𝐬𝐭 𝟐𝟎𝟐𝟐,𝘼𝙢𝙗𝙚𝙧 𝙁𝙧𝙚𝙚𝙢𝙖𝙣. 𝙈𝙮 "𝘽𝙚𝙨𝙩 𝙁𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙"
𝘋𝘦𝘢𝘥
𝙍𝙞𝙘𝙝𝙞𝙚 𝙆𝙞𝙧𝙨𝙘𝙝, 𝙖𝙡𝙨𝙤 𝙘𝙤𝙣𝙛𝙞𝙧𝙢𝙚𝙙 𝙙𝙚𝙖𝙙.𝙈𝙮 𝙩𝙧𝙪𝙨𝙩 𝙛𝙤𝙧 𝙥𝙚𝙤𝙥𝙡𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙜𝙤𝙣𝙚 𝙬𝙞𝙩𝙝 𝙩𝙝𝙚 𝙚𝙭𝙘𝙚𝙥𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙤𝙛 𝙢𝙮 𝙤𝙧𝙞𝙜𝙞𝙣𝙖𝙡 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙 𝙜𝙧𝙤𝙪𝙥.
𝘼𝙛𝙩𝙚𝙧 𝙖 𝙛𝙚𝙬 𝙨𝙚𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣𝙨 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚𝙧𝙖𝙥𝙮 𝙞 𝙬𝙖𝙨 𝙩𝙞𝙧𝙚𝙙 𝙤𝙛 𝙩𝙖𝙡𝙠𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙩𝙝𝙚 𝙨𝙖𝙢𝙚 𝙚𝙫𝙚𝙣𝙩𝙨 𝙖𝙣𝙙 𝙞𝙩 𝙣𝙤𝙩 𝙜𝙚𝙩𝙩𝙞𝙣𝙜 𝙖𝙣𝙮 𝙗𝙚𝙩𝙩𝙚𝙧.
𝙎𝙖𝙢, 𝙏𝙖𝙧𝙖, 𝘾𝙝𝙖𝙙, 𝙈𝙞𝙣𝙙𝙮, 𝙖𝙣𝙙 𝙄 𝙨𝙩𝙖𝙧𝙩𝙚𝙙 𝙤𝙛𝙛 𝙛𝙧𝙚𝙨𝙝 𝙤𝙪𝙩 𝙞𝙣 𝙉𝙚𝙬 𝙔𝙤𝙧𝙠. 𝙒𝙝𝙞𝙡𝙚 𝙬𝙚 𝙖𝙡𝙡 𝙬𝙚𝙣𝙩 𝙩𝙤 𝙨𝙩𝙪𝙙𝙮 𝙞𝙣 𝙘𝙤𝙡𝙡𝙚𝙜𝙚, 𝙎𝙖𝙢 𝙢𝙖𝙣𝙖𝙜𝙚𝙙 𝙩𝙤 𝙝𝙖𝙫𝙚 2 𝙟𝙤𝙗𝙨 𝙛𝙤𝙧 𝙖 𝙡𝙞𝙫𝙞𝙣𝙜.
YOU ARE READING
Deception Or Exception
FanficI knew you were trouble when you walked in. 'We have to find out the truth'