what dedin 🌹üm

24 6 7
                                    

Merhaba nasılsınız?? Ben kötüyüm ortalamam taktire yetmiyorrrrrr.😞🥺😭
Neyseeeeeeee bölüme odaklanalım. Bu arada ilk ficlerimden acemilik var yaniiii.
____________________________
(Jisungdan)
Felixin yalvarmalarına karşı ödevi verdik, öyle sevindi öyle sevindi tabi ilk gördüğünde yazmaya üşendiğini söylesede ödevi yapmak zorundaydı. Neyse işte sabah kalktım lavaboya gidip yüzümü ve ızır zıvırı filan halledip okul üniformasını giyindim daha doğrusu önce giyindim sonra beğenmedim zaten okulun ilk haftalarında bir şeyler söylemezler diye düşünüp harika kombinlerimden yaptım.

 Neyse işte sabah kalktım lavaboya gidip yüzümü ve ızır zıvırı filan halledip okul üniformasını giyindim daha doğrusu önce giyindim sonra beğenmedim zaten okulun ilk haftalarında bir şeyler söylemezler diye düşünüp harika kombinlerimden yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Uzun bir süre sonra artık hazırdım. Hızlıca ayakkabımı giyinip çıktım. Azıcık ileri baktığımda ayakkabısını doğru dürüst giyemeyen ve giymeye çalışırken yere düşen bir adet minho gördüm. Onun düşmesiyle benim ağzımdan KOCAMAN bir kahkaha çıktı, tabi ben öyle gülünce oda bana baktı tabi onun bakmasıyla geri değil ileriye düştüm geri giderken ileri nasıl düştüysem artık. Neyse ben onun yanına gidip onu kaldırmamla dipdibe olmamız aynanda oldu onun burnu benim burnuma deyince 88888888 saat bakıştık, tabi azıcık ilerimizde yan tarafta bizim fotoğrafımızı çeken mal Felix vardı gerizekalı.

Felix
Oooo çifte kumrular napıyonuz lannnn, sizin fotonuzu da çektim şimdi elime düştün işte jisung hahahhahah yaşasın kötülük.

Jisung
Cidden malsın Felix ben boşuna demiyorum bu ÇOCUK MAL DİYE.

Sonlarda bağırdım için yanında olduğumuz binadan bir cam açıldı sence ne oldu, asla bilemezsiniz. Bilsenize gerçekten bir tahmin edin hatta sorun ne oldu diye cidden.

Cam açıldı ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve ve... (hehe kopyaladım "ve" leri)

Cam açıldı ve ve ve bu sefer uzatmiyacağım içeriden seungmin ve BangChan biri köpekli biri kurtlu pijamalar da DİKDNDUDJDNND görünce şaşırdık ben Felixe beni bir cimcikler misin diyecektim ki arkamı döndüm bu sefer Felix bayılmış bayılmadan önce onların fotosunu çekmiş ve hyunjinin kollarında, hyunjinde onları öyle görünce bayıldı. Ortam çok garipti herhalde yeni uyanmışlar ki onların gözü yarı açık yarı kapalı. Sonra biz tabi hyunlix shipini tutmuşken karşı sokaktan kavga eden bir adetttt jeongbini gördük yanlarında ise ryujin, yeji, tae, jungkook var ve hepsi onların kavgalarını izliyordu.

Böyle saçma sapan bir olaydan hafif bak HAFİF diyordum kiiii tekrar hyunjin saçma sapan konuşmsya başladı.

Hyunjin
Sizi gidi keretalar siziiii neler neler yaptınız acaba, ACABAAAAA.

Chan
Ebeni yaptık amıma koyim Allah Allah gerizekalı olayı anlattık yani bir daha mı anlatalım yaaaa.

Hyunjin
Çok ayıp çooooooook, ben şimdi küfür ettirecek bir şey söylemedim veeeeeee ben olayı anlamadım bir daha anlatsana.(hyunjin seni, ben nasıl bir bir şey buluyim ki offf helppp mee)

Yeji
Abi sen cidden gerizekalısın dahaaa kaç kere anlatmalarını bekliyorsun. (Beyaz atlı prensesim kurtardın beni o bataklıktan)

Ryujin
Sevgilimi sinirlendirme hyunjin abisi demem döverim. (Lann)

Jisung hariç herkes
lannnn.

Jisung
What dedin 🌹üm.

Hepimiz şaşırmıştı ama ben asla, normal bir şekilde herkesten farklı bir cevap vermiştim. Tabi dramacımız yere doğru düşerken onun sarı kafalı prensi onu tutmuştu. Herkesin ağzı açık kalmıştı bende kuzenim olan ryujin varlığını iddayı kaybettiğini açıklamak için öne atladım.

Jisung
Ryujincimmmmm iddayı kaybettin hahahaytttt

Hyunjin
Ne iddası lannn.

Jisung
Ben şimdi hepinize açıklayayım şimdi bu ikisi taaaa ne zamandır tanışıyorlardı. Bunlar instooodan tanışmıştılar onuda söyleyeyim neyse işte bunlar aynı okula gidiyorlar diye mutlu oldular tabi enayiler biz bu ryujin gerizekalısı ile iddaya girdik kim daha önce herkese sevgili olduğunu söylerse kaybedicekti. Kazanan kaybedene istediğini yaptıracak bir hafta boyunca elime düştün kuzennnnn PUHAHAHAHHA elimden çekiceğin var.

Ryujin
Senden intakımım çoooook güzel olucak jis ve para vereyim iddadan çekil olur mu?

Jisung
Ayyy tmm ne ağladın neyseeeeeeee birazdan ders başlicak ve biz daha okul kapısının önündeyiz, arklar geçmiş olsun ders edebiyat yani...

Herkes
SIÇTIKKKKKK (ve koşmaya başladık)

5dk sonra

Yazar'dan
Tae ve jungkookun başka dersi vardı o yüzden gitmişlerdi. Hepsi koşmuştu tabi ryujinlerin dersi farklıydı. Sınıfa aynanda küfür ederek ve resmen uçarak girdiler, tabi hoca içerde ders anlatırken dersin bölünmesine köpürmüştü.

Edebiyat hocası
Sekiziniz cezalısınız, hemen ceza odasına (çok yaratıcıyım yaa ceza odası dkkdjd)

yeniden stay / minsung,chanmin,hyunlix,jeongbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin